Autorius Tema: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:  (Skaityta 56380 kartus)

Neprisijungęs super

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 66
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #70 Įrašytas: 2011-03-05 22:13 »
as irgi idejau nauja vernet termostata i 1,9 jtd 85kw. vistiek niekaip nepasiekiu 90 laipsniu, reikia pravaziuoti kokia 15 km,tada pakyla ant 80 max, jai sustoji mazeja,vaziuoji vel normaliai,bet 90 niekaip nepasiekia,kas cia per sud... nezinau ,cia pas visus taip? reik pirma susalt ,o tik po to susilt :smilie:

Neprisijungęs MinK

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #71 Įrašytas: 2011-03-06 10:15 »
Pas mane taip kaip ir pasakoji.
Mano teorija butu kad AR projektuotos sistesniam klimatui. Lietuvos salygomis variklis perausinamas vien tik per variklio bloka / peciuka.

Galimi veiksmai variklio temp pakelti:
Vazineti isjungus peciuka (nesamoningas budas, noriu silumos)
Uzkisti kartona pries visa radijatoriu (maziau oro srauto tektu varikliui)
Sumontuoti dugno apsauga (maziau oro srauto tektu varikliui)
Apsiltinti variklio bloka stiklo vatos lakstais
Po uzdarytu kapotu per groteliu plysiuka pripusti MAKROFLEKSO :DDDDD
« Paskutinį kartą keitė: 2011-03-07 10:22 sukūrė MinK »

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #72 Įrašytas: 2011-03-06 10:25 »
Nezinau, nu nera pas mane tokiu problemu. Su isjungtu peciuku iki 90C (JTD) uzsyla per 5-6km siuo metu. Su ijungtu peciuku - max 10km.
neturiu alfos.

Neprisijungęs montezumijus

Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #73 Įrašytas: 2011-03-06 19:08 »
Sau dėjausi ne patį pigiausią termostatą, o Behr. Įšyla tvarkingai iki 90 laipsnių ir laikosi stabiliai. Aišku, šilimo greitis priklauso nuo aplinkos temperatūros  :smilie:
GTV V6 TB
ex 156 1.9JTD


Having an Alfa is a bit like having a cat.......you don't own it, it owns you.

Neprisijungęs piotrax

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 5
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #74 Įrašytas: 2011-12-21 21:36 »
pas mane tas pats isidejau nauja termostata tai neskia 90 ,o gal tokia ir kokybe is kinetisku termostatu?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #75 Įrašytas: 2011-12-21 21:43 »
Kinietiskas daiktas = i veltui isleisti pinigai, galejai geriau jau i slanga isideti uz 25lt termostata, tai butu buve pastoviai 90 ir kainuoja pastatymas pigiau nei keisti originala.

Neprisijungęs piotrax

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 5
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #76 Įrašytas: 2011-12-24 08:29 »
gerai sakai kita karta taip ir padarisiu,pas mane dar buvo tokia mintis isardyt sena korpusa ir  pabandyt pakeist termostata ,

kupe

  • Svečias
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #77 Įrašytas: 2011-12-24 11:20 »
Kinietiskas daiktas = i veltui isleisti pinigai, galejai geriau jau i slanga isideti uz 25lt termostata, tai butu buve pastoviai 90 ir kainuoja pastatymas pigiau nei keisti originala.


Is dalies esate teisus kolega del termostato uz25lt, tik jei pasuksite galva ir patarsite zmonems kaip tai padaryt teisingai kad nesprogtu variklio ausinimo sistema   :D
Siaip as uz originalia detale, eksperimentai brangiau atsieina ,
isbandyta. :o ;)
 Geru svenciu

Neprisijungęs Vaitakas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 21
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #78 Įrašytas: 2011-12-27 19:03 »
Sveiki,

Su maniške alfyte tas pats kaip ir daugumos kitų. Važineju mieste, temperatūra rodo 50-60 laipsnių (nesvarbu važiuoju daug ar mažai). Paskaitęs šią temą radau būdą kaip patikrint sistemą, kur raše, kad duot padirbt 3min ant laisvo, tada 5min palaikyt 2000-3000 rpm, tada vėl palaikyt ant laisvo. Pritaikiau si metoda katik. Rezultatai: temperatūra laikant 3000 rpm, per 5min pakilo iki 92 laipsniu. Atleidus gazą per 5min temperatūra liko 87-88 laipsniai. Virsutinė šlanga buvo karšta, bet ranka galima laikyt. Važiuojant trasoj arba mieste temperatūra kaip ir minėjau nebūna didesnė nei 60 laipsnių. O keliant apsukas vietoj užkyla. Gal kas galit pasakyt kas negerai? kodėl važiuojant temperatūra buna daug mažesne nei darbinė? Variklis 1.9 JTD 81kw

Aciu uz jusu atsakymus :)

Atsiprašau jei ką nors blogai paaiškinau, prastas mechanikas esu :D
156 1.9 JTD 2001

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #79 Įrašytas: 2011-12-27 19:24 »
Keisk termostata.
neturiu alfos.