Autorius Tema: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?  (Skaityta 12910 kartus)

MiX

  • Svečias
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2009-11-12 00:15 »
bet nenukrypkim nuo temos! Ne is pirmo girdziu kad LUKSTAS (146 1,7 16v) nivalit. atsigauna nuo 6000aps kai begi reikia kita kisti. ir benza keiciau ir 98 pyliau, ir deze nuo 1,4 ikisau, ir vistiek ant pedalo turiu stacias lipti. ar cia visi BOXER tokie buki ar man jau laikas ieskoti jai kito seimininko? P.S.: gedimu nemeta. ant kompo buvau pajunges, ir matuokle keiciau, ir lamda ziurejau. niekas nepadeda

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2009-11-13 11:13 »
 o kokios tu nori traukos   is 1,7 l  variklio ?  opozicinis variklis   ir vaziuoja tik nuo dideliu sukiu , nes jo maximalus nm pasireike prie    ~6000 rpm  bet  tada isikisa  ribotuvas
AR159 2.0 jtdm Ti

MiX

  • Svečias
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2009-11-13 22:18 »
reiskias pas visus taip pat neina kaip ir pas mane  ;D ! galu ramei sau vazinei nes zinosiu kad tokia pati alfa sutikta gatveja taippat neina kaip ir mano lukstas  :begam: :alaus:

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2009-11-13 23:25 »
nu drįsčiau veltis į ginčą.
suprantu, kad tema pakrypo link 1.7 16v, tačiau su maniške 1.6 8v trauka daugmaž ta pati pradedant 3500/4000 iki pat redline (ant stendo sutinku, kreivė gal kita nei mano subinės).
va kai ramiai vartai šaibas maximum iki 3000 mieste, nes virš jau jauties kaip gatvių chuliganas, va tada jau trūksta Niutonų.
Bet tada imam dyzelį ir džiaugiamės trauka prie mažų rpm bei pamirštam boxerio veržlų šėlsmą ;D
MiX, gal taviškė idealios būklės, gal norai jau per dideli kaip iš tokio variklio? :)
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2009-11-18 08:00 »
tai gal zmogus nevazeves su kitu  kokiu kibiru kur kubatura panasi   ;D  nes  boxeriukas sukas tai palyginus smagei , neteko susidurt su 16 v. bet  turetas 1,7l 8v matariukas  graziai sukos   ir trasoi per viena bandyma   da su kolega shatuku buvom  beveik 220 ivinioja  ;D
AR159 2.0 jtdm Ti

MiX

  • Svečias
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2009-11-20 23:07 »
vazeves su kiviku, golpais lakstes ir t.t. bet atvirai ti pirmas opozitas koki vairuoju. o tik tarp kitko girdejas kad pas subarkes DOCH prasciau lekia nei OHC

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2010-01-14 07:21 »
besigilinant į žvakių veikimą, man rodos atradau priežastį, kodėl esant `palankiom` aplinkybėm reikalingas `redline`, kad mašinėlė atsigautu:

-----------------
http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/p2.asp?mode=nml
Pre-delivery fouling

Carbon fouling occurs when the spark plug firing end does not reach the self-cleaning temperature of approximately 450°C (842°F).  Carbon deposits will begin to burn off from the insulator nose when the self-cleaning temperature is reached.  When the heat range is too cold for the engine speed, the firing end temperature will stay below 450°C and carbon deposits will accumulate on the insulator nose.  This is called carbon fouling.  When enough carbon accumulates, the spark will travel the path of least resistance over the insulator nose to the metal shell instead of jumping across the gap.  This usually results in a misfire and further fouling. 

If the selected spark plug heat range is too cold, the spark plug may begin to foul when the engine speed is low or when operating in cold conditions with rich air-fuel mixtures.  In some cases, the insulator nose can usually be cleaned by operating the engine at higher speeds in order to reach the self-cleaning temperature.  If the spark plug has completely fouled, and the engine will not operate correctly, the spark plug may need to be cleaned / replaced and the fouling cause identified.
----------------

esmė ta, kad nebūtinai bloga žvakė gali būt parinkta, bet jei su ja nemažai atvažinėta, o dar riebesnio mišinio gauna ar tepalo ar ko ten užsineša, gaunas silpnesnė kibirkštis, (ko pasekoje mažesnis sprogimas?), ir važinėjant nedidelėm apsukom, šaltu oru, trumpais atstumais, žvakės prašyte prašosi keičiamos į naujas arba kokso, tam kad įvyktu apsivalymas (reik pakelti temperatūrą degimo kameroje).

ar aš teisus?  ;D
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-01-14 12:32 »
taip, tu teisus, nes tada pakyla temp degimo kameroje ir nudega visas biesas nuo zvakiu, mano senolis taip ziguliui darydavo tik tas zvakes issukdavo ir nesdavo ant dujines, nukaitindavo iki raudonumo tada vel dedavo i matara. beje jis tas zigulys buvo prabeges 64kkm ir vis dar gerai ejo su zvakemis, kurios buvo gamykloje istatytos originaliai, krc jis ju net nekeisdavo, o nudegindavo kad koki 10kkm.
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs padanga

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 156
  • Karma: +2/-13
  • boxer jega,taip pasake cepajavas
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-02-02 21:34 »
pirmas varijantas pasiziurekit katalizatorius ar yra ir jai yra ar ner nuo tepalu uzkistas ,o siaip boxer vieni is patvariausiu varikliu alfu,bet gaila ,kad ju negamina,antra jiems turi buti pakelta darbine temperatura nes kai saltam duodat forsa ir tada pradeda atsirast varikli genys ,kitas varijantas ,jai suketejus voztuvu gumeles tai pradeda valgyt variklis tepalus,tuo pasekoja apmeta zvakes ir uzkisa katalizatorius,dar vienas degimas kaip nustatytas ,o siaip smagus varikliai ypac 16voztuvu
ar 33 1.5, ar 33 1.3, ar 33 1.7buvo,o dabar146 agf552ir 145 rossoir gaz69

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2010-02-03 07:29 »
pirmas varijantas pasiziurekit katalizatorius ar yra ir jai yra ar ner nuo tepalu uzkistas ,o siaip boxer vieni is patvariausiu varikliu alfu,bet gaila ,kad ju negamina,antra jiems turi buti pakelta darbine temperatura nes kai saltam duodat forsa ir tada pradeda atsirast varikli genys ,kitas varijantas ,jai suketejus voztuvu gumeles tai pradeda valgyt variklis tepalus,tuo pasekoja apmeta zvakes ir uzkisa katalizatorius,dar vienas degimas kaip nustatytas ,o siaip smagus varikliai ypac 16voztuvu
katalizatoriaus sakysim mano atveju nėr, alyvos praktiškai neėda (max litrą tarp keitimų), bet beieškant sliekų kame čia reikalas viskas atsiremia į elementarų degimo sistemos (žvakės/laidai), ir aušimino (tiksliau darbinės temp palaikymo) tvarkingumo...
ir tada bus geniai visa sezoną, nereikės jiem žiemą ar kada ten išsskrist į šiltus kraštus  ;D
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper