Autorius Tema: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas  (Skaityta 64793 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Įrašytas: 2017-04-14 15:02 »


Trumpai apie modelį
Alfa Romeo 159 yra pasenusio Alfa Romeo 156 pakeitimas. 159 modelio gamyba prasidėjo 2005 metų pabaigoje ir pirmiausiai buvo pristatytas sedanas, vėliau, 2006 metais, atsirado ir universalas Sportwagon pavadinimu. Automobilis varomas priekiniais ratais arba visais keturiais (Q4 versijos). Mechanine prasme identiškas Alfa Romeo Brera automobiliui.

Šio modelio gamyba buvo uždelsta nuo pat pradžių. Pirminis planas buvo šį modelį gaminti ant GM Epsilon platformos, tačiau susidūrus su įvairiomis partnerystės su GM problemomis, modelio projektavimo eigoje, buvo nuspręsta gaminti šį modelį ant jau sukurtos GM/Fiat Premium platformos, kuri teoriškai buvo skirta Alfa 166 įpėdiniui. Lyginant su 156 yra žymiai didesnis, tačiau kartu ir išaugo svoris, kuris yra bene didžiausia šio modelio yda.  Daug dėmesio skirta pasyviam saugumui. Gaminant platformą buvo naudotos kokybiškos medžiagos ir pažangios technologijos: panaudoti daugiasluoksniai metalo lakštai, siūlės virintos lazeriais, siekiant daugiau tvirtumo avarijos atveju, nuspręsta naudoti daugiau ištisinio tvirtinimo elementų. Automobilio kėbulas buvo standžiausias savo klasėje gamybos laikotarpiu. Dėl pritaikytų saugumo technologijų, kurios ir išaugino svorį, automobilis surinko visas 5 Euro NCAP saugumo žvaigždutes ir buvo pripažintas, kaip saugiausias savo segmente. Bendrai žiūrint, Alfa 159 yra labai pavykęs automobilis, kuriuo galima pasitikėti net ir ilgesnėse kelionėse.



Atnaujinimai
Per visus šio modelio gamybos metus automobilis buvo atnaujintas 3 kartus.

(2005-2008 - klaidų ištaisymas, palaipsninis atnaujinimas)
Pirmasis atnaujinimas buvo įvykdytas 2007 pradžioje, nes pirmieji modeliai, kaip ir visi nauji modeliai, turėjo problemų, buvo pakeisti gendantys mazgai (pradėti montuoji kitų gamintojų agregatai) ir modeliai tapo patikimesni (pvz., pakeistos leidžiančios vairo kolonėlės, pakeistas apatinių svirčių dizainas, "saldainių" tipo įvorės tapo keičiamos ir kt.). Nuo 2007 vidurio į 2.4 JTDm variklius pradėta montuoti pažangesnė turbina. Esminis skirtumas - vietoj paprastų sparnuotės guolių pradėta naudoti naujos kartos adatinius guolius. Su šia turbina automobiliai kur kas greičiau pasiekdavo traukos piką (sumažėjo turbo lagas) ir kartu automobilis priaugo kelis papildomus kilovatus (154 kw vietoje buvusių 147 kw). Modeliams su automatinėmis dėžėmis ir toliau buvo naudojamos senesnio tipo turbinos iki 2.4 variklių gamybos pabaigos.

