Autorius Tema: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:  (Skaityta 61799 kartus)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #60 Įrašytas: 2011-02-25 08:25 »
pas mane identiska masina ir atstumas mieste - syla taip pat.
147 jtd kazkodel isyla kazkiek greiciau.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs darioJ

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +3/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #61 Įrašytas: 2011-02-25 09:18 »
Prirašyta 6 lapai svaigalų ir nieko naudingo.
Ką jei termostatas geras ir daviklis geras, bet variklis vistiek tik iki 60C vos tepakyla po 10km mieste ? (lauke apie -10C)
Autostradoje temp. tvarkingai 90C laikosi.
p.s. Situacijai pagerinti važiuoju užsikišęs kartoną pertverti oro srautui nuo radijatoriaus ir variklio bloko.

Alfa 156 1.9JTD 81kW
Nelabai supratau kur tu ta kartoną užkišęs ir ką ten pertveri.Nes iš tavo SVAIGALU galima suprast,kad kartoną užkišęs tarp radiatoriaus ir variklio.

Neprisijungęs weetka

Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #62 Įrašytas: 2011-02-25 15:39 »
Prirašyta 6 lapai svaigalų ir nieko naudingo.
Ką jei termostatas geras ir daviklis geras, bet variklis vistiek tik iki 60C vos tepakyla po 10km mieste ? (lauke apie -10C)
Autostradoje temp. tvarkingai 90C laikosi.
p.s. Situacijai pagerinti važiuoju užsikišęs kartoną pertverti oro srautui nuo radijatoriaus ir variklio bloko.

Alfa 156 1.9JTD 81kW
Na tai turbūt žiema kalta  :D  Važiuok ant daugiau apsukų ir užšils, jei ant kelio viskas normaliai būna. Arba pakūrenk prieš važiuodamas bent 5-10 min. Nepasidaryk, kad karštą orą pūstų smarkiai, kol variklis neįšilęs. Be to sunkiausiai rodyklė kyla iš pradžių, o nuo 70 iki 90 tikrai greičiau nei iki 60.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #63 Įrašytas: 2011-02-25 15:54 »

Na tai turbūt žiema kalta  :D  Važiuok ant daugiau apsukų ir užšils, jei ant kelio viskas normaliai būna. Arba pakūrenk prieš važiuodamas bent 5-10 min. Nepasidaryk, kad karštą orą pūstų smarkiai, kol variklis neįšilęs. Be to sunkiausiai rodyklė kyla iš pradžių, o nuo 70 iki 90 tikrai greičiau nei iki 60.
Dyzeliui ant tuščių apsukų žiemą tai  variklio neužšildysi. Pas mane visiškai rodyklė nepakyla, nors kažkiek drungną orą ir pučia. Nesenai bandžiau AR164 2,5TD, tai gal po dviejų minučių pradėjo šiltą pūst. Vienžo, nichrena neaišku kas čia darosi.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #64 Įrašytas: 2011-02-25 21:46 »
Visų pirma, ką neramina variklio temperatūra, siūlyčiau nepasikliauti prietaisų skydelio parodymais. Reikia žinoti realią temperatūrą. O tai šiais laikais - nieko sudėtingo. Tiesiog nuvažiuoji į bet kokį servisą, kuris turi variklio temperatūros matuoklį. Antras variantas - jungi prie diagnostinio kompo. Kiek prisimenu, irgi galima matyti momentinę variklio temperatūrą. Tada viskas aišku, meluoja prietaisų skydelis (gal ir daviklis), ar ne. Jeigu tikrai temperatūra nepakyla iki reikiamos, tai pasikeiti termostatą, ir viskas (9 atvejais iš 10). Nepykit, bet mane kartais stebina toks visiškas elementarių dalykų neišmanymas... ;D
buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm

Neprisijungęs weetka

Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #65 Įrašytas: 2011-02-26 11:00 »
Ant tuščių apsukų neužšildysi iki darbinės, bet kažkiek sušyla ir dėl to greičiau užkaista važiuojant.
O termostatus gali keist nekeitęs, jei negeneruoja daug šilumos - tai ir nebus šilta, nors ir uždarytas radiatorius.
Kaip ir ant laivų apsukų - gali visą dieną dirbt, o karšta vis tiek nebus... Nors pvz. isuzu, nissanai dyzeliniai kaista gerai.
Mano voyageris benzininis (2.4) užšyla iki darbinės nuvažiavus apie 2-3 km - ir nei radiatorius uždengtas nei ką, o su alfa dyzeline apie 10-12 nukūrenu. kol pasiekia 90, nors žiemiškai apkamšyta :)
Išvada - dyzelinė mašina naudoja energiją sukti ratams, o benzininė - šildyt planetai :)

