Ok, kita savaite apvaziuoju tris objektus (1.GTA, 2.V6 2.5 facelift-2 ir 3.V6 2.5 facelift-1) ir apziuresiu. Tikiuosi jog jie visi yra butent tokiame stovyje, kaip ir aprasymuose bei telefonu pasisakymuose. Kol kas nesu tikrai isitikines, kas man labiausiai tiktu. Pabandysim ir ivertinsim. Del istorijos esu tikras, jog nei vienas is siu modeliu nera buves anglas ar dauztas ir panasiai. Visi jie randasi Svedijoje ir patikrines visa info "transportstyrelsen" (tipo regitru centras) atrodo visi trys neblogai, isskyrus GTA, kuris turi 5 realius savininkus per savo laikotarpi ir perejes per keturias pardavimo agenturas. Sakyciau nemazai, bet is dalies suprantama, nes kiek esu susidures su rimtesniais "performance" auto, tai jie savininkus dazniau keicia, nei paprasti modeliai. Dalinai del didesniu islaidu (kas yra istikruju ne taip jau ir geras zenklas) ir is dalies del to, jog zmones perka tokias masinas nevisai isitikine ko jie is ju nori... Perka varda. Tie kurie isigije ypatingus modelius baidosi del servizo kainu ir eksplotacijos dazniausiai jas padroze nori parduoti vietoj to kad suremontuoti. Vadovaujantis mano maza patirtimi yra daug geriau pirkti is entuzijasto kuris dalyvauja kartas nuo karto "trackdays" ir priziuri jas su mielu malonumu nors kartais ir pagainioja, negu is kokio zmogaus, kuris tik "pavazineja" truputeli ir sako, jog man jai nieko nereikejo daryti...
Aciu dar karta uz jusu nuomones. Kiek suprantu GTA rimtas "alfisti" visada rekomenduos!