(2008-2009 - didysis atnaujinimas, FaceLift)
Nuo 2007 metų pabaigos, buvo šiek tiek atnaujinta modelio gamyba. Vizualiniai pataisymai buvo pritaikyti ant pirmųjų TI versijų, kituose modeliuose jie neatsispindėjo.
Pagrindinis atnaujinimas patobulinant pirmuosius modelius įvyko 2008 01 mėn, dar kitaip vadinamas FL (facelift). Facelift modeliais galima laikyti tik tuos, kurie buvo pagaminti po 2008 01, o ne registruoti. Atnaujinimai pagrinde tik viduje:
  • Skydelio baltas apšvietimas (vietoj raudono)
  • Automobilio bendras svoris sumažintas 45kg. Daugiau aliuminio detalių vietoj plieninių, atsisakyta atsarginio rato standartinėje komplektacijoje.
  • Instrumentų panelis kitokio dizaino.
  • Elektroninis LSD (eQ2), iš esmės tai tas pats ASR (buvo ir prieš FL), tik pervadintas marketingo tikslais.
  • Bagažinė atsidaro paspaudus logotipą, nebėra atskiro mygtuko salone.
  • 1.9 16V standarte gavo 305mm Brembo stabdžius priekyje.
  • Atnaujintas sėdynių priekyje ir gale dizainas.
  • Nebeliko galimybės uždaryti langus laikant atrakinimo mygtuką rakte (pre FL iki tam tikrų metų galima buvo uždaryti ir atidaryti, dabar su FL tik atidaryti)
  • Kitokia radijo antena (o taip pat BT/Navi).
  • Pagerinta garso izoliacija.
  • Pasikeitė variklio įjungimo mygtuko veikimas, dabar valdomas kompiuterio, nebereikia laikyti nuspaudus.
  • Patobulintos lubos, daugiau vietos.
  • Daugiau vietos gale, dėl pasikeitusio sėdynių dizaino.
  • Sėdynės gale tapo plokščios, patogesnės vaikiškoms kėdutėms tvirtinti
  • Sportwagon sėdynės tapo patogiau lankstomos, galima patalpinti ilgesnius daiktus.
  • Atnaujinta ratlankių gama.
  • Nuo 2009 m. gamoje atsirado 1.75 TBi benzininis variklis.
  • Nuo 2009 m. atnaujinta navigacija (ekranas).
  • Nuo 2009 m. gamoje atsirado 2.0 JTDm variklis, kuris naudojamas ir Giulietta modelyje.
  • Nuo 2009 02 mėn. modifikacijos priekinėje važiuoklėje, priekių šakių viršutiniai šarnyrai plonesni

(2010-2011 - paskutinis atnaujinimas)
Nebuvo pagaminta daug modelių, gamyba ėjo į pabaigą, dalis įrangos tapo standartine (pvz., berods visose versijose pradėtas naudotas TI vairas, išskyrus skurdžiausias versijas), tačiau kita anksčiau buvusi įranga tapo "mokama" (pvz., priešrūkai). Atskirti galima pagal juodą skydelio apdailą vietoje aliuminio spalvos. Kadangi pagaminta buvo mažai, tai ir daugiau informacijos apie šį atnaujinimą trūksta.



Versijos/Komplektacijos

Automobilis pasižymi gamykliškai turtinga komplektacija. Standartiškai buvo montuojamas oro kondicionierius, VDC, Hill Holder, ASR, EBD, gaisro slopinimo sistema, vairuotojo, keleivio ir šoninės oro pagalvės, "Follow me home" žibintų funkcija, kompiuterio skydelis, odinė bėgių svirtis, atrama-dėtuvė tarp priekinių sėdynių su temperatūros reguliavimu, plačiai konfigūruojamos priekinės sėdynės (aukštis, apačios kampas, atlošo linkis, nugaros linkis), priešrūkai, šildomi el. valdomi veidrodėliai.

