Kai susukineji atgal cilindriuka atsuk truputi nuorinimo varzta,kad oras iseidinetu iskart.bus lengviau ir greiciau. Betkokiu atveju po cilindriuko isemimo reik nuorint stabdzius.
niekad neatsukinejau ir niekad nenuorinau stabdziu po kaladziu keitimo. jei nori nuotykiu ant savo subines-prasom suk tuos varztukus.. kai nulus -bus 
macaule, didziojoj daugumoj msinu galas taip susistumia - spaudi ir suki. koki tu cia stebukla pamatei?
Jo, jau bandziau sukt nuorinimo varzta - nei is vietos. Todel ir nenoriu jo pilnai issukt, kad nuorint paskui nereiktu, tad dar tiek neissukau, kad skystis lasetu pro zieduka. Kitu atveju jauciu suporta reiktu keisti srotiniu.
o kad didziojoj daugumoj galas taip susistumia, tai bent jau as pirma kart matau. pvz., turetam Accorde 1993m Coupe 4 kartos, tai suki pagal laikrodzio rodykle su belekokiom replem ir jis susisuka. Ten viduj gan rimtas mexanizmas is sprandzinu ir visokio kito gerio. Mat japonu ismislas. Bet nors ir masina sena, bet jokiu bedu su stabdziais nebudavo. Dabartinej Mazdoj Xedos 6 gerai nepamenu, bet lengvai labai ar tai susitumia, ar tai susisuka. turetu taip buti ir kitose mazdose ir Hondose panasiai. Toyotoj, bent jau Corolloj Verso lengvai susistumia nieko nesukant, tik kad ten atskiros kaladeles yra rankiniui, kaip ir Celicoj ar Camry. Nu, dar vardint?

Cia nebent italuose visuose taip paprastai padaryta, bet tuo paciu ir vargo reikalauja

kad reikia tuo paciu metu metu ir sukt ir stumt ir reikalui esant dar nuorinimo varzta atsukt

taip iseina - jei spec yrankiu neturi, tai reikia galines kaladeles trim zmonem keist

Nu, bet ka padarysi, kiekvienas gamintojas savaip daro ir reikia gerbt ju isradimus
