Autorius Tema: AR 147 Selespeed dezes problemos  (Skaityta 7596 kartus)

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
AR 147 Selespeed dezes problemos
« Įrašytas: 2013-01-28 20:28 »
Sveiki, kadangi pats turiu selespeed'a o apie ji neradau daug informacijos todel noreciau ikurti nauja tema kur visi galetu apsikeisti informacija.

Taigi pirmas klausimas is mano puses, nusipirkau automobili pries puse menesio, na sita savaitgali pasivazinejau kokius 700km. Teko ir iki 190km/h isilekti. Bet grizus namo, likus 2 km man dingo begiai. Automobilis pats imete N (neutrala).  Sustojau meginau uzgesinti uzkurti, bet tas nepadejo. Po kurio laiko prisiminiau jog kai pirkau, maciau jog buves savininkas papilde tepalo atsargas (hidraulo ar dezes?) kur randasi jei pakeli kapota desneje puseje prie sparno. Taigi, atsukus pamaciau jog ten net mazosios normos nepasiekia tepalas. Bagazineje metesi puslitris, todel pripyliau iki maksimumo ir po kokiu 5 minuciu pajudejau is vietos. Klausimas ar kas nors yra susidure su tuo? kur dingsta tepalas? ar jis dingsta del hidraulinio siurblio nesandarumo?
Busiu dekingas jei pasidalinsite informacija. Zinoma reiks kaip suprantu vaziuoti i koki servisa ir ieskoti priezasties, kuria suradus pasidalinsiu su jumis.
« Paskutinį kartą keitė: 2013-01-28 20:34 sukūrė MIG »
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs montezumijus

Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2013-01-29 13:54 »
Ieškok nesandarumo, nes šis siurblys nepritaikytas nuolatiniam darbui, gali greit užsilenkti. Pratekėjimas gali būti ir per kiaurą resyverį.. Info iš kažkokio RU saito.
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs Gincex

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 10
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2013-02-18 23:12 »
Siaip pas AR147 genda pavaru dezes kompiuteris. Gedimas - neperjungineja pavaru ir masina nevaziuoja. Bet jei dingsta tepalas itarciau mechanika. O gal buves seimininkas nezinojo kas darosi ir tiesiog stveresi tepala pilt?

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2013-03-09 05:48 »
Kadangi buvau kuri laika isvykes, tai nevazinejau, bet grizus vel tos pacios bedos. Nuvaziavau i Krasta Auto Veiveriu G. Padare diagnostika. Reiskia reikia keisti visa hidraulika kur perjungineja begius nes tas siurblys nesirestauruoja, kazkas yra su sankaba ir pavaru deze nes kai jungia 3 begi tai sugergzia. Reikia kalibruoti sutvarkius ir dar kazka ten man prirase. Vienu zodziu pateike pasiulyma pasiremontuoti uz 1,200LT jei mano detales.
Zinoma pasirinkau kita servisa kur pigiau o keisiu pavaru deze su sankaba bei visa begiu perjunginejimo systema. Gerai kad turiu donora kuri ardau, kitu atveju butu labai negerai.
Todel visiems pries perkant Selespeed alfa patariu apsilankyti ir nepagaileti 140lt diagnostikai.
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs alfagta

Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2013-03-09 11:47 »
seni ir patire alfistai neperka selespeediniu AR . tik nesusipazine su AR uzsirauna ant tokiu "siurprizu"
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2013-03-09 14:21 »
Nekenciu mechaniniu, tiesiog susitvarkysiu ir vazinesiu. Vistiek susitvarkysiu anksciau ar veliau :)
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2013-03-09 17:58 »
susitvarkys, bet ar ilgam? iki kitos ziemos salciu?-jei pasiseks
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs alfagta

Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2013-03-09 22:40 »
Nekenciu mechaniniu, tiesiog susitvarkysiu ir vazinesiu. Vistiek susitvarkysiu anksciau ar veliau :)

na jeigu jau tokia antipatija mechanikai. tai reikejo pasiimt 166 ar 159 automata, daug geraiu nei selespeed.
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2013-03-10 00:40 »
Tuo momentu kai reikejo auto nieko gero neradau, 166 jei buciau emes tai tik 3,2 buvo tik ta su dauztu ir sutvarkytu uzpakaliu Kretingoje. 156 nelabai man is isvaizdos. Na matysim jei gest ir toliau nores teks paleisti ant detaliu, nes reiskia kazkam kitam irgi genda :) Todel po remonto parasysiu komentara o tada tik laiko klausimas gal ir daugiau nei 100K km nuvaziuosiu ir viskas bus ok, nes vasara planuoju automobili eksplotuoti kaip priklauso :) ne tik po Lietuva. Megstu kai viskas buna gerai.
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 Selespeed dezes problemos
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2013-03-10 11:01 »
mano asmenine nuomone, su selespeedu bijociaiu vaziuot i uzsieni... nes ten jam sugedus, paprastas garazinis servisiukas nepades, o dylerinis bus laabai brangu... o su traliuku i lietuva vaziuot tai biski nesamone... ciuju as ja ten pakelej numesciau ar pardavineciau, bet tai irgi galvos skausmas...
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m