Brangesnėse versijose galima sutikti daugiau patogumų: aliuminio apdaila vietoj plastikinės dažytos (prietaisų skydelis), odinės sėdynės, odinės Frau® Pieno Fiore minkštesnės ir kokybiškės odinės sėdynės, el. valdomos sėdynės su atmintimi, lietaus, rasojimo ir tamsos davikliai, užtemstantis veidrodėlis, audio ir, telefono ir navi valdymas ant vairo, navigacija su GSM (ekranas), Bose audio įranga su striprintuvu, šildomos reguliuojamos priekinės sėdynės, parktronikai (gale arba gale ir priekyje), 17, 18 ar 19 colių ratai, dviejų arba trijų zonų klimatronikas su oro kokybės sistema (AQS), kruizo kontrolė (greičio palaikymo kontrolė), papildomos vairuotojo ir keleivių kelių oro pagalvės, Bi-Xenon žibintai su apipurškimu, elektrinis liukas, CD keitiklis, grotuvas palaikantis mp3, el. užlinkstantys veidrodėliai, Blue&Me Bluetooth palaikymas su USB jungtimi, galingesni Brembo stabdžiai, dailesni duslintuvo antgaliai, bagažinės tinkleliai daiktų prispaudimui, bagažinės tinklelis Sportwagon atskirti erdves nuo salono (šunims), aliumininiai arba juodi skersiniai ant stogo (tik Sportwagon), tamsinti langai, padangų slėgio davikliai, bėgių svirtelės ant vairo (tik ant 2.4 automatų), infraredu šildomas priekinis stiklas, šildomi valytuvai.

Einant metams tam tikra standartinė ir papildoma įranga keitėsi.

TI (Turismo Internazionale) komplektacijos (gaminta nuo 2007-07) skirtumai:
  • R19 špikiniai ratlankiai (dažnai ir vadinami tiesiog TI ratlankiais)
  • Šildomos priekinės sėdynės
  • Sužeminta pakaba 20 mm.
  • Papildomi kėbulo slenksčiai
  • Aliuminiu dekoruotas prietaisų skydelis, ir durų apdailos viduje
  • Chrominiai arba matiniai aliuminio spalvos veidrodėliai (nebūtinai, jei neužsakyta, būdavo ir kėbulo spalvos)
  • Spec. išmetimo vamzdžio antgalis/iai (2.4)
  • Sportiškos odinės sėdynės su papildomu prilaikymu iš šonų ir slankiojančia priekine dalimi ir  raudonu siuvinėjimu (juodos), vėliau buvo ir kitų spalvų (beige), taip pat 2010 m. atsirado ir pusiau odinės sėdynės.
  • Sportiškesnis ir patogesnis vairas
  • Juodos lubos
  • Raudoni Brembo 330 mm stabdžiai tapo standartu (visiem varikliams)
  • Dailesnis ir sportiškesnis skydelis už vairo
  • Aliuminio pedalai.
  • Vidiniai slenksčiai su TI užrašu.
  • TI ženkliukai išorėje ant priekinių sparnų ir bagažinės dangčio (nebūtinai, pagal užsakymą ir nebūdavo)
  • Atsilenkiančios galinės sėdynės sedanui
TI spalvos dažniausiai juoda, raudona, pilka, rečiau būna baltų, kitos spalvos buvo gamintos pagal užsakymą. Pirmosios TI (2007) statistiškai būdavo turtingesnės komplektacijos, nei FL TI, nes su FL nemažai komplektacijos dalykų tapo "mokami" - užsakomi už papildomus pinigus. Pvz., el. sėdynės, fotochrominis veidrodėlis, kruizo kontrolė ir pan.



Q4 versija
Buvo montuojamos tik su 2.4 20V JTD ir 3.2 JTS varikliais. Visąlaik varantys visi keturi ratai, su trimis diferencialais (Torsen Type C), galinis tiltas neatjungiamas. Q4 versijos paaukštintos (išskyrus TI Q4, kur jos dar pažemintos nuo standarto). Svoris ir sąnaudos didesni, nei paprastų 159, bet pravažumas tai atperka.



