užmečiau akį į tech. parametrus.
visų 100 kw, 103 kw, 110 kw ir 129 kw variklių pikas yra tarp 1800-2000 rpm.
logiška, kad ir pats smagumas turėtų justis maždaug nuo minėtų apsukų iki kiek gali tas variklis.
jei užsipučia tik nuo 2500 rpm, tai arba kažkas vėluoja, arba programa koreguota. tas nėra sunku padaryt pastūmus atitinkamo map'so kreivę kiek toliau.
tą esu išbandęs, kai vimota man 1.9 jtd koregavo.
o su savo ex 2.4 jtd 100 kw, kai buvo stock ir kai buvo jau programuota, užsipūsdavo prie 2000-2200 rpm.
su 2.4 jtd 103 kw stock variantu irgi panašiai, tik kiek žemiau, t.y. nuo 1800 rpm jau normaliai, nuo 2000 rpm pats smagumas.
1,9 jtd buvo užvėlinta ir važiuodavo nuo 2500 rpm. (prieš tai taip pat buvo nuo 2000 rpm.).