Autorius Tema: nesiveda alfa 156 2.4 jtd  (Skaityta 29660 kartus)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2010-08-31 09:16 »
nesupratau. tai tas variklio garsumas vaziuojant per didelis? ar ant laisvu?
beje grandine 100 kw ne visiems kala. teko girdeti pora atveju, kad dirba labai tyliai ir graziai varikliai, be jokiu pasaliniu garsu. o ir ridos ju buvo jau ne menkos.
jei girdi svilpima spaudziant ir panasu i blow off, tada gali but nesandarumas oro padavime, gali leist per IC. o gali ir is vis neatsirast priezasciu. pas mane lybroj tas garsas irgi yra. gerai uzmynus ir atleidus gaza. bet ant laisvu, nes vaziuojant del pasaliniu garsu jo nesigirdi. yra kazkoks snypstimas. bet oro sistema sandari. pati turba netriuksmauja ir nedumina. trauka gera, tai ir neieskau daugiau kas ten ir kaip, nes visiskai netrukdo.
o ar traukia, turetum suprasti, nes kai netraukia, tai pilnai aisku, kad kazkas negerai.
o jei tarkim sistema nesandari, tai gali ora i sona pusti ir trauka sumazeti.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Leonidas

  • Svečias
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2010-08-31 12:19 »
aisku. o del traukos, tai tarkim 3 pavara ji atsiranda tik mazdaug nuo 60km/h. normalu?

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2010-08-31 12:44 »
max trauka atsiranda tada, kai pilnai uzsipucia turba, t.y. nuo 2000 rpm. tuo metu pasiekiamas max sukimo momentas ant kurio ir vaziuoja visi dyzeliai.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2010-08-31 15:32 »
max trauka atsiranda tada, kai pilnai uzsipucia turba, t.y. nuo 2000 rpm. tuo metu pasiekiamas max sukimo momentas ant kurio ir vaziuoja visi dyzeliai.

Esi įsitikinęs, kad max sukimo momentas prie tokių sūkių?
buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm

Neprisijungęs aegis

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 117
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2010-08-31 15:51 »
max trauka atsiranda tada, kai pilnai uzsipucia turba, t.y. nuo 2000 rpm. tuo metu pasiekiamas max sukimo momentas ant kurio ir vaziuoja visi dyzeliai.

Esi įsitikinęs, kad max sukimo momentas prie tokių sūkių?

Kaip zinia musu automobiliai nera nauji, todel priklausomai nuo variklio agregatu bukles max sukimo momentas gali neatitikti deklaruojamo specifikacijose, bet NM pikas tikrai bus pasiekiamas 2K-2,5K rpm ribose. Pvz. pas mane be chipo max NM pasiekiamas prie 22XX rpm, o su chipu prie 20XX rpm (desimtuju daliu nepamenu  :smilie:). Mano nuomone, pas daugeli turbininiu dyzeliuku turetu buti kazkiek panasi situacija :masina:
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2010-08-31 16:08 »
mx1, o kuo pagrista tavo abejone? juk ir knygutese taip parasyta. 100 kw nuo 2000 rpm, o 103 kw nuo 1800 rpm. bet lyboj pas man lyg jauciasi, kad kazkiek virs 2000 rpm.
tuo teko isitikinti kai 1.9 jtd ant dyno sukau. parode, kad is tikruju max momentas pasiekiamas nuo virs 2000 rpm.
veliau programiskai ta galima kazkiek stumdyt.
aegis gerai viska surase.
 
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

555

  • Svečias
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2010-08-31 18:32 »
Jei girdisi svilpimas pasiziurek slanga nuo turbinos ar nera trukus.

Neprisijungęs alfistas156

Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-08-31 20:53 »
O kaip patartum isvalyti tas slangas? Ar su kokiu skysciu, kad butu efektyviau? :)
Buvo: 156 1.9jtd 98m (77kw)
Yra: Opel Vectra 1.8l 01m (92kw)
        GT 1.9JTDm 06m (110kw)

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-09-01 09:27 »
mx1, o kuo pagrista tavo abejone? juk ir knygutese taip parasyta. 100 kw nuo 2000 rpm, o 103 kw nuo 1800 rpm. bet lyboj pas man lyg jauciasi, kad kazkiek virs 2000 rpm.
tuo teko isitikinti kai 1.9 jtd ant dyno sukau. parode, kad is tikruju max momentas pasiekiamas nuo virs 2000 rpm.
veliau programiskai ta galima kazkiek stumdyt.
aegis gerai viska surase.
 
Jo, viskas gerai, jokių abejonių. Pats biškį "susivėliau".
buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: nesiveda alfa 156 2.4 jtd
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2010-09-01 09:33 »
O kaip patartum isvalyti tas slangas? Ar su kokiu skysciu, kad butu efektyviau? :)

Nors ir vandeniu, svarbu gerai isvalyti. Gali su valikliu benzino pagrindu, atskiedeju, tik po to gerai isdziovink, kad nesubluditu apsukos. Benzininiam varikliam yra spec priemoniu droselinei sklendei valyti, o kaip su dyzeliais nezinau. tiesiog pasiieskok ko nors, sumastysi tikrai kazka.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"