Varikliai
Dyzeliai iš esmės visi patikimi ir per daug problemų nekeliantys. Problemos, kaip ir su visais dyzeliniais varikliais (EGR, DPF).
1.9 JTDm 8V 85-88 kW - kiek per silpnas tokiam svoriui ir nei dinamikos, nei ekonomijos su šiuo varikliu neverta tikėtis.
1.9 JTDm 16V 100-110 kW - ekonomiškas, neturi didelių problemų (100kw skiriasi tik programa, automobiliai Belgijos rinkai).
2.0 JTDm 16V 125 kW / 120 kW - ekonomiškas, galingesnis nei 1.9, tačiau retesnis, nes pradėtas naudoti nuo 2009 m. Būtina pasikeisti žiedą (tarpinę) tarp tepalo siurblio ir karterio, kuri su amžium sukietėja ir pradeda traukti orą, nes gali pasireikšti tepimo trūkumo problemos).
2.4 JTDm 20V 147-154 kW - galingas, malonus vairuoti, dažniau nei 1.9 varikliams pasitaiko bėdų su skylančiomis galvomis (ko gero dėl didesnio generuojamo karščio). Išlaikymo kaštai didesni nei 16V variklių (kuro sąnaudos, smagratis, sankaba brangesni).

Visi varikliai su dideliu neišnaudotos galios rezervu, todėl lengvai programuojami nesusiduriant su dūmingumo problemom. Šių variklių programavimą rekomenduočiau atlikti pas specialistus, kurie žino šio modelio silpnąsias vietas. Galima turėti 20 proc. priaugį. JTDm varikliai praktiškai iš pagrindų perkurti iš naujo ir panašumų su senesnės kartos varikliais nelabai turi (senesnės kartos montuoti į: 156/147/GT/166 JTD).

Benzininiai varikliai, kaip bebūtų gaila, yra nepatikimi. Rekomenduojamas realiai tik 1.75 (1750 TBi) arba 1.8 MPI (reiktų daugiau info apie šį). 1.9, 2.2, 3.2 JTS nieko bendro neturi su senuoju Alfos V6 Busso, tai yra GM varikliai su minimaliom alfos modifikacijom. JTS pasižymi brangia eksploatacija, dideliu kuro rajumu. Apie šias problemas plačiau - apačioje. Su dujomis draugauja tik 1.75 ir 1.8 varikliai.
3.2 V6 JTS varikliai turi problemų su išsitampančiom grandinėm, ir variklio defektais dėl per reto gamykliškai nustatyto tepalo keitimo resurso.



Važiuoklė
Priekyje Alfa Romeo vis dar naudoja tą pačią daugiasvirtę (kaip mažiau nusimanantys pasakytų - aliuminę) važiuoklę, tačiau lyginant patikimumą su 156'tos važiuokle. Na realiai net nėra ką lyginti. Tikrai patvaresnė, o veikimo principas ir konstrukcija iš esmės tokia pati. Daug stipresnė nei buvo 156 modelyje. Būna, kad originalios dalys atlaiko ir 200 tūkst. km. Kartais, kaip ir visose mašinose reikia pakeisti traukių antgalius ar traukes. Apatinės ir viršutinės svirtys (tiek gumos ir šarnyrai) restauruojamos (išskyrus apatines 2006 m. gamybos). Galinė važiuoklė gana paprasta ir nekelianti daug galvos skausmo, kartais reikia pakeisti traukes dėl bildėjimo. Dėl ilgesnio stovėjimo, netinkamo ratų išnešimo arba dėl natūralaus susidevėjimo pradeda ūžti ratų guoliai.

