Autorius Tema: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai  (Skaityta 67727 kartus)

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2011-11-13 14:42 »
o kiek mazdaug kainuoja virsutines sakes??? :smilie:
turiu gera naudota desnes puses virsutine sake 80lt
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2011-11-13 17:33 »
Tas sutepimas labai laikinas, realiai jei jau girgzda tai jau amen salenblokams, uzeis salciai isvis tada bus garsai dideli, o pirk uz 600lt dvi sakes tai tikrai neturejimas kur deti pinigu, restauruojasi tiek virsutiniai tiek apatiniai salenblokai ir laiko labai gerai, kaip ir sarnyrai.
priklauso su kuo sutepi ;) jei jis neturi laisvumo, tai jam tikrai ne amen, kaip tu sakai. restauruojami tai sarnyrai, bet ne silent blokai.o nupirkt gera, ne orginalai tai nzn... jau patyres ant to.
bet, iseitis yra — power flex'ai ;)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2011-11-13 18:06 »
Tas sutepimas labai laikinas, realiai jei jau girgzda tai jau amen salenblokams, uzeis salciai isvis tada bus garsai dideli, o pirk uz 600lt dvi sakes tai tikrai neturejimas kur deti pinigu, restauruojasi tiek virsutiniai tiek apatiniai salenblokai ir laiko labai gerai, kaip ir sarnyrai.
priklauso su kuo sutepi ;) jei jis neturi laisvumo, tai jam tikrai ne amen, kaip tu sakai. restauruojami tai sarnyrai, bet ne silent blokai.o nupirkt gera, ne orginalai tai nzn... jau patyres ant to.
bet, iseitis yra — power flex'ai ;)

Restauruojami ir SALENBLOKAI ir SARNYRAI, o restauruoti abu laiko tiek kiek originalios dalys, pvz. apatiniu sakiu ta dideli salenbloka atrestauravu,s tai kol bus gyva ta sake tol jo liesti nebereikes, virsutinius dar neseniai restauruojam tai kol kas dar nera kurie atvaziuotu antra karta ju restauruotis :)

p.s. sutepejus salenblokams, girzdanties sarnyrams ir pan. mes turime visokiu, bet jei jau pradeda girgzdeti, tai jau zenklas, kad ateja galas jiems, rimti meistrai pvz. pries montuodami plaukiajancius naujus salenblokus nuima apsaugines gumeles ir prideda spec. tepalo (tinka ir granatinis), taipogi jei deda naujas sakes ir jos neoriginalios patariame nuimti sarnyru gumas ir prideti tepalo, nes jo ten juokingai buna, brangiose sakese jau normaliau tepalo, bet ne man tave mokyti, tikiuosi, kad darai, kad klientui butu kuo geriau ir ilgaamziskiau, o ne, kad griztu po kokiu metu su tomi paciomis bedomis  ;)

p.s. 2 nerestauruojami plaukiojantys salenblokai, tik kaikuriais atvejais galima vietoje ju ideti kai ka kita, t.y. paprasta guma, bet reikia tekinti ivores ir pan. bet taip jau perdarius bus ilgaamziskai, deja taip pasidaro tik nedaugeliui masinu,  pvz. thesis pasidaro, bet nebepasidaro isvirtimas ar ten suvedimas gale ratu po tokiu perdarymu, 166 persidaro, bet dingsta dalis komfortas ir pan.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-13 18:16 sukūrė vanagiux »

Neprisijungęs Steponas

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2011-11-13 18:43 »
nebedirbu as dabar servise, bet kai dirbau, dariau kaip geriau, bet ne  apie tai..
o 156 virsutiniu sakiu restauruotus siolentus kazkada teko matyt servise, tai visi akis vartem kokia nesamone padaryta ;D nezinau kur buvo daryta :) vistiek manau kad Xflexai geriau :)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-13 20:21 sukūrė T_K »
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2011-11-13 19:06 »
Tas sutepimas labai laikinas, realiai jei jau girgzda tai jau amen salenblokams, uzeis salciai isvis tada bus garsai dideli, o pirk uz 600lt dvi sakes tai tikrai neturejimas kur deti pinigu, restauruojasi tiek virsutiniai tiek apatiniai salenblokai ir laiko labai gerai, kaip ir sarnyrai.

Gigždesys eina nuo apsauginės gumos, kuri dengia intarpo viršutinę dalį "grybuko" kur į salenbloką kišasi, pas org. TRW šakę. 
TRW bižki virš 200LT nauja + už darbus kaip kur ir iki 250 gali palikt.

Restauravimu šarnyrų spėju vadinamas tiesiog pakeitimas. Yra pirkt ir aparinėm ir viršutinėm tik su diametru prieš perkant reik būt tikram ką perki :) Dauguma atvėju atskirai šarnyrai tik org. dalių diametro, o aftermarket dažnnai skirias.

