na jo su alfom viskas sudetingiau ,is detaliu puses su konversijom ratlankiais ir panasiai ,su bmw buvo daug lengviau imi stabdzius nuo 3l ir viskas ,arba nuo m3 ir vargo nera
kaip matau cia su brembo pigiai neiseis ,gaila tokiu pinigu ,geriau jau tada susidet rimtesnius stabdziu diskus ir stabdziu kaladeles ir bus per akis ,arba turi papigiai nupirkt brembo nuo kokio tundros kuris nezino ka parduoda pasidaryt breketus jiems ir tt. del ratu dydzio tai visiskai nepergyvenu pas mane zieminiai r17 ,apie r15 ar r16 niekad nera net minciu kile ,vasarai bus uzmauti r18 arba r19 ,po truputi tai pat ieskau ,kaip sakoma roges reikia ruosti ziemai vasara 
nezinau patinka man si alfa tad reikia bandyt su nepatogumais taikitis 
beje neblogus ratukus uzmaciau http://auto.plius.lt/skelbimas/autodalys/lengvuju-dalys/alfa_romeo-crosswagon_q4/id-1631759
Kas liecia R19, tai gali netikti, nes i posparni priekini greiciausiai remsis, kai rata susuksi. Pries pirkdamas, butinai issibandyk, kad nebutu problemu. R18 irgi atsargiai, nes tas pats gali buti (cia pagal isnesima viskas). Dar gali buti ir bedu su galinem arkom, bei priekinem spyruoklem, jei gerai pamenu. Ten berods labai nedideli tarpai lieka su originaliais ratlankiais jau. Zodziu pries pirkdamas issibandyk.
Kas liecia siuos ratus, tai cia kazkokios replikos, nes siaip 156 modeliu gama tokiu neturejo. Tokie atsirado tik tada, kai atsirado 159/Brera/Spider modeliai. Bet cia tikrai ne nuo 159, nes ten skyles 5*110, o 156-os yra 5*98.
Del Brembo, tai taip. Neverta investuoti naujai perkant visa sistema. Nuo 166 nebent suportai gali tikti, bet reik irgi ziuret ar tikrai. Siaip geriausia ieskotis nuo GTV ar GT.

Kad nereiktu kronsteinu darytis suportams, galima pasikeisti stupicas (kazkada domejausi, tai paie 80 Lt buvo vnt.). Tada butu originalios ir nereiktu nieko "chimicint"... Bet kuriuo atveju geriau susidet tokius, kaip Vital turi. O jei dar priekis/galas sudetas, tai isvis puiku.

Sekmes.
