Autorius Tema: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon  (Skaityta 71973 kartus)

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2011-12-08 23:47 »
dar suportu gali pasiieskoti nuo fiat coupe 2.0 5 kausu 20valve turbo.arba lancia kapa. tas pats kas 156gta, 147 gta, gt 3.2, 166 2.5 3.0, gtv/spider 3.0 3.2.

O 166 3.2?

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2011-12-08 23:48 »
dar suportu gali pasiieskoti nuo fiat coupe 2.0 5 kausu 20valve turbo.arba lancia kapa. tas pats kas 156gta, 147 gta, gt 3.2, 166 2.5 3.0, gtv/spider 3.0 3.2.

O 166 3.2?
irgi ;)
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs prabangus

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2011-12-08 23:53 »
Citata
Citata
nezinau patinka man si alfa tad reikia bandyt su nepatogumais taikitis :)

beje neblogus ratukus uzmaciau http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/alfa_romeo-crosswagon_q4/id-1631759

 Kas liecia R19, tai gali netikti, nes i posparni priekini greiciausiai remsis, kai rata susuksi. Pries pirkdamas, butinai issibandyk, kad nebutu problemu. R18 irgi atsargiai, nes tas pats gali buti (cia pagal isnesima viskas). Dar gali buti ir bedu su galinem arkom, bei priekinem spyruoklem, jei gerai pamenu. Ten berods labai nedideli tarpai lieka su originaliais ratlankiais jau. Zodziu pries pirkdamas issibandyk.

 Kas liecia siuos ratus, tai cia kazkokios replikos, nes siaip 156 modeliu gama tokiu neturejo. Tokie atsirado tik tada, kai atsirado 159/Brera/Spider modeliai. Bet cia tikrai ne nuo 159, nes ten skyles 5*110, o 156-os yra 5*98.

 Del Brembo, tai taip. Neverta investuoti naujai perkant visa sistema. Nuo 166 nebent suportai gali tikti, bet reik irgi ziuret ar tikrai. Siaip geriausia ieskotis nuo GTV ar GT. ;) Kad nereiktu kronsteinu darytis suportams, galima pasikeisti stupicas (kazkada domejausi, tai paie 80 Lt buvo vnt.). Tada butu originalios ir nereiktu nieko "chimicint"... Bet kuriuo atveju geriau susidet tokius, kaip Vital turi. O jei dar priekis/galas sudetas, tai isvis puiku. ;)

 Sekmes. 8)

su ratais situacija tokia zinoma reik pasiskaitinet tiksliai koks setas turi koks et ,plius plotis ,kad r18 ir r19 eina pakist ir niekas niekur nekliuva tai tiksliai zinau svedijoi cia pas mus nemazai alfu 156 su r18 ir r19 vazineja ,ratai tai pat aisku turi but arba orginalai arba gero brendo kaip bbs ir tt,o del stabdziu manau optimaliausias variantas pasikeist stabdziu diskus ir kaladeles rimtesnes ,ir kasdieniams poreikiams bus per akis :)
zodziu domimes ir ziuresim kas is to iseis ,aciu visiem uz info  :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2011-12-09 00:03 sukūrė T_K »
156 sw 110KW

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2011-12-09 08:36 »
Del ratu, tai gerai pasimatuok pries dedamas didelius. Pas mane buvo arkos istarkuotos kaip reikiant. Pakaba buvo zeminta ir danas (masina is Danijos) turbut buvo irgi nemazus ratus uzmoves, tai visos posparnes istarkuotos padangu. R18 su zemom gumom turetu tikti, bet mano nuomone, tik del grozio, nes komporto ten jau minimaliai bus :)
Man labai patiko, kai maniske buvo biski zeminta + r17 ir zemo profilio padangos. LAAAAAABAI smagiai i posukius eina ir ant kelio kaip prikalta stovi. O jei dar padangos butu buve geros, tai pasaka. Bet su komfortu jau sunkiau :D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Steponas

Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2011-12-09 08:52 »
o del bmw ka parasei taicia lygiai tas pac — imi stabdzius nuo GTA 156 ir susidedi, be jokiu problemu ;)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs liuduks

Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2011-12-09 14:08 »
Žinau ir dar vieną receptą:
166 2,5 suppportai (ten brembai)
Reikia: kronsteinų, bei 4mm intarpų tarp supportų (DIY serija)
GTA diskų
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs prabangus

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
156 sw 110KW

Neprisijungęs prabangus

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2011-12-28 10:29 »
biciuliai gal kas turit parduoti vairuotojo puses plasmasini slenksti ?jei kas turit parasykit nupirksiu .dekui .867089017
156 sw 110KW

Neprisijungęs prabangus

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2012-01-22 22:26 »
gal galit kas patart pries menesiuka pradejo streikuot kondicionieriaus ijungimas isjungimas ,kartais neisijungdavo demesio nekreipiau nes vis delto ziema o dabar atsirado pasalinis garsas po kapotu  kondisas neisijungia ,speju kad kompresorius pradejo triuksmaut draugas sako kad kompresoriaus sankaba ,gal kas susidure pradzioi galvojau kad gal koks itempejas bet visi dirzai ir itempejai pakeisti pries 15 tukstanciu ir garsas sklinda lyg is kondiso ,gal kas ka  galit patart?

156 sw 110KW

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: alfa 156 JTD 2002 Sportwagon
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2012-01-22 23:16 »
gal galit kas patart pries menesiuka pradejo streikuot kondicionieriaus ijungimas isjungimas ,kartais neisijungdavo demesio nekreipiau nes vis delto ziema o dabar atsirado pasalinis garsas po kapotu  kondisas neisijungia ,speju kad kompresorius pradejo triuksmaut draugas sako kad kompresoriaus sankaba ,gal kas susidure pradzioi galvojau kad gal koks itempejas bet visi dirzai ir itempejai pakeisti pries 15 tukstanciu ir garsas sklinda lyg is kondiso ,gal kas ka  galit patart?


nusiimk dirza,ir prasuk su ranka visus guoliukus,ir kompresoriaus skyva,suprasi is kur garsas ;)
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07