Autorius Tema: vaziuokle ir sankaba  (Skaityta 15927 kartus)

Neprisijungęs Schwarcas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 67
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 1.7 T.S
    • Žiūrėti profilį
Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2013-01-20 23:05 »
geriausia vaziuokle tvarkytis ten kur duoda garantija ;D dar neteko kreiptis del garantinio,bet sirdziai ramiau kad ji yra   ;)
Buvusios:
Honda accord aerodeck 2.0 ex 88m.
Fiat tipo 1.6 91m.
Lancia dedra 1.6 93m.
Alfa Romeo 155 1.7 T.S 96m.
Volvo 850 2.5 20v 92m.
Audi 200 2.2T 85m.
esama:
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 99m.

Neprisijungęs neerkaas

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2013-01-20 23:11 »
geriausia garantija yra tada, kai pats susitvarkai kaip nori... as duodu tiek laiko kiek detales laikys...
o cia jau nuo kainos ir gamintojo priklauso

Neprisijungęs Schwarcas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 67
  • Karma: +0/-0
  • Alfa 1.7 T.S
    • Žiūrėti profilį
Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2013-01-25 22:22 »
lb noreciau pamatyt kaip pats atsirestauruoji sarnyrus?  :o
ar kiekviena kart perki naujas sakes?
Buvusios:
Honda accord aerodeck 2.0 ex 88m.
Fiat tipo 1.6 91m.
Lancia dedra 1.6 93m.
Alfa Romeo 155 1.7 T.S 96m.
Volvo 850 2.5 20v 92m.
Audi 200 2.2T 85m.
esama:
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 99m.

Neprisijungęs neerkaas

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2013-01-25 23:55 »
lb noreciau pamatyt kaip pats atsirestauruoji sarnyrus?  :o
ar kiekviena kart perki naujas sakes?
taip, sakes pirkau naujas, bet per 5m. 1 kart. :)

Neprisijungęs KLIFF

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2013-06-18 21:30 »
Pradesiu nuo problemos. Priekyje kazkas barska, abiejose pusese.
Priekyje sudeta naujai:
Abi virsutines svirtys
Abi apatines svirtys
Des puses vairo trauke su antgaliu.
Stabilizatorius ir jo traukes 100% tvirtos ir ne menkiausio laisvumo neturi.
Ratai nekliba.
Visus varztus, traverso, svirciu, koloneles patikrinau ir stipriai priverziau.
Siandien su mechaniku pravaziavom, patikrinom, tas nelabai turi ka pasakyti. Sako gal vairo kolonele.
Taigi kame reples, gal kam yra taip buve? Ar gali barsketi vairo kolonele.  Keisti vien is idejos toki daigta nelabai norisi. O gal amortiku atramines gumos?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ade

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2013-06-18 21:35 »
Nezinau koks garsas, bet kolonele tikrai gali buti. NUmauk gofra, atjunk antgali ir paklibink koloneles stoka i virsu ir apacia. Pamatysi ar jis kliba ivoreje ar ne. Gal yra ir kt. budu nenuemus antgalio.
Beje, jei kliba, gali paverzti.
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2013-06-18 21:40 »
Principe, trauke net ir neatjungus, lyg turi sioki toki laisvuma aukstyn-zemyn (bet ne pirmyn-atgal). Bet kodel barska abi puses?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ade

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2013-06-18 22:00 »
Tai gal kliba abi puses?
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2013-06-19 21:56 »
Taigi parasiau, kad pakeista des puses trauke. Mane domina ar gali kazkas barsketi pacioj kolonelej, ne traukese, angaliuose, bet pacios koloneles viduriai???
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ade

Ats: vaziuokle ir sankaba
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2013-06-19 22:36 »
Kazko mes nesusisnekam.
Suprantu, kad is vaziuokles puses pas tave viskas gerai.
Bet sakau pats koloneles stokas ivoreje yra laisvas ir kai vaziuoji per duobes jis kliba ir atsiranda garsas.
Jei as ne taip supratau, tada nekreip demesio i sia zinia. ;)
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD