Logiškai mastant, tai air kiekis kuro sąnaudu nei kiek neįtakoja, as manau, kad jis skaičiuoja pagal fuel/nuvaziuoti km santykį. Bet šiaip klausimas buvo tik pasitikslinimui ar tik pas mane vieną taip rodo, mano GT taipogi gan tiksliai rodo kuro sąnaudas (+-0,3ltr)
Taipogi atleidus aksleratorių kuro sąnaudos 0ltr/100km (ne borto kompo rodmenys, o tik mano samprotavimas), sprendžiu iš tokio visiškai gal ir nelogiško bandymo: leidžiantis į nuokalnę atleidus iakseleratorių išjungiamas degimas ir vėl jį įjungus jaučiamas truktelėjimas, kaip suprantu paderinama akseleratoriaus padėtis užvedimo momentui, na bet jau aš čia visai į blevyzgas nuėjau Dėkoju visiems pasisakiusiems
tyngiu įrodinėti, radau kažkokią tai lietaratūrą:
Most vehicles do not have a fuel flow sensor, therefore used the Mass Air Flow (MAF) sensor and the Vehicle Speed Sensor (VSS) to calculate miles per gallon (MPG).
1. Mass Air Flow - The mass of Air in grams per second consumed.
2. Vehicle Speed Sensor - The actual speed of the vehicle.
Modern vehicles use the oxygen sensors to feedback data to the vehicle's electronic control module (ECM) and control the air to fuel ratio. This ratio is set at the chemically ideal value of 14.7 grams of air to every gram of gasoline. The Mass Air Flow is the mass of air consumed in grams per second.
bet čia su benzininiais automobiliais, su dyzeliais gali būti kiek kitaip.