Autorius Tema: Iškrauna akumuliatorių  (Skaityta 23667 kartus)

Neprisijungęs Darka8

Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2010-03-21 11:58 »
Su dujomis vaziuoju ne vien del to kad tai pigiausias kuras (su dyzeliu vaziuot beveik tas pats iseina), taip jau gavosi kad dirbu firmoje kuri montuoja duju irangas  :alaus:
Alfa Romeo 2.0 TS

Neprisijungęs Darka8

Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2010-03-22 21:48 »
Seip ne taip pasalinau likusi gedima (jei taip galima pavadinti). Kalta buvo ne rele, o jos valdymas. dabar viskas ok. Jei kas susidursit su tokia problema rasykit  :alaus:   Ir jokiu budu netikrinkit nuotekio su lempute kaip as dariau pradzioje
Alfa Romeo 2.0 TS

Neprisijungęs barko

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 29
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2010-04-04 18:49 »
Seip ne taip pasalinau likusi gedima (jei taip galima pavadinti). Kalta buvo ne rele, o jos valdymas. dabar viskas ok. Jei kas susidursit su tokia problema rasykit  :alaus:   Ir jokiu budu netikrinkit nuotekio su lempute kaip as dariau pradzioje
Darka8,būčiau labai dėkingas, jeigu paaiškintum kame buvo problema. Kažką panašaus prasidėjo ir pas mane. Ačiū.

Neprisijungęs Darka8

Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2010-04-05 10:08 »
Kaip minejau mano masinoje buvo kalta ventiliatoriaus rele, o tiksliau jos valdymas. Ventiliatoriaus varikliukas turi du sukimosi greicius. Kiekvienam sukimosi greiciui yra atskiros reles. Jas valdo masinos variklio elektroninis valdymo blokas. Reliu valdymas vyksta minusu. Problema buvo ta kad isjungus degima (palikus masina ramybes busenoje) del kazkokiu priezsciu kompas pasiusdavo i reles valdyma silpna minusa. Reles kontaktai dar nesusijungdavo bet energija jau is akumo siurbdavo. Tada isemiau ta rele, ampermetro parodymai krito. Bet atsirado kita problema. Uzvedus varikli usidege cekas (purkstukas) Pasirodo kompas ta rele "mato". Tada pradejau meistrauti. pliusa kuris yra pastovus paemiau nuo babinos (uzdegimo rites), uzlenkiau reles koja (ta ant kurios buvo pastovus pliusas). Problema buvo isspresta.
Alfa Romeo 2.0 TS

Neprisijungęs Chip

Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2011-01-28 12:42 »
Iskrauna akuma. A 0.11 su ijungta signalizacija. 0.04 be signos, 0.07 paima siganlizacija. Klausimas kiek A ramybes busenoje rodo pas Jus? Ar normalu signalizacijai imt 0.07?
AR 2.4JTD. Signalizacija Sheriff ZX 900. Akumas naujas 100Ah. Vazineju trumpais atstumais.
AR166 AR159

Neprisijungęs Chip

Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2011-01-28 14:20 »
Gal kas paaiskintu kaip naudotis sio prietaisu, pamatuoti iskrova (A). Noriu su jo pagalba issiaiskint tuos 0.04A. Kas juos suvartoja. Aciu.
http://blog.elektronika.lt/wp-content/blogs/5/uploads/IMGP8431s.JPG

« Paskutinį kartą keitė: 2011-01-28 14:30 sukūrė Chip »
AR166 AR159

Valentas

  • Svečias
Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2011-03-28 21:51 »
Didelį reguliatorių pasuki iki 1500 mA, tai lygu 1,5 A, taip pat įjunk vieną iš tų trijų baltų jungiklių, tą po kuriuo tiesus brūkšnys - juk matuosi pastovią srovę.
Jei rodyklė vos judės, jautrink skalęm t.y. pasuk link mažesnės vertės.

Nepamiršk, kiek nustatysi, tiek ir bus PER VISĄ SKALĘ, pvz, jei rodyklė rodo maksimumą kai esi nustatęs ant 1,5 A, tai reiškia ir teka 1,5 A.


Sėkmės.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2011-04-20 16:37 »
Didelį reguliatorių pasuki iki 1500 mA, tai lygu 1,5 A, taip pat įjunk vieną iš tų trijų baltų jungiklių, tą po kuriuo tiesus brūkšnys - juk matuosi pastovią srovę.
Jei rodyklė vos judės, jautrink skalęm t.y. pasuk link mažesnės vertės.

Nepamiršk, kiek nustatysi, tiek ir bus PER VISĄ SKALĘ, pvz, jei rodyklė rodo maksimumą kai esi nustatęs ant 1,5 A, tai reiškia ir teka 1,5 A.


Sėkmės.
Bijau kad su situo prietaisu nepavyks nieko pamatuoti. Bijau, kad su per ji tiesiog nepraeis pakankamai sroves kad aplamai masinoj kas nors veiktu.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Chip

Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2011-10-18 19:39 »
Prikelsiu tema.
Matuojam iskrova:
Uzrakinus masina ant signalizacijos ji sudaro 0.10~0.11 pastoviai keiciasi tarp tu skaiciu(lempute signos mirksi)
Tik uzrakinus masina ant rakto ji sudaro 0.10 (labai daug, 0.7 virs normos)
Atrakinta masina 0.03 (viskas tvarkoj, norma)
Pagal ideja uzrakinus masina, turetu uzmigt, ir vartot dar maziau energijos, cia gi atvirkstinis variantas.
0.7 kazkas suvartuoja, bet idomu kas butu atsakingas?? Gal kas trumpina?
As taip galvoju kad centrinio valdymo blokas (tiksliai nzn kaip jis vadinas)? Bandyt gal ji keist?
Kur jis randasi? Gal kas shemoje parodytumet? Gal kas Klaipedoj turit?
Nes tik pasukus rakciuka, uzrakinus masina, Ampermetras soka nuo 0.03 iki 0.10
Please help, ziema ne uz kalnu  :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2011-10-18 19:43 sukūrė Chip »
AR166 AR159

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Iškrauna akumuliatorių
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2011-10-18 20:57 »
Vargu ar cia taip kas gales pasakyt kame problema. Dar yra laiko, nuvaryk geriau pas autoelektrika, palaipsniui atjungdamas grandines ras kur nuteka. Palauk ilgiau uzrakines, gal po kiek laiko nukris iki normos, gal kokia lempute lieka ar kazkas kitas. Gal po kiek laiko pereis i ramybes busena.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda