Autorius Tema: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!  (Skaityta 1345129 kartus)

Neprisijungęs liuduks

Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2650 Įrašytas: 2014-04-13 21:38 »
Did. problema amortizatoriaus stoikę nuo "šakutės" atjungt, varžto galva ne šešiakampiui raktui, į galvutę T10/T12 kišt (gamykliškai) + gerai užkepę. jei tai padarysi, apatinės šakės šarnyrą reikt atjungt GAL.
 Jokiū ten pusašių nuiminėt nereik  Stoikė lieka kabėt ant viršutinės šakės (rekom. paremt)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2651 Įrašytas: 2014-04-13 21:55 »
Turiu klausimą - ar sunkiai keičiasi priekinės spyruoklės 156 alfai? Ta prasme kiek matau kad išimt "stoikę", reikia atjungt pusašį, apatinį šarnyrą ir imt lauk visą mazgą, ar įmanoma atjungti tik pačią amortizatoriaus stoikę nuo "šakutės", kuri sukasi prie apatinės šakės? Ten panašu kad įmanoma atjungt, yra suformuota apkaba ir yra varžtas suveržimui, bet praktiškai gal specai pasakytumėt, ar sunku?

teorija pagal alfa:
- atjungi stabilizatoriaus traukę nuo "šakutės";
- atjungi vairo tr. antgalį;
- atjungi viršutinės svirties šarnyrą;
- atsuki "šakutę" nuo amo ir apatinės svirties, išimi ją;
- atsuki amortiką su spyruokle ir išimi;

praktikoj jei niekada tenai niekas nelindo arba nesutepta buvo surenkant gali būti kelios vietos kur strigsi:
- "šakutės" varžtas kuris suveržia amortiką bus užsioksidaves prie aliumo - pasitaikė lūžimų, tekdavo grežti;
- "šakutė" su amortiku bus užsioksidavusi nors nebuvo atvejo kad nenusikaltu.

surenkant atgal sutepti kokiu vazelinų/white grease ar panašiu brudu "šakutės" vidų kur amo statos, "šakutės" suveržimo varžto paviršių kur viduj stovės (ne sriegi) ir apatinį varžtą ilgąjį
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2652 Įrašytas: 2014-04-13 23:19 »
Turiu klausimą - ar sunkiai keičiasi priekinės spyruoklės 156 alfai? Ta prasme kiek matau kad išimt "stoikę", reikia atjungt pusašį, apatinį šarnyrą ir imt lauk visą mazgą, ar įmanoma atjungti tik pačią amortizatoriaus stoikę nuo "šakutės", kuri sukasi prie apatinės šakės? Ten panašu kad įmanoma atjungt, yra suformuota apkaba ir yra varžtas suveržimui, bet praktiškai gal specai pasakytumėt, ar sunku?

Man kai keitė Vitomos servise, tai atsuko apačioj šarnyrą nuo apatinės svirties, numovė stabdžių diską nuo pusašio ir ėmė visą ta šakę su amortiku ir spyruokle lauk. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs cili

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 375
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2653 Įrašytas: 2014-04-13 23:48 »
Praktiskai man reikalingas tik amortizatorius su spyruokle, manau isnerus is sakutes ir atjungus virs. traukes sarnyra turi issiimti. Pagal teorija nepagaunu, kam tada atjungineti vairo trauke?
OK, bandysiu krapstyt, su WD ir plaktuko pagalba, aciu uz patarimus!
DUCATI 750M!

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2654 Įrašytas: 2014-04-14 03:12 »
Pagal teorija nepagaunu, kam tada atjungineti vairo trauke?

bent jau oficialiai taip rašo. nors dabar pagalvojau, jog galima ir neatjungti - taigi tik ant dienu vidines granatų gumas keičiau tai pusašio išėmimui vairo tr. kaip ir nereikia atjungti.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2655 Įrašytas: 2014-04-14 08:12 »
Praktiskai man reikalingas tik amortizatorius su spyruokle, manau isnerus is sakutes ir atjungus virs. traukes sarnyra turi issiimti. Pagal teorija nepagaunu, kam tada atjungineti vairo trauke?
OK, bandysiu krapstyt, su WD ir plaktuko pagalba, aciu uz patarimus!

Pusašio nereikia imt. Nuėmęs ratą matysi viską ką reikia atjungti. Aš kai keičiau amortizatorių buvau gražiai išėmęs.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2656 Įrašytas: 2014-04-18 23:30 »
keli klausimai del ar 156. 2003m.:
1. ar pas 156 su salono facelift borto kompo ekranelis tvarkomas ar tik keiciamas? situacija, kad jis tiesiog nerodo - tik raudonas fonas. ziurint labai kampu, lyg ir matosi neryskus duomenys. ryte jis veikia. susyla-nerodo.
2. vairas be mago valdymo. ar sudetinga pajungti kita vaira su mago valdymu? "bolt on" principas ar reikia burti?
3. analogiskai ir su auto pilotu - ar galima sumontuoti "paprastuoju budu"? 
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2657 Įrašytas: 2014-04-18 23:44 »
keli klausimai del ar 156. 2003m.:
1. ar pas 156 su salono facelift borto kompo ekranelis tvarkomas ar tik keiciamas? situacija, kad jis tiesiog nerodo - tik raudonas fonas. ziurint labai kampu, lyg ir matosi neryskus duomenys. ryte jis veikia. susyla-nerodo.
2. vairas be mago valdymo. ar sudetinga pajungti kita vaira su mago valdymu? "bolt on" principas ar reikia burti?
3. analogiskai ir su auto pilotu - ar galima sumontuoti "paprastuoju budu"? 

Stasiau, pasinaudok paieška. Tikrai yra apie visus tris dalykus rašyta (ir gan neseniai). Neprisimenu tikslių temų pavadinimų, bet:
1. Apie ekraną buvo atskira tema arba "prietaisų skydelio ardymai/tvarkymai"
2. Buvo kalbėta irgi. Reikia, kad būtų pravesti laidai iki vairo ir t.t.
3. Reikia pravodkės, reikės integracijos į pagr. kompą ir t.t.

Kitaip sakant, viskas yra temose. Paieška dirba gerai. 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs alfa156

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 61
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2658 Įrašytas: 2014-04-19 09:40 »
klausimas 156 universale 2002m bagazine uzkur pakelt, nes as niekur geriau nerandu kaip tik uz valytuvo kelt :D

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Re: Ats: BLIC KLAUSIMAI - ATSAKYMAI!!!
« Atsakymas #2659 Įrašytas: 2014-04-19 10:22 »
keli klausimai del ar 156. 2003m.:
1. ar pas 156 su salono facelift borto kompo ekranelis tvarkomas ar tik keiciamas? situacija, kad jis tiesiog nerodo - tik raudonas fonas. ziurint labai kampu, lyg ir matosi neryskus duomenys. ryte jis veikia. susyla-nerodo.
2. vairas be mago valdymo. ar sudetinga pajungti kita vaira su mago valdymu? "bolt on" principas ar reikia burti?
3. analogiskai ir su auto pilotu - ar galima sumontuoti "paprastuoju budu"?

2 ir 3 ne bolt on, bet laidus prasivedus nesudėtinga ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?