Nenoriu uzstot nei vienos puses viska girdedamas tik is nuogirdu. Faktas toks, kad servisuose diagnostika jau senai ikainuota ir maziau 30lt jau niekas tikrai neima, daugiau - taip. Pav. pazistamas Airijoj dirbo autorizuotam servise, dabar, kaip sakant, dirba ant saves. Tai diagnostika padalinta i du variantus: klaidu nuskaitymas ir istrynimas, bei pilna diagnostika su autorizuotu gamykliniu skaneriu. Pirmas variantas 50 svaru, antras berods 150 svaru. Visi kiti darbai po diagnostikos jau atskirai ir skaiciuojami. Tiesa, klijentui atspausdinama pilna ataskaita. Is tikro klijento teise rinktis, jei sakysim jam dega variklio lempute, servisas jam siulo atlikt pilna diagnostika, kad tiksliai surast priezastis ir nustatyt gedima. Bet klijentas galvoja: kam moket 150 svaru, jei galima nuskaityt klaidas ir uz 50. Va cia ir islenda kiaule. Sakysim rodo kazkokia klaida, bet ta klaida dazniausiai buna susijusi su keletu galimu gedimu ir servisas papildomai gais laika, uz kuri irgi moka klijentas, kad nustatyt gedima. Ir ne paslaptis, kad pakeis viena detale, rezultato nera, pakeis kita, trecia, kol pataikys. Ir nepasikuklins uz viska israsyt saskaita, nebent jau klijentas sugebes pastovet uz save. Gi gamykliniai skaneriai dazniausiai tiksliai nustato gedimus ir gedimas pasalinamas greiciau, ir zinant kiek kainuoja naujos detales, greiciausiai pigiau. Ne faktas, bet taip buna ir neretai. Bent jau taip pasakojo tas prietelius is Airijos. O dirbo jis Nissan ir Ford dileriniuose servisuose.
Kitas dalykas privatininkas, jam nereikia moket mokesciu, nereik nuomuot patalpu, nereik moket atlyginimu nei buhalterei nei valytojai, ir jis gali diagnostikos neitraukt i samata ir pasitenkint atlygiu uz gerimo pasalinima.