Kiek teko matyti uzlenktu TS tai vazinejant normaliai ir su gerais tepalais uzsilenkia indeklai,m 16v jau pati konstrukcija labai netobula, siaip turedamas TS 16v pasistatyciau salone labai graziai tepalo spaudimo davikliuka, tada manau galima siek tiek uzbegti ivykiams uz akiu

kas dar tai tepalo lygio davyklis, jo naudingumas galima sakyti nulinis, pradeda pamirkseti tik ant posukiu ir pan kai tepalo likutis nepilnai 3l, tai koks tolkas is tokio daviklio, suprantu, kad pradetu pamirkseti kai tepalas arteja prie minimumo ribos, o uzsidegtu kai lieka minimumas (pvz mercedes pradeda degti kai liek kokie 2mm iki minimumo), ne kiekvienas suvokia kad alfai tepala reikia ziureti kas kokie 2000km, tuo labiau jei zmogus neautomobilistas ir priestai dar turejes koki mercedes ar honda kurie tepalu toli grazu nemegejai. Apziurinejom praeita savaite viena 166 2.0 TS tai zmogus masina turi tris metus tai tik as jam pirma karta gyvenime parodziau kad yra toks vairo stiprintuvo bakelis po dangteliu pasleptas

tepalu variklio minimumas buvo lempute nei mirkt

taip pat galetu buti daviklis tepalo greiciu dezei ir matuokle.