Dėžės
M32 - naudotos 1.9 8v, 1.9 16V, 2.0 16V (ne visuose), ir benzininiuose 1.8, 1.9, 2.2 (reiktų patikslinti), 1.75 Tbi. Buvo naudojamos ir Opel koncerno, pasitaiko problemų su guoliais. Dažniausiai apie remonto reikalaujančią dėžę praneša tylus užimas iš variklio skyriaus važiuojant 5-6 bėgiu (gali ir visais), pavarų dėžės rankenos judėjimas pirmu bėgiu pajudant iš vietos arba rankenos judėjimas paspaudžiant pilnai gazą ir atleidžiant (dažniausiai 5-6 bėgiu), esant daugiau, nei 2k RPM. Gedimo atveju reikalinga dėžės restauracija, šrotuose dalis deficitinė ir retai kada būna geros būklės. Patikrinti realią būklę galima pravažiavus arba išardžius. Plačiau apie šią dėžę galite paskaityti čia (angliškai).
F40 - gana tvirtos, naudotos 2.0 16V (ne visuose) ir 2.4 20V varikliuose.
Aisin AW TF-80SC (Q-Tronic automatas) - berods FL versijose atnaujintos, anksčiau buvo bėdų. Pagrindinės bėdos dėl netinkamai eksploatuojamų automatinių dėžių ir manymo, kad alyvos nereikia keisti. Keičiant laiku alyvą, problemų galima išvengti (alyvos regeneracijos skaičiai - pasiekus ridą 200k km keičiama maždaug kas 50-60k km). Naudojama alyva Tutela GI-WI (galima rasti kokybiškų Valvoline ir LiquiMolly analogų). Reikia apie 7-8 litrus vienai regeneracijai. Neatliekant laiku regeneracijos galimi greičių dėžės alyvos filtro arba solenoidų gedimai. Po 2008 metų greičių dėžė buvo šiek tiek patobulinta ir tapo atlaidesnė priežiūrai.



Žinomos bėdos/ligos/silpnos vietos
Dyzeliams nuo suodžių užsikišia EGR vožtuvas (galima išvalyti arba išprogramuoti)
Benzinams tamposi grandinės - padės tik keitimas.
Pačios pirmosios (2006 m.) vairo kolonėlės turėjo detalės gamintojo (ZF) dizaino problemų, dėl ko pradėdavo leisti stiprintuvo skystį (drėgmė patekdavo į kolonėlės vidų ir supūdavo metalas ties riebokšliais). 2007 m. jau buvo pradėtos montuoti kolonėlės be šitos ligos.

Elektronika
Didelių problemų nekelia. Jei skydelyje užsidega įspėjamasis ženklas, jis susijęs su konkrečia problema, dažniausiai nutrūkęs laidas, užsinešęs daviklis ar pan.
Airbag klaidų (priešingai nei buvo 156 modelyje), tikėtis nereiktų, dėl patobulintų jungčių, jų tiesiog nebūna.
* Facelift radijo antenos stiprintuvo mikroschema per nesandarumus gavus drėgmės nustoja veikti (ant stogo). Simptomai, netraukia radijas.
* Versijoms be xenon žibintų nebeveikia lempų reguliavimas, dėl ko nepraeina TA. 9/10 atvejų kalta pamesta maža metalinė tarpinytė tarp ratuko ir mikroschemos. Naujos atskirai neparduoda, bet galima pasidaryti patiems. Daugiau info: https://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-andamp-946-spider/1041842-headlight-adjustment-rocker-switch-missing-something.html
* Versijoms su Xenon žibintais nuo drėgmės sugenda Xenon blokeliai. Rekomenduotina kol jie dar veikia, išsiardyti ir pravalyti jungtis tarp žibinto ir xenon blokelio, nes tarpinės nuo amžiaus praranda sandarumą, o tada po kažkiek laiko užtrumpina.



Kėbulas
Kaip ir visuose automobiliuose nuo amžiaus ir naudojimo nuo akmenukų apsidaužo kapotas ir vietos prie galinių slenksčių ir durelių.
Priekyje prie slenksčio ir sparno nuo amžiaus atsilupa dažai, bet dėl to nerūdija (matosi cinkuotas metalas).
Daugiau druskingų kelių ragavusioms (ypač Lietuvoje eksploatuotoms), pradeda lįsti rūdelės ant bagažinės arba kapoto ir ant slenksčių (kitose vietose rečiau pasireiškia).

Kitos bėdos
Pasitaiko, kad nuo amžiaus sugenda langų valdymo trosai (ypač gale), būna kartais, kad sugenda ir patys langų varikliukai.
Atidarinėjant duris girdisi traškesys. Kad atsikratyti, reikia keisti durų stoperius.

