Autorius Tema: Prastai sildo salona  (Skaityta 19714 kartus)

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2011-11-21 18:25 »
Na kagi pritariu Fragziukui. Lietuvoje ne antarktida, kad neitu uzsildyt motoro. Paklausiau jusu kai kuriu patarimo pakeist termostata (kaip ir buvo tiketasi, kad blogas) Taigi isvados:
variklio temperatura iki 88 pasiekia per 8min. vaziuojant mieste,vidutinis greitis apie 55km/h. (lauke buvo +3) Peciukas ijungtas kokia ketvirtadaliu galios buvo. Pamatavus ispuciamo oro temperatura, fiksuojama 68 laipsniu temp.  Laaabai patenkintas tokiais parametrais. Automobilyje pasijaute siluma kaip Taskente  ;D Taigi jei kam salta su AR 166 JTD yra iseiciu is sios situacijos. Pamastymui: Ar galetu itakoti variklio isilima neteisingai pastacius, arba esant per laisvam pagrindiniam dirzui ? Cia gal tiems aktualu, kur nesiveda lengvai prie -10 ir nesyla dar gerai? Chebra neuzsipulkit mane jei ka. ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-21 18:27 sukūrė AR166JOTEDE »

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2011-11-21 18:41 »
Dirzo per mazas itempimas(neitakoja nei sildymo nei uzsivedimo esant saltam orui,bet geriau nezaist ir isitempt normaliai nes gali liudnai bajgtis)  blogas dirzo istatymas itakoja netik uzsivedima bet ir variklio darba,tikrai pajustum kad kazkas netaip
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2011-11-21 18:59 »
Dirzo per mazas itempimas(neitakoja nei sildymo nei uzsivedimo esant saltam orui,bet geriau nezaist ir isitempt normaliai nes gali liudnai bajgtis)  blogas dirzo istatymas itakoja netik uzsivedima bet ir variklio darba,tikrai pajustum kad kazkas netaip
teko paciam atlikinet bandymus su vaz 2105 modelio varikliu, tai permetus dirza per viena danti ant voztuvu -/+ nepastebejau ypatingo pasikeitimo, nebent ant laisvu ir uzvedimo pasikeitimas ir taip bandziau iki +/- 3 dantys.  :o Teko susidurt su laisvu dirzu BMW 525i variklyje, kai sukini alkunini, o voztuvu velenas vietoje stovi (Nelengvai pasikurdavo ir trauka pakritus buvo) velavimas zymus buvo. Na, cia taip lengvai neaprasysi ir neispasakosi, bet... Automatinio itempejo gi nera, o tie kur nekeite dirzo, ar keite pries 80k km gali visko tiketis,o ir kyla tada visokiu bajeriu.  :-\ Nu ne man sprest, cia gal varikliu meistriuku darbas.

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2011-11-22 08:30 »
Dėl diržo persukimo, tai esu girdėjąs, kad darė zegams tokį tiuningą ir jis valindavo geriau, nes detonacija paankstėdavo berots, pas vieną žmogų ant 1,9jtd 77kw bekeičiant diržą buvo pastebėta, kad diržas persuktas per dantį, tada kilo įtarimas, kodėl jis gerai valindavo ir buvo kiek garsesnis variklio darbas .
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2011-11-22 09:22 »
teko paciam atlikinet bandymus su vaz 2105 modelio varikliu, tai permetus dirza per viena danti ant voztuvu -/+ nepastebejau ypatingo pasikeitimo, nebent ant laisvu ir uzvedimo pasikeitimas ir taip bandziau iki +/- 3 dantys. 

Na na ir kokie pastebejimai buvo? :)

valerun, viskas pas mane gerai. tiesiog 1.4 (tiesa cia astra :)) matyt neduoda ant laisvu tiek silumos kad prikaitint ir salona.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2011-11-22 09:48 »
Grigas. Tokiu varikliu masinose nera kurie nesugeba uzkaist iki darbines temperaturos esant uzdarytam termostatui(su lietuvos klimatu taj neimanoma,gal kur laplandijoj ar siaip pasaku salyj ir imanoma bet ne lietuvoj
Yra....nėra. Aš ramiai vazineju tai ir neužkaista. Esmė tame, kad visiškai kvaila kaitaliot nepigias dalis neįsitikinus ar jos kaltos. Viską ką keičiau, tikrai žinojau kad jos ir kaltos. O termostatą patikrint bent preliminariai tikrai paprasta.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs neerkaas

Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2011-11-27 20:53 »
Na pabandom issiaiskint. Dvi alfos AR 166 ir 156 abi 2.4 JTD (103kW). Isildom abi auto variklius iki 80 laipsniu, tada ijungiam peciukus ant max abiejose masinose ir stebim temperaturos parodymus prietaisu skydelyje. Domina temperaturos kritimas per tam tikra laika arba ju palaikymas esant tokiems silumos atidavimams per peciuka. Po testo: AR 156 modelyje temperatura po tam tikro laiko stabilizavosi ties 50C, o AR 166 temperatura stabilizavosi 60C. Viskas vyksta ant laisvu apsuku. Apsukos abieju auto labai panasios. Taigi kame reikalas? Savo nuomone turiu, bet idomi Jusu nuomone, Alfistai ir zinovai. ;) Nepradekit apie uzsikisusi filtra.

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2011-11-28 09:18 »
Kaip pavyzdys į Gulietą montuojama papildoma sistema greitesniam salono apšildymui tik į 2.0 jdt, tai dar kartą įrodo, kad jtd nemėgsta kaisti.
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2011-11-28 11:21 »
Na pabandom issiaiskint. Dvi alfos AR 166 ir 156 abi 2.4 JTD (103kW). Isildom abi auto variklius iki 80 laipsniu, tada ijungiam peciukus ant max abiejose masinose ir stebim temperaturos parodymus prietaisu skydelyje. Domina temperaturos kritimas per tam tikra laika arba ju palaikymas esant tokiems silumos atidavimams per peciuka. Po testo: AR 156 modelyje temperatura po tam tikro laiko stabilizavosi ties 50C, o AR 166 temperatura stabilizavosi 60C. Viskas vyksta ant laisvu apsuku. Apsukos abieju auto labai panasios. Taigi kame reikalas? Savo nuomone turiu, bet idomi Jusu nuomone, Alfistai ir zinovai. ;) Nepradekit apie uzsikisusi filtra.

tepalai skirtingi ir duoda skirtinga pasipriesinima varikliui dirbant :D

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Prastai sildo salona
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2011-11-28 11:30 »
Tai pagal tokia logika reikia pilti "atrabotke"? Greiciau sils? :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?