Autorius Tema: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA  (Skaityta 13279 kartus)

Donce25

  • Svečias
AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Įrašytas: 2009-10-13 21:36 »
SVEIKI ALFISTAI :)TURIU TOKI IDOMU KLAUSIMELI GAL KAM TEKO SUSIDURT KAI AR166 2,4JTD PIRMU NIEKO ANTRU NIEKO TRECIU NUO 3000apsDINGSTA TRAUKA ATLEIDI,,GAZA,,IR VEL NUSPAUDI VISKAS GERAI 4,5,6BEGIU TAS PATS.KAI DINGSTA TRAUKA UZSIDEGA RAUDONAS PURKSTUKAS.KEICIAU SRAUTO MATUOKLE,FILTRUS,SIURBLI IS BAKO ISTRAUKIAU SVARU GRAZU DIAGNOSTIKA NIEKO NERODO.KURIO GALO IMTIS ISANKSTO DEKOJU     JEI KA DOMINTU KAIP UZ 20LT.PER 30MIN.SUSITVARKYT ALFUTE KAD NEBUTU KLISI GALINIAI RATAI PASUKIT 860534284 DONCE SIAULIAI 

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2009-10-13 22:05 »
Jei iseina rasykime be Caps Loks. Del traukos dingimo, daugeliui buvo tokia problema, pradek nuo paieskos forume, o siaip profesionaliai atlikta diagnostika privalo parodyti, nes jei ivyko kazkokia klaida jinai issisaugo kompiuteryje masinos, arba diagnostika darant sukelti iki tu sukiu kad uzsidegtu purkstukas.'

Del "super" remonto del isklisusiu ratu, idomu butu suzinoti kaip uz 20lt imanoma pasikeisti visus salenblokus gale del kuriu ir klista ratai. Suvedimas cia jau nepadeda jei ji turi omenyje, galima ta isvirtima kazkiek perversti i kita puse bet koks tolkas jei salenbloku nebera, ratai gal kiek ir issities, bet tai neprofesionalus remontas. Yra jau bent 4 metodai kaip sutvarkyti isklisusius ratus 166: pirmas originaliai pakeisti sakes arba salenblokus originalius, antras mano kazkada rodytas forume, trecias ketvirtas tegul lieka paslaptyje, bet nei vienas nekainuoja 20 ar pan lt, o kur kas brangiau  ;)

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2009-10-13 22:22 »
diagnostika turi parodyt klaida... o del traukos nebuvimo jei matuokle gera  taj manau kuro slegio magnetas(ant auksto skegio siurblio prisuktas dviem zvaigzdiniais varzteliais  daviklis su fiske).
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Riebokslis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2009-10-14 20:27 »
gal zinai kaina to slegio magneto ir ar eina ji kaip nors patikrinti?
pats pradejau manyti,kad turbinoj problema.
Ps.: pas mane ta pati problema, tik purkstukas neuzsidega:)
« Paskutinį kartą keitė: 2009-10-14 20:29 sukūrė Riebokslis »
Alfa Romeo 166 2.4JTD 2001m.

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2009-10-14 21:02 »
Mano durna galva, su dyzeliu sekmingai galima vazinet ir nepasiekiant 3000 apsuku ;)
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs barko

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 29
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2009-10-14 21:23 »
Mano durna galva, su dyzeliu sekmingai galima vazinet ir nepasiekiant 3000 apsuku ;)
Sutinku,man 2300 apsuku -maksimumas.
« Paskutinį kartą keitė: 2009-10-14 21:27 sukūrė barko »

Neprisijungęs Riebokslis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2009-10-15 07:58 »
Zinoma, jei tai Opelis, bet tik ne su alfa:)
Alfa Romeo 166 2.4JTD 2001m.

Neprisijungęs karolis007

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 22
  • Karma: +0/-2
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2009-10-15 08:56 »
man irgi buvo tokie pat simptomai ir teko turbinos kapitalini daryt :) truko asele, iavare tepalus ir t.t.t.  tad gali but ir turbina kalta cia. tad del viso pikto pasitikrint reiketu, nes jei truks asele tai remontas dvigubai kainuos.
sekmes 

Neprisijungęs jeeghad

Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2009-10-15 09:56 »
tai kad sukimo momentas didziausias 2300-3000rpm diapazone jei neklystu
tai kox tikslas sukt iki dugno? bet kartais reik ir aukstesniu apsuku motoriukui duot bet ta galima sekmingai autostradoj padaryt o ne mieste  ;D

Talbat

  • Svečias
Ats: AR166 2,4JTDDINGSTA TRAUKA
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2009-10-15 10:29 »
Turejau as su senaja alfute tokia pat beda del traukos, ir purkstukas uzsidegdavo. beda yra turbinoje, vezk restauruoti. O suveikia ji ties 4 ar 5 pavara, nes variklis gauna didesne apkrova pasukti ratus. Ypac turbo atsijunginedavo paspaudziant aukstesne pavara i kalna, arba prikrovus pilna masina zmoniu. 1k lt atseikek ir bus norma ;)