Kadangi perskaites daugiau ar maziau visus pasisakymus neradau panasios temos, nusprendziau atidaryti savo skilti.
Tai va. Klausimas butu adresuotas pirmiausia tiems kurie yra vairave arba tureje abi sias versijas (156 sw GTA ir 156 sw Busso V6 2.5) . Bet nuomone visu kitu bendraminciu, tiek blaiviau mastanciu (nei as pats), tiek grynai jausmams pasiduodanciu, yra lygiai vienodai svarbi!
Ar tikrai galima butu motyvuoti labiau 156 sw GTA pirkima uz kiek daugiau nei 11K euru nei 156 sw V6 2.5, kuris yra visais 4K euru pigesnis. Tiesa, V6 2.5 yra turejes tik du savininkus ir visa servizo istorija kaip ant delno. Parsiduoda is Alfa-Fiat atstovybes. Visi dirzai ir pagrindiniai slitazo mazgai pereiti. Tuo tarpu GTA turi 5 savininkus (keista ar ne?), paskutiniais dviem metais ziema nevazinetas (neaisku, gal ir siaip niekada ziema nevazinetas, su ankstesniais savininkais dar nebuvau susisiekes), pravaziaves 86.000km su pilna servizo knygele. Iki dirzu keitimo liko arba du metai arba ties 120.000km.
Abu ima vienodai daug degalu 11-(2.5) ir apie 12-(GTA). Itariu, jog su GTA desines kojos spustelejimus bus labai sunku suvaldyti, todel 12 litru butu labai jau optimistiskas skaiciavimas. Bet cia jau kita medalio puse...
Dabar klausimas: ar tikrai pasijus didelis skirtumas vairavime? Kuom konkreciai skiriasi vaziuokle, neskaitant Brembo stabdziu sistemos? Ar pakanka tokios vaziuokles (stabilizatoriu ir amortiku su spyruoklem) retkarciais islekti i kokia trasa arba sudalyvauti slalomo susiburimams? Kaip manot, ar GTA kainos kris lygiai taip pat, kaip ir kitu 156'u ir toliau? Ju jau nebegamina nuo 2004 ar kazkas tokio... Servizas mazdaug vienodai kainuoja, ar ne?
Manau jog per metus pravaziuosiu tikrai ne daugiau nei 10.000 km, todel nusprendziau jog V6 Busso ivilktas i italiska gerai sukirpta kostiuma butu pats tas aplankyti pazystamus arba atsipalaiduoti savaitgaliais. Klausimas tik kuris butu is ju ”proto ribose” ir suteiktu labiausiai dziaugsmo per santyki $/km....