Mažesniu 
et35 labiau lauk išnešti nei et45 (tai daugiau laisvos vietos vidin€šš‚šj pus€šš‚šj)
Tai, kad atvirksciai, et35 ratlankis arciau suporto... O 45 labiau isnesti, dar J reik ziureti
pvz pas pazystama ET -12 J12 tai atrodo kaip backos ant stupicos 
http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Tai kad ne!
Pas mane buvo R17 7j (plotis ratlankio) ET 40.1 (orginalus 156/147) su 215/45 guma, dabar užmauti R17 7j ET35 su ta pačia guma ir vizualiai ratai plačiau stovi, išvada: mažesnis ET skaičius duoda didesnį išnešimą (daugiau vietos vidinėj pusėj, toliau suporto)
Pasikartosiu: jei pas jus atsirado brembai, tai ytakos ar neklius už suportų dar turės pats vidinis ratlankio dizainas, kalbant apie kitkius ratus.
Pvz. gtv/spider su TS motoru puikiai tinka ir r17 7j ET45, o bet tačiau su 3.0 ejo R17 7j ET30, nes brembai (kaip pas GTA) stovi, ir ET45 neuždėsi kalba apie R17 taledialus, kaip vanagiukas rado pas kasper

STD buvo ir r15 ar r16 su ET30 prie 3.0 916 serijos.
Kiek pamenu jau buvo tema apie Brembus 166 su 2,4 motoru, tai teko dėt rastafkes (Spacer ang.)
norint užmaut standartinius 166 r16, ir skirtingu et pas juos nebuvo ! visi 2.5/3.0 ėjo su R17.