Kaip jus skaitote ta nuodugnia apziura? As suprantu, kad patikrinti vaziuokle galima, bet i varikli gi neilysi. O juolab, kad pas mane rankos kirviu tasytos tai as pats tuo labiau, kad jos neapziuresiu. :-D Nuvaryciau i servisa gera, kad patikrintu vaziuokle. Ir jeigu jokiu bedu arba minimalios na reikalaujancios iki 1000lt problemos, kaip manote verta pirkt ar jusu manymu su varikliu gali buti kas nors ne taip ir tada teks gailetis ilgai ir kaip sakant apsizenisiu su ta masina?
Pradžiai nors prie deagnostinio kompo ją pasijungt ir žiūrėt ar niekas iš parametrų stipriai negrybauja, o jau toliau mechaniniai reikalai, kuriuos gali pasidaryt ir pats. Tikrint tepalą, antifryzą, tepalo dangtelį atsisuk. Perkurk kelis kartus, leisk, kad šaltą/pravėsusią duotų užkurt, žiūrėk ar nedūmina kaip senas dyzelis. Kad ir tą pačią Tuvlitą (Regitrą) (už atitinkamą mokestį, tiksliai nepasakysiu, bet lyg apie 50Lt.) gali nuvaryt, jie turi stendus, kur pakrato važiuokles, pasakys tiesiai šviesiai ar važiuoklė dar "gyva", prie to paties dūmingumą pasitikrinsi, dugną apžiūrėsi, gal dar katalizatorių rasi
Bus apšilimas prieš TA. Jei prietaisų skydas dega kaip Kalėdų eglutė - nejungiant prie kompo aš į tokią mašiną net nežiūrėčiau. Atkreipk dėmesį į ridą, nors jos 80proc. būna "redaguotos", tą gali išduot salono būklė, bendra mašinos išvaizda. Na ir kaip sako liaudis: "Jei jau prilipo iš pirmo karto, gali bandyt..." Atkreipk dėmesi į sankabos veikimą,pavarų perjungimą. Smagratis šių variklių nepigiai taisoma bėdelė. Dar geriau būtų pasiimt tą draugą, kuris turi tokią 166, kaip minėjai. Pradžiai tiek to pirkimo niuansų. O perki dėvėtą mašiną, ne pirmos jaunystės visgi, "ledo" tikėtis nevertėtų. Jei apžiūrėsi viską prieš pirkimą nuo širdies, žiaurių problemų neturėtum turėt su ja. Sėkmės