Tai kam juos kurti? Kad parodyti kokie modeliai gali buti ar siaip kad dar sunkesne padetis butu isleidus kruva milijonu norit sukurti toki modeli? Pvz mercedes isleido puiku nauja modeli SLS kur SC formuleje ir pilnai serijine gamyba pradejo, variklis nerealus, dizainas taipogi paimtas nuo labai seno merso ir turi daug panasumu su juo, galeciau ta mersa prilyginti TZ3. Situacijos nepataisys nei Mi.To nei Giulietta, nei tuo labiau Brera, gal 159, nors ju pardavimo skaiciai irgi toli grazu neispudingi, tik klausimas kodel? Galbut viskas pageres po keliu metu, kol kas apie alfu naujus modelius atsiliepiama neblogai kas liecia kokybe, bet nuvertejims ju vistiek nezmoniskas, kur matyta kad uz 2006-2007m masina su 1.9 JTDm prasytu 25000-30000lt
kiekviena preke, pagaminta nors ir vienetiniu tirazu nesa pelna, jei ji yra parduota brangiau negu savikaina. elementari verslo taisykle (ar kaip cia ja pavadinti). Jei pvz Alfa Romeo kaip gamintojui tinka uzdirbtas pelnas nuo tarkim 500 masinu, tai nafik jiem gaminti 10 000 masinu? Cia is serijos "kiek noriu - tiek ir gaminu. Kiek uzdirbu - tiek uztenka". Jiem tiesiog uztenka to uzdarbio, kuris yra garantuotas dar tik pasirodzius pirmom masinos nuotraukom
Kaip suprantu, sitas modelis ir yra skirtas ne masinei gamybai, taip pat kaip ir 8C.
Paprastas pavizdys: kodel Ferrari masiskai negamina Enzo? Arba dar kuris nors gamintojas savo vienetiniu modeliu nepaleidzia i masine gamyba? As neziuriu i imones finansine padeti, as tiesiog kalbu apie vienetinio modelio ideja jy islaikyti vienetiniu, kad ir koks nuo jo pelnas bebutu. O kad pelnas nuo tokiu auto yra, tai cia FAKTAS!