Abi perki iš nežinomų rankų, abejos atvarytos iš ES į LT pardavimui, tai jau vien dėl šitų dviejų faktų tikrinčiau kaip įmanoma nuodugniau. Bent jau iš foto 1.9 pasirodė gyvesnė. Pradžiai pasiimk dažų sluoksnio matuoklį, kad nesusipirktum frankenšteino ir žmogų kuris juo moka naudotis.
O tiek 1.9, tiek 2.4 geri motorai. Nežinau kur skaitei neigiamus komentarus apie 1.9, bet tai vienas geriausių Alfos/Fiat dyzelinių motorų ever. Manau kažkiek pasako tai, jog jį nusipirko tokie koncenrai kaip SAAB, Opel ir montavo į savo 9-3, 9-5, Insignia modelius. Vienintelė problema su 1.9 yra šių modelių pavarų dėžės, kurios anksčiau laiko išdyla. Tarnavimo laikas priklauso nuo to, kaip buvo anksčiau naudojama, ar buvo draskomasi, netvarkingai jungiami bėgiai, ar važinėjama ramiai. 2.0 modelyje jau šita bėda išspręsta sumontavus kitas patikimesnes dežes. Visa kita patikima kaip darbinis kuinas.
Su 2.4 atsiranda bėdų su variklio galva, išsikraipo ar būna ir skilusių. Dėvetų LT sunkiai rasi dėl jų mažo populiarumo lyginant su 1.9, tai teks tvarkyti kas kainuos. Nuomonė dėl priežasties tokia, kad tai lemia bloga eksploatacija, kai šaltas ar nepasiekęs darb.temp. variklis pamaigomas energingais akseleratoriaus paspaudimais. Taigi, jei gausi tvarkingą ir važinėsi su protu, galvos tikėtina kad nekeisi.
Pati eksploatacija brangesnė lyginant su 1.9 atliekant pagrindinius aptarnavimus kas liečia diržų keitimą, bet jų kas mėnesį ir nekeisi, tik kas labai jau verkia dėl kiekvieno euro, į tai atkreipia dėmesį. Dar jei perki 2.4 su mechanine dėže, turėk omeny, kad gali tekt paklot nemažą sumelę (tiksliai sumų nepasakysiu, bet vien smagratis berods ~600-800 Eur) sankabos keitimui. Žinoma, jei gauni sąskaitas su jų keitimu ankstesnio savininko, dėl to daugiau mažiau gali būt ramus.
O šiaip pasiskaityk pirkėjo vadovą ir viskas taps daugiau nei aišku. Sėkmės
http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,70412.0.html