Ratlankiai
Skylių išmatavimai 5x110. Originalus dydis R16 (tik 1.9 iki facelift), R17, R18 ir R19 (šis tik TI versijoms). Facelift modeliams, visiems modeliams su 2.4 varikliu ir visoms TI versijoms reikalingi arba originalūs ratai, arba neoriginalūs pritaikyti su papildomu išnešimu. Dėl didesnių Brembo suportų, kiti tiesiog neužsideda. Alternatyva naudoti adapterius - rastafkes, bet jie draudžiami per TA). Kai kurie ratai nuo OPEL/SAAB markių tinka, tačiau reikia matuotis prieš perkant.
Varžtai į ratlankius sukasi ne standartiniai "itališki" siauro sriegio (M12 x 1.25), bet "vokiški" Opel/VW/BMW (M14 x 1.5).

Papildoma info:
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_159_guide.shtml



JEI ŽIŪRĖJOTE AUTOPLIUS RECENZIJĄ APIE ALFA 159, TAI NETIKĖKITE NĖ VIENU TAME VIDEO PASAKYTU ŽODŽIU. ŠIS GIDAS YRA PAREMTAS SAVININKŲ PATIRTIMI, O TAS VIDEO PARUOŠTAS VISIŠKAI NESIGAUDANČIŲ ŠIUOSE AUTOMOBILIUOSE ASMENŲ.

Kol kas tiek - papildom, taisom :) Rašom šitoje temoje, vėliau moderatoriai ištrins kas nereikalinga.

Už surinktą informaciją dėkui: Eddie_Romeo, Esnyper, PiPPas, ogiz.

« Paskutinį kartą keitė: 2019-09-10 17:25 sukūrė Eddie_Romeo »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2017-04-14 16:03 »
Aš nuolat papildau ir pataisiau :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2018-01-08 16:57 sukūrė toshkaz »
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2017-04-14 18:40 »
Aš taip pat šiek tiek papildžiau ir pataisiau vietomis 8)

Pastebėjimas, kad ši tema ne diskusijoms, o tik informacijai! Visi pašaliniai komentarai bus trinami, o jeigu bus piktnaudžiaujama trumpa tema ir joje vis bandoma diskutuoti - bus užrakinta ir pildoma tik tą teisę turinčių narių. :mzp:
« Paskutinį kartą keitė: 2017-04-14 18:43 sukūrė PiPPas »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2018-02-11 23:37 »
Dar kartą papildžiau, ištaisiau ir išplėčiau atnaujinimus ir komplektacijas  :alaus:
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2018-02-12 22:52 »
Sveikas,

<...>

(2010-2011 - paskutinis atnaujinimas) - Panasu kad paskutinis atnaujiimas prasidejo 2011. Kaip standartas eina juoda aliuminio apdaila, juodos lubos, atnaujinto dizaino priek. sedynes, Brembo stabdziai (nesu tikras ar visose tai buvo standartas ar tik "Sport" komplektacijose, ir nebuvo dazomi raudonai). Pirmu menesiu 2011 dar pasitaiko su 2010 komplektacijomis (aliuminio spalvos apdaila, perforuotas vairas), bet tikrieji 2011 visi bus su juoda apdaila ir kitokios formos sedynemis. Del TI vairo (ir TI begiu svirties) panasu ne visose jos buvo komplektuojamos. Jei yra Blue&Me ir valdymas nuo vairo tuomet dedavo TI vaira ir TI begiu svirti (su juodomis siulemis vietoj raudonu). Jei nera valdymo - tuomet paprasta perforuota vaira ir paprasta begiu svirti. PS su TI vairais komplektacija vadinosi "Sport"
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253981982&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=e8342062-3295-3791-da0b-2665fcfd87a3
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257370201&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev&searchId=e8342062-3295-3791-da0b-2665fcfd87a3

<...>

taip pat 2010 m. atsirado ir pusiau odinės sėdynės. - panasu bus tik nuo 2011 pusiau odines (kaip ir rasiau nuo 2011 atnaujino sedyniu dizaina)

<...>

Galima istrinti posta kai bus paredaguota ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-02-13 18:09 sukūrė toshkaz »

