O ka ta variklio apsauga, jei oro paemimas prie vairuotojo puses halogeno, o tai yra super zemai ir nereik apie jokias balas net galvot
jei norit per balas vazinet oro paemima reik perdarinet kad ora imtu is po sparno.
Nepyk bet susivėliai

Nežinau kas per monstras pas tave ar K & N kitas stovi ar dar kas, kad įsiurbimas cituoju: "po sparnu" pas mane kaip ir pas daugelį gamykliškai filtras kuginis viduje dežės ir skylė "žiuri" į vairuotojo pusę, dežė su filtru stovi (čia yra tiesos) stovi daug žemiau nei pas kitas auto, bamperio lygyje, jei taip nori halogeno lygyje. (na bent pas benziniuką mano

) tokia oro įsiurbimo chema pasirinkta nebereikalo tai palengvina variklio darbą nes įsiurbiamas šaltesnis oras. "Variklio apsaugos" susideda iš keturių dalių, pačiame priekyje dengiančios radiatorius po pačiu bamperiu, ventrinės dedelės ir kiekviename šone po mažyte esančia po bamperiu kampais lygi arkų, skylė karterio, pagrindinėje apsaugoje (gamyklinėje) daug toliau nei oro filtro dėžė (jei dyzelyje tokia yra).
Turiint omenyje, kad kalba apie dyzelį (oro kelias faug ilgesnis ( + intercooleris ir pap žarnos ), turbina juk ne pompa gaisrinės vandeniui semt iš ežero;D, ir sveikos visos apsaugos važiuojant pritraaukt vandens praktiškai neįmanoma ! deka apsaugų gaunasi banga prieš auto ir judant prastumi dalį vandens, dėl to speju kad užgeso dėl el. dalies sušlapus, užtenka kelių lašų. Užvedinėt aišku buvo kvailoka nepasižiūrėjus kokia situacija reali (gylis) bet viskas suprantama, stresas, skubejimas, pasimetimas

Nebent ten balos tos iki priekinio stiklo tai tokiu atveju komentarų nebeturėčiau.
Vis dar tikiuosi, kad autoriaus variklis sveikas ir problema kokiame nors saugiklyje ar laidelyje. Sekmės

Nebūtų lietuvis, čiut kas iškart visi rekia blogiausią [nieko asmeniško]