Labai slidus reikalas pirkti "Alfa Romeo" iš lietuvaičių autoprekybininkų. Šią markę veža arba jos fanai, arba veža taip pigiai nipirkę, kad ging dieve neapturėtų minuso. Su labai retom išimtim pigiai 159 užusieniuose autoprekeiviai nuperka arba daužtą, arba su rimtu gedimu, arba su 300.000km ir didesne rida. Jos aptvarkomos, atsukamos ridos ir kažkaip parduodamos. Tokį aparatą nupirkęs pilietis pradeda po truputį "renovuoti" - pasikeičia diržus/tepalus/filtrus ~300€, po to prasideda DPF/EGR kryžiaus keliai. Tai gerai, jei pavyksta su suprantančiais meistrais išspręst klausimus už ~200€, o jei ne? Kankinasi... Tuoj pat ateina laikas sankabos/smagračio keitimui - prie 200.000km jis beveik neišvengiamas. Naujom detalėm ~1000€, o kaip bus su dėvėtom detalėm - neužilgo keisim vėl? Pradėjo ūžti guolis? Naujas min. 100€ be keitimo, geros apatinės šakės ~150€ vnt., viršutinės - iki 100€. Dėvėtos? Nesamonė. Variantas restauruot. Tik kokybiškai ir pas patikimus meistrus. Dar ko gero reikės naujo akumo. Žiū, ir kokia 2000€ suinvestuota bus į nusibaigusį auto.
Ką visdėlto daryt, jei labai norisi? Nepirkt aklai - bent jau nuvežt patikrinti meistrams, suprantantiems apie šią markę.