Autorius Tema: del sailenbloku!!!  (Skaityta 65325 kartus)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #140 Įrašytas: 2014-12-21 15:10 »
Sveiki,sena tema cia,tad norejau paklaust gal kas susiduret su galiniu sakiu virsutineis sailenblokais? Kiek jie nauji gali kainuot,o gal zinot kiek restauruot kainuoja?
kodel kainos klausi? ytari kad isplyse ar tik tiek kad ratai isvirte?
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs FelAR166

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #141 Įrašytas: 2014-12-21 15:32 »
Variau suvedima pasidaryt,nes ratai isvirte galas plaukioja ir padangas eda.. :) ir pasiziurejo kad mire sailenai virsutiniai.. Sake nauji kosmosa kainuoja.. Ir sake restauruoja juos tai idomu kokia kaina butu bent orentacine :)

Neprisijungęs Sraigamobilis

Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #142 Įrašytas: 2014-12-21 17:15 »
Variau suvedima pasidaryt,nes ratai isvirte galas plaukioja ir padangas eda.. :) ir pasiziurejo kad mire sailenai virsutiniai.. Sake nauji kosmosa kainuoja.. Ir sake restauruoja juos tai idomu kokia kaina butu bent orentacine :)
Prieš kelis metus (3-4) berods 150lt/vnt. mokėjau. Kaune pas Speedą. Laikė gerai. O šiaip, jei jau tiem sailentam galas, nepakenktų ir kitas galinės pakabos gumas pasitikrint, ypač tuos mažuosius plaukiojančius, nes suvedimas bus tik pinigų merkimas į balą :)
ex BMW e34
ex Audi A6
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
ex Alfa Romeo Giulietta QV 1750 tbi (Rosso Competizione)
ex Alfa Romeo 155 V6


Alfa Romeo Spider (Alfa...)
BMW 525D E39 FL (vagių džiaugsmas)
KIA Optima (optimalus pasirinkimas)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #143 Įrašytas: 2014-12-21 18:16 »
tai tau ne sakes sailenu reikia kaip suprantu o galinio traverso, ju ten keturi o mokejau jei gerai pamenu po 76lt. virsutines sakes vadinamos bumerango abejoju kad sailenai gatavi greiciau kad uzteks tik pareguliuoti, jie kainuoja lygtai apie 55lt. cia kainos InterCars kontoroj.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs FelAR166

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #144 Įrašytas: 2014-12-21 18:46 »
tai tau ne sakes sailenu reikia kaip suprantu o galinio traverso, ju ten keturi o mokejau jei gerai pamenu po 76lt. virsutines sakes vadinamos bumerango abejoju kad sailenai gatavi greiciau kad uzteks tik pareguliuoti, jie kainuoja lygtai apie 55lt. cia kainos InterCars kontoroj.
Nu bet nemanau kad del traverso ratai isvirte bus taip,ir plaukios labai:/ Zodziu beda turiu:)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #145 Įrašytas: 2014-12-21 18:53 »
ratai isvirte del bumerangu, o plaukioja tikrai del traverso sailenu, aisku gali ir del visu kitu jei jie jau gatavi. prie to traverso galima sakyti visa vaziuokle tvirtinasi, tai jei traversas plaukioja tai irvisas galas plaukioja
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs FelAR166

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #146 Įrašytas: 2014-12-21 18:57 »
ratai isvirte del bumerangu, o plaukioja tikrai del traverso sailenu, aisku gali ir del visu kitu jei jie jau gatavi. prie to traverso galima sakyti visa vaziuokle tvirtinasi, tai jei traversas plaukioja tai irvisas galas plaukioja
Nu supratau,ryt meginsiu vesti zmones kur restauruoja tokius dalykus,kazka daugiau pasakys isarde:)

Neprisijungęs dziauz

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 22
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #147 Įrašytas: 2014-12-22 10:46 »
Patarsiu nepataupyt šitoj vietoj ir jei jau tvarkai, tai tvarkyt visą galą. Jei keisi po dalį, tai niekad ir neturėsi tvarkingos važiuoklės. Tvarkysi kasmet.
Dabar konkrečiau apie tavo važiuoklę. Ratų išvirtimas padangų "neėda". Išvirtimas pas mus reguliuojasi, o išvirsta dažniausiai dėl bumerango, bet gali ir nuo didžiųjų sailentų. Padangas ėsti pradeda kai galas plaukioja. Priežastis to yra galinės apatines šakės priekinis sailentas. Atsiradęs laisvumas ir važiuojant ratus "skečia" taip kad jie rieda ne viena linija. O kad kasnors yra sveiko tavo važiuoklėje mažai tikėtina, nes atsiradęs menkiausias laisvumas vienoje dalyje tuoj pat "atlaisvina" ir kitas. Skamba brangiai, bet žinok nėra nieko brangiau ne taupyt ant italo. Ir netikėk mitu, kad alfom važiuoklė nelaiko. Yra tik meistrai kur iki galo visko nesutvarko. Aiškų ir dalių turim nekokybiškų rinkoj...

per daug aš čia vėl išsiplėčiau...

Neprisijungęs FelAR166

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 40
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #148 Įrašytas: 2014-12-22 15:51 »
Patarsiu nepataupyt šitoj vietoj ir jei jau tvarkai, tai tvarkyt visą galą. Jei keisi po dalį, tai niekad ir neturėsi tvarkingos važiuoklės. Tvarkysi kasmet.
Dabar konkrečiau apie tavo važiuoklę. Ratų išvirtimas padangų "neėda". Išvirtimas pas mus reguliuojasi, o išvirsta dažniausiai dėl bumerango, bet gali ir nuo didžiųjų sailentų. Padangas ėsti pradeda kai galas plaukioja. Priežastis to yra galinės apatines šakės priekinis sailentas. Atsiradęs laisvumas ir važiuojant ratus "skečia" taip kad jie rieda ne viena linija. O kad kasnors yra sveiko tavo važiuoklėje mažai tikėtina, nes atsiradęs menkiausias laisvumas vienoje dalyje tuoj pat "atlaisvina" ir kitas. Skamba brangiai, bet žinok nėra nieko brangiau ne taupyt ant italo. Ir netikėk mitu, kad alfom važiuoklė nelaiko. Yra tik meistrai kur iki galo visko nesutvarko. Aiškų ir dalių turim nekokybiškų rinkoj...

per daug aš čia vėl išsiplėčiau...
Beda buvo del plaukiojimo ir "edimo" Plaukiojancios "SVORES" restauravo visas 4,ir virsutiniu sakiu sarnyrus abieju pusiu.. Viskas atsiejo su darbu 460lt,garantija metam arba 50000km :)

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: del sailenbloku!!!
« Atsakymas #149 Įrašytas: 2014-12-22 18:11 »
Duok dieve, kad butum i teisinga firma pasikreipes. Alfa vaziuokle kazkiek reikia ismanyti, o padangas daugiausiai eda del "bananu" ar kaip jus vadinat- "bumerangu". Bijau kad po restauracijos padangas es sekmingai ir toliau. Jau rasiau, ir ne karta, daugelis servismenu apie alfa vaziuokle visiskai nesupranta arba nenori suprast.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda