Sveiki,
žinau, kad daugumai kas susidūrę su raudono purkštuko problema, mašina blogai traukdavo, jis užsidegdavo kai duodavo gazo ir panašiai (MAF`o problemos TS`ams). tačiau pas mane problema (jei tai galima pavadinti problema) yra kiek kitokia.
sakysim jei užsikuri šaltą variklį, purkštukas neužsidega per visą važiavimo laikotarpį = OK.
jei užsikuri iškart po užgęsinimo ar po kokio na pusvalandžio gal maximum (kol šilta), pradėjus važiuoti užsidega tas purkštukas, bet jis užsidega tik jei važiuoji ramiai, sakysim gan aukštu bėgiu laikydamas ~2000rpm. jei tik užgazuoji ar ant laisvų birbini, jis užgęsta (dažniausiai). net pramokau jį nugęsinti, tiesiog kelias sekundes duodi aukštesnių apsukų, tada meti į laisvą ir užgęsta. vėliau jei vėl nepradedi labai jau pensininko rėžimu važiuot, tai ir nebeužsidega.
kai purkštukas užsidega, variklio darbas nepasikeičia, atrodo viskas ok.
logiška, kad gaunami duomenys iš datčikų sumoje sudaro reikšmę išeinančią už normos ribų. tačiau kuris tai daviklis? Engine coolant temperature sensor? o ar čia visa eilė: lamda, MAP(APS)... na lyg ir viskas kas susiję su temperatūra kaip ir... žodžiu įdomu išgirst nuomonių
tik nevarykit ka ieškau bėdos kur nėra, nenoriu paskiau užgęst kur Balbieriškį dėl kreivo datčiko taip sakant
nors taip važinėju jau metus ar daugiau.
p.s. čia boxeris 1.6, todėl jame MAF`o nėra.