Turiu klausimą - ar sunkiai keičiasi priekinės spyruoklės 156 alfai? Ta prasme kiek matau kad išimt "stoikę", reikia atjungt pusašį, apatinį šarnyrą ir imt lauk visą mazgą, ar įmanoma atjungti tik pačią amortizatoriaus stoikę nuo "šakutės", kuri sukasi prie apatinės šakės? Ten panašu kad įmanoma atjungt, yra suformuota apkaba ir yra varžtas suveržimui, bet praktiškai gal specai pasakytumėt, ar sunku?
teorija pagal alfa:
- atjungi stabilizatoriaus traukę nuo "šakutės";
- atjungi vairo tr. antgalį;
- atjungi viršutinės svirties šarnyrą;
- atsuki "šakutę" nuo amo ir apatinės svirties, išimi ją;
- atsuki amortiką su spyruokle ir išimi;
praktikoj jei niekada tenai niekas nelindo arba nesutepta buvo surenkant gali būti kelios vietos kur strigsi:
- "šakutės" varžtas kuris suveržia amortiką bus užsioksidaves prie aliumo - pasitaikė lūžimų, tekdavo grežti;
- "šakutė" su amortiku bus užsioksidavusi nors nebuvo atvejo kad nenusikaltu.
surenkant atgal sutepti kokiu vazelinų/white grease ar panašiu brudu "šakutės" vidų kur amo statos, "šakutės" suveržimo varžto paviršių kur viduj stovės (ne sriegi) ir apatinį varžtą ilgąjį