Powerflex gerai, tik problema, kai prireikia keist tai staigiai, o staigiai nenuleksi anų i pardę :(
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-13 20:17 sukūrė T_K »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs 1mantas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 76
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2011-11-13 22:55 »
nebedirbu as dabar servise, bet kai dirbau, dariau kaip geriau, bet ne  apie tai..
o 156 virsutiniu sakiu restauruotus siolentus kazkada teko matyt servise, tai visi akis vartem kokia nesamone padaryta ;D nezinau kur buvo daryta :) vistiek manau kad Xflexai geriau :)

Man Renatas Vilniuje atrestauravo virsutiniu sakiu sailentblokus ir laiko gerai, tuoj va bus vieni metai ir negirgzda dar. O padaryta tai manau gana tvarkingai. O naujus gerus sailentblokus nupirkt tai sunku, as buvau pasistates Delphi virsutines sakes sailentblokus, tai po 1,5 metu jau turejo isdilima ir Renatas pasiule juos atrestauruot.
Restauravimo kainos gerai nepamenu bet atrodo 30 - 40lt 1vnt.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-13 23:03 sukūrė 1mantas »
Buvo: VW Golf mk3 gti
Yra: AR 156 2.4jtd '01
       Mitsubishi Pajero 2.5td '92

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2011-11-14 13:39 »
nebedirbu as dabar servise, bet kai dirbau, dariau kaip geriau, bet ne  apie tai..
o 156 virsutiniu sakiu restauruotus siolentus kazkada teko matyt servise, tai visi akis vartem kokia nesamone padaryta ;D nezinau kur buvo daryta :) vistiek manau kad Xflexai geriau :)

Man Renatas Vilniuje atrestauravo virsutiniu sakiu sailentblokus ir laiko gerai, tuoj va bus vieni metai ir negirgzda dar. O padaryta tai manau gana tvarkingai. O naujus gerus sailentblokus nupirkt tai sunku, as buvau pasistates Delphi virsutines sakes sailentblokus, tai po 1,5 metu jau turejo isdilima ir Renatas pasiule juos atrestauruot.
Restauravimo kainos gerai nepamenu bet atrodo 30 - 40lt 1vnt.
Hmm tai kad naujas sailentas nuo 30Lt vnt viršutinių šakių. Šakė nuo 120Lt.

Aišku visad lieka klausimas su kokybę, o ir kokybiškos dalys gali greit pareit jei abnugrabiškai sudėt, tas pats powerflex išbyrės per pusę metų nesutept ar sutept ne tuo kuo reik....

Kad nekiltų durnų klausimų ateity ką sutepinėjau ir neofftopintų liaudis tai pridedu foto org. TRW šakių:
Raudona splava pažymėta guminė apsauga (pigios šakės dažniausiai neturi išvis)
Geltona spalva pažymėtas metalinė tarpinė "intarpas"
Tarp jų patekus smėliio ir prasideda girgždėjimai; su silikoniniu purškalu gumytėm nuo užšalimo nusiplauna  ir susitepa - šakės kaip naujos  ;)  Aišku jei neparėję patys sailentai ar šarnyras :D
« Paskutinį kartą keitė: 2011-11-14 13:55 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2011-11-14 15:52 »
Buvau susidėjęs DELPHI sailentblokus, šarnyrus atsirestauravęs (viršutinės šakės). Nervai neatlaikė, kai po metų sailentblokam amen buvo, o šarnyrus dar sunkiai pajudint ėjo - vėl šakių išėmimas, įdėjimas ir visi kiti darbai. Dabar susidėjau Powerflex (300lt komplektas iš XtraRacing shop), šarnyrai restauruoti, tikiuosi nepasikartos buvusi situacija ir gal su laiku visa tai atsipirks.
Apatinės šakės, nupirktos iš Ebay kol kas labai sėkmingai laiko, lauksim po kiek laiko numirs.
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #48 Įrašytas: 2011-11-14 15:55 »
Vieno salenbloko restauravimas - 30lt, laikys TIEK KIEK ORIGINALAS, o gal ir ilgiau, nieko nereikes sutepineti ar dar ko daryti.

jurijus156

  • Svečias
Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai
« Atsakymas #49 Įrašytas: 2011-11-14 16:40 »
pats alfa turiu 3 metus 156 jau pakaba kas metus reikia visa perrinkt bent jau su mano kilometrazais, restauravau du kartus pas toma pilaitei ir kazkokiam nemazam servise stankeviciaus gatvėj, ten link ulonu tam gale , laiko iki pusmecio, dabar suriadau nauju pigiau tai kazkur metus atlaiko. Nzn netikiu kad restauruotos laiko, powerflexu nebandziau. Jei kam reikia galiu nauju aptiniu po 240 parupint ir virsutiniu po 120. 2,4 jtd nes i prieki turiu pasiemes :D  860033410