Karoli, aš neklystu, tiesiog ilgų strapsnių detalių neberašau, visų pageidavimu
Kad, tau tiko nuo lybros SW, čia nieko įspūdingo nepasakiai, 50%+ lybros dalių tinka 156SW. Būt keista jei uo lybros sedano susimetėi ir viskas savo vietose būtų.
Tarp nivomat ir paprastų amortikų skirtumo nėra jei žiūrėt montavime ar pan. turiu omeny gali įsidėt paprastą pvz KYB sw skrtą su paprasta sw spyruokle vietoj nivomat. Viskas tinka tiks...
" Gavosūkis. su spyruoklėm nuo Nivomat paprastas amortikas nedrauguja ? "
Istorija, visi 156SW (gal ir lybra SW) progresion ir ritch/distinctive iš gamyklos ėjo su NIVOMAT gale.
Kas link skirtumų sedano/SW tai principe ir sedano galą gali sumest, važiuosi, tik galas nusėdęs bus kiek žemiau (tik mano įtarimas, kad ant sw amoriko spyruoklė remiasi, sėda, kiek aukčiau, nes pačios spyruoklės identiškos sedanui pas SW.
Stepo SAGA, pas jį TI, tai yra FL TI, tas pats sporpack su pasikeitusiu pavadinimu.
Skirtumas nuo orginalios 156 ne FL ir sportpack'u (vėliau TI) tas kad orginaliosios 156SW su sportpacku neturėjo žemintos palabos. 156 FL SW TI (anksčiau sporpack) jau turėjo žemintą pakabą, taigi pas Stepą Nivoamatai ir dar žeminti. Čia ir buvo galvos skausmas, ir jei gerai pamenu kad baigės viskas tuom, kad rado kažkur gyvus TI nivomatus.
Tai skiriasi vairo kolonėlės?
Taip skirias sportpacko kolonėlė nuo sstandarto, aštresnė
P.S. kažkur kampe voliojas sveigi gyvii "Ale nivamat" , prisikeliantys (išsilyginantys) čiut pavažiavus, kai persikrauni. TIPO:fyziokinetiniai(ar pan) Monroe refles, pratempę vieną žiemą lietuvišką ir nubegę ~15t ir montuojasi su paprasta spyruokle
jei kam reik PM