Neprisijungęs Eddie_Romeo

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
  • Karma: +6/-0
  • Alfa addict
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2018-02-13 13:22 »
Dėl rašybos, ačiū, skaitant tūkstantąjį kartą jau nebesimato klaidos.
Dėl 2010-2011 Facelifto reiktų rimtesnesnio šaltinio nei skelbimai mobile.de. Pvz., brošiūra, ar pardavėjo aprašymas. Pirmos kartos ir pirmojo facelifto informacijos internete yra, o vat paskutiniojo reiktų daugiau paieškoti.
Dėl kitų dalykų irgi dėkui, papildysiu vėliau.
"An "Alfisti" is a person who is thoroughly smitten with Alfa Romeo automobiles, who dedicates a large amount of their spare time and a good percentage of their income to maintaining, acquiring, and driving Alfa Romeos of all sorts."

Eddie Romeo's Autos
www.eddie-romeo.eu

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2018-02-13 13:58 »
kažkur pas save turėjau kelias brošiūras su visokiais aksesuarais, komplektacijom, TI aprašymu ir pan. įmesiu vakare, gal kam bus įdomu pavartyt
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2018-02-13 20:39 »
Prisisiunciau 2010-2011 brosiuru bet is ju tik dar daugiau konfuzo :D Vis tik tikrai panasu jog antras FL buvo 2010 Liepa,  tik realybeje daug nesutapimu kas sutinkama skelbimuose ir kas brosiurose :D
Panasu nuo 2010 vidurio naujo dizaino sedynes, nauji paneles trim'ai/spalvu deriniai. Nuo 2011 tik 3 juodos paneles variantai. Del standart. irangos ten daugiausiai niuansu, nesuprasi ar vis tik ejo TI vairai ar ne. Sport packai taip pat kazkaip su maniskiu nlb atitinka (pas mane nera al pedalu, TI vairas ir ryciagas su juoda siule, ratai ne Titanium sp. nors pagal VIN'a meta jog tai Sport packas) . Blue and Me kaip suprantu jau standartiskai ejo, bet pries tai imesutuose skelbimuose nera valdymo ant vairo, tuomet nesuprasi ar is vis ten nebuvo jos ar kaip nors kitaip jie valdydavosi (kuo lb abejociau)   

Vnz gero nagrinejimo ;)

PS nustebino keletas niuansu - special Centenario versija ir keletas org bamperiu/slenksciu/spoileriu/lipu opciju kuriu ant jokios 159 nebuvau mates :D

https://www.dropbox.com/s/sd4n1pzf0g6hwit/Alfa%20159.rar?dl=0
« Paskutinį kartą keitė: 2018-03-15 02:10 sukūrė ogiz »

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2018-02-13 20:55 »
šitų kaip matau dar nebuvo:
http://www.filedropper.com/ar159brochures

manau komplektacijos dar skirėsi ir pagal tai kuriai šaliai buvo skirtas auto.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs ogiz

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 133
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2018-02-13 22:42 »
Panasiau i tai, jog tiesiog buvo siulomi iskart keli opciju packai (Progressive, Distinctive ir TI) su galimybe prisideti (kur tai imanoma) papildomos irangos prie ju. Prie Progressive ir Distinctive buvo galima prikomplektuoti dar papildomu pack'u :D - Comfort ir Sport 1 arba 2, o prie TI packo prideti dar Competezione Pack'a

Is esmes reziumuojant tai antro FL ryskiausi atnaujinimai - juoda konsole (galima rinktis is 3 sp. opciju - juoda, juodo al, ir carbon, bei lakuotos-tamsintos (arba carbon) duru apdailos detales), naujo dizaino sedynes (veliuras, kombinuota oda, TI opcijos - arba tikra oda arba oda-alcantara kombinacija), salono apdailos spalvine gama juoda-juoda, juoda-smelio, juodos lubos, naujo dizaino ratai

Siaip nebuvo labai jau gausi ta 2010 FL standartine iranga, tiesiog matomai geras nuolaidas dave visokiems packams ir labiau apsimokejo imti iskart koki Progressive ar Distinctive packa (pakomplektuotus su papildomais comfort ir sport packais), del to ir skelbimuose jos dazniausiai geriau pakomplektuotos nei 2008 FL. Nei TI vairai/bumbulai (greciausiai jie eidavo tik nuo Distinctive komplektaciju, kiek panagrinejau Progressive eidavo su perforuotais odiniais vairais) nei blue and me, nei autopilotas nejo kaip standartine iranga, bet priesrukai buvo standartai.