Neprisijungęs MinK

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #66 Įrašytas: 2011-02-26 20:25 »
<...>O termostatus gali keist nekeitęs, jei negeneruoja daug šilumos - tai ir nebus šilta, nors ir uždarytas radiatorius.<...>
Persasi ir man mintis, kad viskas tvarkoje su termostatu ir davikliu taciau siluma isspinduliuojama per variklio bloka ir peciuka, termostatui neatidarius kelio i radijatoriu.
Reiketu variklio bloka makrofleksu ar stiklo vata apsiltinti :D

Neprisijungęs MinK

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #67 Įrašytas: 2011-02-26 20:29 »
Visų pirma, ką neramina variklio temperatūra, siūlyčiau nepasikliauti prietaisų skydelio parodymais. Reikia žinoti realią temperatūrą. O tai šiais laikais - nieko sudėtingo. Tiesiog nuvažiuoji į bet kokį servisą, kuris turi variklio temperatūros matuoklį. Antras variantas - jungi prie diagnostinio kompo. Kiek prisimenu, irgi galima matyti momentinę variklio temperatūrą. Tada viskas aišku, meluoja prietaisų skydelis (gal ir daviklis), ar ne. Jeigu tikrai temperatūra nepakyla iki reikiamos, tai pasikeiti termostatą, ir viskas (9 atvejais iš 10). Nepykit, bet mane kartais stebina toks visiškas elementarių dalykų neišmanymas... ;D
Ne tokie mes jau ziopli, ir prie kompo pasijungiau masina ir variklio bloko temp matavau ivairiose vietose. Ir temp tikrai nepakyla nors termostatas uzsidares. Toks jausmas, kad variklis tiesiog mazai isskiria silumos.

Neprisijungęs 1e2r456t

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #68 Įrašytas: 2011-03-01 10:57 »
Sveiki, krūva diskusijų, o šilumos kaip nėr, taip ir nėr. Siūlymai matuoti temperatūras, atlikti diagnostiką, keisti daviklius yra geri, bet yra ir paprastas patikrinimas - jei žarna už termostato šyla kartu su varikliu, tai termatatas prastas. Pats turiu dyzelinę alfa jau 4 metai ir turėjau bėdų su šiluma. Po pirmos žiemos pasikeičiau termostatą, nes temperatūra nepakildavo iki 60 laipsnių. Pirkau naują termostatą, mokėjau krūvą pinigų - 240 lt, ilgai krušausi kol jį pakeičiau ir jis gerai veikė tik dvi žiemas(realiai tik vieną, antrą žiemą temperatūra nepakildavo auksčiau 70 laipsnių). Prieš šią žiemą nusprendžiau pataupyti ir pasinaudojau šiame forume siūlomu "patobulinimu" įdėti Reno termostatą į žarną už originalaus termostato. Šiek tiek pavargti teko, kol jį įgrūdau, buvo momentas, kad jau maniau, kad nepavyks to atlikti su ta originalia žarna, bet pavyko. Dabar temperatūra važiuojant svyruoja tarp  80- 90 laipsnių.
Kaina to ""patobulinimo" 25 lt, truputis antifrizo ir valanda pasikraštymo. Ir kiekvienas tai gali atlikti, net įrankių nereikia ypatingų...
AR SW 2.4 JTD

Neprisijungęs mx1

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Dyzeliniu varikliu temperaturu problemos:
« Atsakymas #69 Įrašytas: 2011-03-02 09:52 »
Sutinku. Galima daryti ir taip, tuo labiau, kad pigiai kainuoja. Pabandymui keisti originalų termostatą neapsimoka. Santykinai daug darbo, daug pinigų, ir nėra garantijos, kad net ir naujas termostatas gerai funkcionuoja, t.y. atsidaro laiku. Aš keičiau prieš tris metus, dėjau tokį, koks priklauso, pakeičiau aušinimo skystį, ir vistiek nedirba idealiai tiksliai, kartais striginėja. Eilinį kartą pasitvirtina teiginys, kad atsarginės dalys pas mus š...
buvo: '99m. AR156 2.4JTD
          10m. AR159 2.0JTDm