Autorius Tema: selespeed conversija į MT - realu?  (Skaityta 12484 kartus)

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2010-03-15 17:17 »
dėkui, pasuksiu. jau esu kankinęs jį telefonu kitu kažkokiu klausimu.  :D
aš gi iš tų nemėgiamų serviso klientų, kurie mašiną atiduoda tik patys detaliai išsiaiškinę viską ir supratę,
kad patys nesusitvarkys

ok, baigiu OT

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2010-03-15 19:45 »
kazkas kazkur kazkada buvo taip iskastraves savo alfa i mechanke, bet neatsimenu kas - pries ~2 metus cia buvo padaryta. zodziu imanoma ;)
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2010-03-15 21:08 »
paeksplotuok selespeedą metus - suprasi, kad čia ne kastracija, o pi***lo padidinimo operacija  :D
būčiau labai dėkingas, jei prieš eidamas miegoti, pabandytum prisiminti kas ten toks ir iš kur įdėjo MT - norėčiau tiesiogiai susirasti :) ačiū jei ką

Neprisijungęs Donceris

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 60
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2010-03-15 21:27 »
tai taip, skiriasi architektūra. selespeed ECU surištas su main ECU. juk selespeedo kompas mato viską, visus davikliių rodmenis, kurie siunčiami į main ECU - rpm dačikai visokie ir t.t.
   variklį vesti leidžia programa tik tada, kai selespeed kompas įmeta N pavarą ir tą mato pagr. kompas. čia ir rebusas ar tiesiog užmetus ECU nuo MT, jis nesusiparins ir nekreips dėmesio į kažkur kitam laidų pynės gale nebus selespeed kompo ...

žodžiu. burtai burtai burtai. būtų įdomu ar užsienio forumuose nematėt eigos darbų ir rezultato


Sveikas, pasiziurejau schemas, main ECU nera suristas su selespeed ECU, tenai tiktai ABS blokas ir diagnostikos laidas  lygiagreciai pajungtas i main ECU ir i selespeed ECU. (apvedziau ta vieta raudonai).
Pridedu schema kurioje vietoje pajungus +12V varikli galetum laisvai uzvesti.
Pagalvojus ir su geru elektriku galima tai igyvendinti.
Yra: AR 156 99 2.0 TS
       AR 156 SW 04 2.4 JTDm

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2010-03-15 21:46 »
dėkui labai! dėja nesu labai kompetetingas el. schemose, bet čia rodos gan aiškiai išklojai.
tai suprantu, kad pvz net apsukas mato (ir supranta, kada prisižemint pavaras) selespeedo kompas
ne iš kokio RPM Senosriaus, o tiesiai iš tacho....

man tik vienas klausimas lieka - Tu čia turi galvoje, palikus dabartinį main ECU ar į jo vietą visgi pajungus
ECU nuo MT mašinos ? :)

Neprisijungęs Donceris

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 60
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2010-03-15 21:50 »


man tik vienas klausimas lieka - Tu čia turi galvoje, palikus dabartinį main ECU ar į jo vietą visgi pajungus
ECU nuo MT mašinos ? :)

[/quote]

Taip palikti dabartini main ECU.
Yra: AR 156 99 2.0 TS
       AR 156 SW 04 2.4 JTDm

Neprisijungęs tauras

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 241
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2010-03-16 09:26 »
tu turi keist ecu i ecu mt,kadangi selespedo kompo fyskes yra didesnes nei mt tai tau reik ieskotis kompo nuo 2001metu,senesnis netiks:)
ar gt

egonomija

  • Svečias
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-03-16 09:46 »
tai, kad kompas nuo 2001 žinau. o vat kodėl keisti, jei kolega samprotauja, kad tą patį ecu galima draugiškai "apgauti" ?

dar kažkoks niunasas užsienio forumuose paminėtas dėl throttle body sklendės.. (em lietuviškai matyt droselinė sklendė skambėtų) - selespeede ji pilnai valdoma elektros, o mt nuo kažkurių metų tik - nuo tų pačių 2001-ųjų maybe?
šito tikrai nežinau, tik nuogirdos, tad išplėskit, kas žinot. būtų idealu likti su tuoapčiu selespeed ecu, šiektiek pachimičinus.

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-03-16 10:39 »
cf1(senasis, kur ejo i ar155) ir cf2 TS matoruose ejo sklende ant troso, o cf3 matore - elektrine, tas cf3 marods tris lambdas turejo. taigi cf2 ir cf3 kompai turi skirtis. o ejo atrodo nuo 2001 kaskurio ketvircio
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Donceris

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 60
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: selespeed conversija į MT - realu?
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2010-03-16 12:28 »
tai, kad kompas nuo 2001 žinau. o vat kodėl keisti, jei kolega samprotauja, kad tą patį ecu galima draugiškai "apgauti" ?

dar kažkoks niunasas užsienio forumuose paminėtas dėl throttle body sklendės.. (em lietuviškai matyt droselinė sklendė skambėtų) - selespeede ji pilnai valdoma elektros, o mt nuo kažkurių metų tik - nuo tų pačių 2001-ųjų maybe?
šito tikrai nežinau, tik nuogirdos, tad išplėskit, kas žinot. būtų idealu likti su tuoapčiu selespeed ecu, šiektiek pachimičinus.

Niuansai tokie ;)
Naujesnese AR gazo trosa pakeite i akseleratoriaus pedalo padeties potenciometra ir kitokiu droselines sklendes valdymu.
Veikimo principas paprastas - paspaudus gazo pedala pasikeicia potenco varza, kompas pagalvoja ir pasuka varikliuka esanti salia droselines sklendes, taip pradaroma ar pridaroma sklende.


Yra: AR 156 99 2.0 TS
       AR 156 SW 04 2.4 JTDm