Sveiki visi. Reiketu info, kas buvo susidures:
Naujas akumas (74 AH 640 A) variklis 2.4 jtd 103KW
Genero krovimas ant laisvu apsuku 14.2 V
Su sviesom, peciuku ir veikianciu CD 13.85 V
Pilnai sujungus viska ka imanoma ir nustacius ant maksimumo genero krovimas 13.54 V
UAB Dagris remiantis tai rezultatais konstatavo fakta kad generas nekrauna
ir greituoju laiku nusodins akumuliatoriu...Asmeniskai man tai yra bredu bredas...Ka jus manote? Kaip pas jus?
is patirties zinau kad japonu auto visada turejo didesni ikrovima duodancius geberatorius, tiek mitsubishi, tiek mazda (zmonos) duoda nuo 14.6 V (ant laisvu) iki 14.4 V (su sviesom ir peciuku) bei 14.0-14.1 V (su pilna apkrova). Su italais siuo klausimu susiduriau pirma karta. Lauksiu jusu isvadu ar komentaru