AUDIO & COMMUNICATION
Instrument panel with board computer
Radio / CD player with RDS, 8 speakers and antenna

COMFORT & CLIMATE MANAGEMENT
Front armrest with storage compartment
Automatic dual-zone Climate Control, including pollen filter
and ventilation grille behind
Driver and passenger seat height adjustable
Driver's seat with lumbar support adjustment
Central door locking with remote control
Electrically operated windows front and rear with
automatic function

INTERIOR
Rear seat with middle armrest and ski hatch (Berlina)
Rear seat foldable in parts (60/40)
with armrest and ski hatch (Sportwagon)
Dashboard inlays black lacquered
Three head restraints behind
Interior frames in aluminum design
Make-up mirror with built-in lighting in sun visor
on the passenger side
Ceiling lamps front and rear with dimmer and reading spots
Steering column with axial and vertical adjustment
Steering wheel with leather upholstered
Exhaust pipe chrome-plated
(single pipe left and right at 1,750 TBi)
Lighting dashboard with adjustable light intensity
Sunglasses holder
Black headlining

TECHNOLOGY & PERFORMANCE
ABS brake system with EBD
ASR - Anti Slip Regulation
BA - Brake Assist
Hill Holder
Q2 - Electronic differential lock
VDC (ESP) - Vehicle Dynamic Control

SAFETY
Airbag driver and passenger
Electric belt pre-tensioners
Follow-me-home lighting
Head airbags front and rear
Isofi x attachment points
Child safety locks on rear doors
Knee airbag driver
Sensors for brake pad wear
Switchable airbag on the passenger side

EXTERIOR
Exterior mirrors electrically adjustable and heatable
Entry lighting at the bottom of front doors
Alloy 16 "wheels Elegant with 215/55 tires
Alloy 17 "wheels Multispoke with 225/50 * tires
(1,750 TBi only)
Front fog lights
Mounting points for load carriers
Diesel particulate filter (DPF) on diesel versions
Space saving spare wheel

Dar kas liecia 2.0 JTDM (nuo 2011) - yra 125kw, 120 kw (dar pasirodo ir 100kw kazkokia atsirado, arba ten buvo sumaisyta su kokiu 1.9) ir 125 kw ECO. Visaip bandziau ieskoti kas tas ECO, nu nes varikliu parametrai/specifikacijos identiski, ir niekad net nebuciau susapnaves, kad taip sugalvos uzvadinti versija kuri buvo be TI vaziuokles :D visi buvo montuojami tiek 1.7 tbi tiek 2.0 100/120/125 kw jtdm su zeminta TI vaziuokle, bet va pritruko makaroncikams fantazijos kaip standartine vaziuokle pavadinti, tai tegu bus toks nedviprasmiskas zymejimas ties varikliu 2.0 jtdm ECO :D ir kam sautu i galva jog cia nieko bendro nei su ekologija nei su ekonomija :D (2010 FL tik 1750 TBi ejo standartiskai su TI vaziuokle)
Edit - nors bendrai dar kart perziurejau ECO duomenis vistik kazkas ten buvo su varikliu daryta (mazesnes kuro sanaudos ir Co2 emisija,  gal koks DPFas skyresi)

PS jei standartiskai dar ir 2010 dejo R16, matyt ne visi Brembo stabdzius turejo? (raso st diskai 305/278 o TBi su R17 330/292)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-02-15 11:08 sukūrė ogiz »