Gal nuo to ir pradekime kodel plastmases pramusa, a
Ta guma dengia puse zvakes, puse plastiko, nesjei ta guma nedesi, tai juk plastikas uzsideda tik ant zvakes galiuko, kontaktas tai atviras... Biski dregmes ir kibirkstelei keliauja i korpusa, o tada kas gali paneigti, kad statinis kruvis nepaveiks kitos elektronikos, a ?
Seip jau tai ir kontaktai greiciau oksiduojasi, juos net rekomenduojama tepti spec tepalu, kuris mazina varza, oksidavimasi ir t.t. nes kuo didesne varza ant zvake, tuo greiciau pramus zvaklaidi, na o jei ne zvaklaidi, tai kasete... Pvz SAAB eina visos keturios kasetes vienam korpuse su visom smegenim, be zvaklaidziu,itampa berods iki 47kV, na alfoj gal mazesne, dar nezinau, bet pagrindine priezastis kodel kasetes uzlinksta, tai, kad zvakiu nereguliuoja ir nekeicia, arba kontaktai oksiduojasi ir padidejus varzai kibirkstis randa kelia kur varza mazesne, na o jau kai viena karta rado, tai jei neatsiranda dar mazesnes varzos tai ir kala kur i sona... O BMW kasetes tai lekia del zvakiu arba xerovu laidu Nu cia ir dziazu davet shebrasu tais laidais
Gumeliu tai berots intercars maciau ir ne pigios jos... Uzsidek tas gumas ir pabandyk pasiziuret, gal visos problemos su degimu ishsispres?
Pas mane tai tik virsutine pypkute buvo pramuse ant laido, tai pasikeiciau ir dingo bedos... Aplomai tai ten kur uzdegimas su kasetemis, tai reikia rupintis zvakemis, tada nepramusines nei laidu, nei kaseciu...