« Atsakymas #30 Įrašytas: 2012-08-06 13:02 »
Sveiki.
3 metus važinėjau su 156 1.8 TS ir turėjau nemažai bėdų su važiuokle (ypač sailent blokais). Bandžiau dėti ir originalius ir restauruotus ir poliuretaninius. Dabar yra galimybė įsigyti GT 1.9 JTDm, ko aišku labai norėčiau. Tik bijau vėl tų pačių bėdų su važiuokle. Žinau, kad GT važiuoklė tokia pat, kaip 156, bet kažkur skaičiau, kad ji šiek tiek kietesnė, tad kai kurie mazgai laiko geriau. Skiedalai čia ar tiesa? Būtų gerai sulaukti nuomonės iš GT turėtojų - kaip dažnai ir kokios bėdos išlenda.
Ir taip, žinau, jei bijau gedimų - neturėčiau žiūrėt į AR
Važiuoklė identiška-dėvisi taip pat, kaip ir 156. Kokį poliuretaną dėjai, kad nelaikė? Mano žiniomis
POWERFLEX tikrai išsprendžia visas važiuoklės bėdas. Reikia sudėti bent jau viršutinių šakių ir stabilizatoriaus gumas-problemos baigiasi.
Prisijungęs
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.