Tai pakaitinimas netinka del tos pacios priezasties kaip ir virinimas - ner salygu priekiniai papurskus, pastuksenus su plaktuku ir su replem atsisuko, bandysiu toliau kartot ta pati ir su galiniais..
Sorry bet turit plaktuka reples mazai ka padarysi, mes su tevu tvarkem 75 tai tevukas puse savo darbo irankiu vilkdavo namo, litlempes, vezdavome vyrinti ir t.t., o stabdzius tvarkyk paprastai, nusiimk supartus ir viskas, arba su liepempe, arba yra tokios reples vadinam jas "kobra", nes forma panasi i ja, jos labai stipriai suznybia, bet lengvai ir nulauzia, faktiskai jei rimtai tvarkai tai nuimk supartus, tekink diskus, keisti supartu gumeles, kaladeles, rankinio trosa, 100% bus ir greiciu dezes pagalves pavargusios (bent jau kaires puses turetu buti), pasikeisk balkio salenbloka (as ten ivariau apvalu gumos gabala, tai labai tvirtai stovejo), pasikeisk gale slangele, "trainyka" issivalyk, taip pat ir priekis, perziurek salnblokus, sarnyrus (nauji labai geri po 70Lt), rektyvines traukes gumas (tvarkoma labai paprastai) ir aisku priekinius supartus, diskus kaip ir gala, tada bus rimtai atliktas darbas, bent po apacia, toliau patariu nusiardyk posparniu ir t.t. ir nusipirk geros antikorozines dangos ir gerai praejes visa dugna su tirpiklius 646 (nuvalai visa dugna), pradziai nuplaudamas su "karher" ar pan. pradeti tepti, tepi idealiai neskubedamas ir storai, nes manau darai sau, tiek sparnu vidines puses tiek kiekviena dugno kertele ir ypatingai gala, nes tose alfose ten labai jautru. Va tada bus rimtai sutvarkyta apacia, aisku nesneku apie restauracija, kur nusmeliuojama visa apacia, dedami visi nauji vamzdeliai ir t.t ir t.t.