Autorius Tema: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos  (Skaityta 12943 kartus)

Neprisijungęs darius301

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 44
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2011-11-17 19:04 »
Jeigu bakelyje "verda" yra tikimybe kad trukus galva vis del to..  ???
Po langu: Alfa Romeo 156 1.8TS '02

Neprisijungęs kleoba

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2011-11-17 19:16 »
O per salono pečiuką variklis ar atsiaušiną (pastačius ant karščiausios padėties ir ventiliatorių ant max.)? Jei taip, tai didelė tikimybė, kad gali būti radiatorius sukirmijęs. Bent jau pas mane labai panašiai elgėsi dėl radiatoriaus. Tiesa, nežinau, kas tuo metu darėsi su aušinimo skysčio lygiu bakelyje.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2011-11-18 10:33 »
 jei itari kad galva trukus ar tarpine prakalta, siulau nuvaziuot i koki "vikrus" servisa jie tikrai nebrangiai ima uz patikrinima ar i antifriza patenka ismetamosios dujos.. tai manau arba atmestu viena is varinatu arba turetum tikslia diagnoze..
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Valerun

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 378
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2011-11-18 13:26 »
Jeigu atsirado neaiški problema su aušinimo sistema, gal pradžiai reiktų atlikti jos išvalymą specialiais tirpalais (su citrinų rūgštim, fosfonatais ir kitais nuoviras tirpinančiais chemikalais). Iš bėdos (arba dėl gobšumo ;) ) galima bandyti plauti acto tirpalu, bet šis netirpins rūdžių ir šiaip žymiai lėčiau veikia. Čia kažkur buvo tokia tema apie plovimą.
AR145 Boxer 1.4
Ford Focus 1,8 TDCi 2004
Ford Focus 1,6 2007

dangeriz

  • Svečias
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2011-11-18 16:18 »
sistemą jau ploviau, rezultatas toks, kad vis dar kaista, bet ne iki max. įtariu radiatorių, nes atrodo labai jau pavargęs. labai įdomus dalykas- pečiuko "pramušimas". tarkim važiuoju, pečius šilto oro nepučia, temperatūra kyla, paskui kai pramuša, tai varo tiesiog karštą orą į saloną, ir temperatūra ok, apie 88. paskui staiga iš niekur nieko dingsta šildymas, pučia drungną vėjelį, temperatūra kyla. ir taip vis kartojasi kas kokias 15 minučių...

Neprisijungęs liuduks

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2011-11-18 17:17 »
Panašu visgi, kad termosttas, ne tik neužsidaro iki galo bet ir neatsidaro  ???
Žiūrek termostatą ir radiatoriaus ventiliatoriaus rėles... pradžiai

(bijau į lankas nusipaišyt)

Pečius aušinimo sistemos "didžiajame rate", jei termostatas užsidaręs (normaliai kai variklis šaltas arba šalt pradeda, pvz trasoj) tai ir nepūs šilto oro. Antifryzas cirkuliuoja mažajame rate (aplink variklį), jei užkaitus skysčiui v naglujju neatsiddaro /atsidaro suniai tai ir kaista variklis.

Mieste puikiai kamščiuose iki 110 gali perkaitynėt jei radiatoriaus ventiliatoriaus rėlė parėjus neveikia pirmas greitis...

Ai ko aš čia pergyvenu, visvien neklausys... ;D
Keiskit radiatorių, pompą, įvertinant darbo kainą,
o aš žvengsiu, kai rezultate vėliau keičiamas termostatas bus   >:( :P ;D

P.S. visad reik pradėt nuo elementarių dalykų, jei gedimas neaiškus.



« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-18 17:36 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2011-11-18 17:25 »
Gali būti ir vandens pompa, draugui su Audi panasiai buvo, kaisdavo variklis, nors pečius pilnai pūtė karštą orą, bet issiplėtimo bakelyje vanduo virdavo, matyt nepakankamai pompos sparnuotė sukdavosi (gal prasisukdavo). Pakeitė pompą (iš šroto  :D) ir viskas puiku.
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

dangeriz

  • Svečias
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2011-11-20 21:05 »
visgi, pasikeičiau radiatorių. Ne naują, iš šroto už 100lt, ir puiku, problema išnyko, temperatūra stabili, 88-92 :)

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2011-11-21 15:46 »
Liuduks.
Ausinimo sistemos mazasis ratas sudarytas is variklio ir salono peciaus radiatoriaus.
Didysis ratas taj variklis,peciaus radia torius ir atidarytas termostatas kuris praleidzia karsta antifriza i radiatoriu, o is radiatoriaus paimamas jau atauses antifrizas
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs liuduks

Ats: 2.0 TS kaista variklis, neina rasti bėdos
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2011-11-21 21:35 »
Liuduks.
Ausinimo sistemos mazasis ratas sudarytas is variklio ir salono peciaus radiatoriaus.
Didysis ratas taj variklis,peciaus radia torius ir atidarytas termostatas kuris praleidzia karsta antifriza i radiatoriu, o is radiatoriaus paimamas jau atauses antifrizas
Nesigynčisiu  ???
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0