Autorius Tema: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):  (Skaityta 68805 kartus)

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #80 Įrašytas: 2013-06-21 22:00 »
girdejau tokius gandus, kad rvs papigiai gamina lenkai ir tas atstovas pnvz molainiu gt. lenkiskais prekiauja ;D
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #81 Įrašytas: 2013-06-22 00:20 »
Esu pylęs ne į Alfą, bet ne RVS, o XADO. Dėl ekonomijų tai nežinau, neskaičiavau, nematavau, bet kad variklis pradėjo tyliau dirbt tai faktas neginčytinas, kompensatoriai mažiau klaksėjo ir kita. Čia į benzą pyliau. Peugeot forume darė tyrimą ilgalaikį, tai išvada tokia, kad jei lavonas, tai šitie variklio antibiotikai dar suteiks varikliui gyvybės, tačiau anksčiau ar vėliau vis tiek jis nudus, nes ir šitie reikalai ilgainiui pasišalina iš variklio. Dar teigė, jog benzininiam kažkaip mažiau pastebimas pagerėjimas, nei dyzeliniams.

P.S. hidraulikai - vairo stiprintuvams ypač, taip pat suteikia gyvybės.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs Steponas

Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #82 Įrašytas: 2013-06-25 18:12 »
xado, jei ne krumuose, supiltas is balos purvas - veikia
without heart we would be mere machines

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #83 Įrašytas: 2016-02-20 18:51 »
Gal kas esat šitą išbandę?

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3721.html?Opendocument&

Atrodo firma patikima, gavno manau nepardavinėtų, tik klausimas kiek efektyvu. Žodžiu, jei kas esat supylę, kaip motoras reagavo į šitą skystį, būtų įdomu sužinot, nes ketinu supilt į visas auto profilaktiškai.  :)
« Paskutinį kartą keitė: 2016-02-20 19:05 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #84 Įrašytas: 2016-02-20 21:14 »
Eilinis gavno kaip xado ar koks hi gear .
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #85 Įrašytas: 2016-02-21 12:03 »
šiaip aš čia mėgėjas užsipilti visokio sh vardan blusos paieškos  :D
tyngiu dabar ieškot pusdienį dėl Cerateco info kur turėjau, bet jo efektyvumu buvo daug abejonių.
pats išbandžiau kelis kart boxeriuose, tiek pavargusiame tiek perrinktame variklyje, na jausmas kaip pinigai balon.
kitas reikalas su Liqui Moly MoS2. čia man kaip katinui valerionas :D
kadangi variklis kriokia neadekvačiai pagal galią, tai su MoS2 jis prityla biški, kas iškart akustiškai pagerina reikalą ir atrodo kad variklis lengviau sukasi su mažiau triukšmo.
ant dyno nelyginau ir nemanau kad ten atsiranda nors vienas arklys, bet dėvėjimasis logiška turėtų bent truputį sumažėti.
vienas minusas kiek teko forumus ar 'ekspertų' išvadas surasti, kad nevažinėjant MoS2 linkęs nusėsti karterio dugne ar kur kitur.
žoždiu normaliai eksploatuojant man jis visai ok ir bent jau po keletos tūkst prasukus kai ardžiau variklį kažko blogo nepastebėjau, jokių nuosėdų ar pan, žiedų griovelių ir t.t. neapnešė. na manau keičiant laiku alyvą to ir nenutiks.

tikrai neperšu naudoti, tiesiog parašiau savo patirtį.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #86 Įrašytas: 2016-02-21 21:51 »
šiaip aš čia mėgėjas užsipilti visokio sh vardan blusos paieškos  :D
tyngiu dabar ieškot pusdienį dėl Cerateco info kur turėjau, bet jo efektyvumu buvo daug abejonių.
pats išbandžiau kelis kart boxeriuose, tiek pavargusiame tiek perrinktame variklyje, na jausmas kaip pinigai balon.
kitas reikalas su Liqui Moly MoS2. čia man kaip katinui valerionas :D
kadangi variklis kriokia neadekvačiai pagal galią, tai su MoS2 jis prityla biški, kas iškart akustiškai pagerina reikalą ir atrodo kad variklis lengviau sukasi su mažiau triukšmo.
ant dyno nelyginau ir nemanau kad ten atsiranda nors vienas arklys, bet dėvėjimasis logiška turėtų bent truputį sumažėti.
vienas minusas kiek teko forumus ar 'ekspertų' išvadas surasti, kad nevažinėjant MoS2 linkęs nusėsti karterio dugne ar kur kitur.
žoždiu normaliai eksploatuojant man jis visai ok ir bent jau po keletos tūkst prasukus kai ardžiau variklį kažko blogo nepastebėjau, jokių nuosėdų ar pan, žiedų griovelių ir t.t. neapnešė. na manau keičiant laiku alyvą to ir nenutiks.

tikrai neperšu naudoti, tiesiog parašiau savo patirtį.
Aš kaip tik MoS2 ir esu naudojęs, kažko nepastebėjau, nei ant garso, nei ant kitų parametrų. XADO nebandžiau, bet draugelis buvo visą tą "porciją" supylęs į Saab 1.9 dyzelį, sakė atsigavo variklis akyse, bet pavažinėjus ilgiau matomai ta keramika išdegė ir variklis autostradoj viską išmetė per dusliką baltais dūmais.
Aišku, na gerai pasidalinai patirtimi, matomai teks atsisakyt tos minties, visgi ir kaina už tą cerateko buteliuką apie 20 eurų.  :)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #87 Įrašytas: 2016-02-21 23:02 »
individualus dalykas, man sakysim MoS2 padėda dėl to, kad caro laikų variklis ir kai kur kaukšėjimai sumažėja, o jei naujesnis koks agregatas tai jau vėl kitaip.

nors su Ceratecu vasarą trasoj gerai variklį smaugiau prie nemažo karščio, nežinia kam dėkot, bet atlaikė, kuo gan stebėjaus, bet gal nuopelnai tiesiog atsparesnei alyvai (10w60)
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #88 Įrašytas: 2016-02-22 19:13 »
Niaugi teisingai pastebejo,as dar i zigulius tokius dalykus pildavau tikrai efektas buvo,ir labai zenklus ypac jeigu variklis budavo ant kapitalinio remonto ribos,o pasirodzius importinems masinoms nors kaip dabar tai jau su senais varikliais ,tas efektas buvo toks labai menkai apciuopiamas,lyg tyliau,lyg svariau,bet taip nezymiai ,o ziguliui 1300 varikliui tepalo spaudimo lempute nustojo mirkset ant laisvu ir kompresija buvo 6 88 9 ,o tapo 12 12 12 12,variklis labai tolygiai dirbti pradejo,taip be remonto ir pravaziavo dar 1,5 metus.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Tepalų priedai (Xado ir t.t.):
« Atsakymas #89 Įrašytas: 2016-02-23 11:36 »
Na, buvau ir as to Xado varikliui tris tubelias suputes. Bet skirtumo kazkokio nepastebejau. Kaip vaziavo, kaip dirbo pries, taip ir po. Variatorius irgi neuztilo :D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491