Apie 16V varikliai yra patalpa žiežirbą prijungti viduryje tarp cilindrų su visais 4-vožtuvų konfigūracijos variklius, bet antras mažesnių kištukas yra įdiegta ir nuolat pavadinimas Twin Spark. Abi į žvakės ugnį kompresinio ir išmetimo taktų, atsižvelgiant į tai, kaip ritiniai yra suporuotas (1 ir 4 ir 2 ir 3). Šis gamybos ekonomikoje leidžia naudoti 4 ritės, vietoj aštuonių, kurios paprastai reikalaujama gaisro aštuonios žvakės, ir bendrosios praktikos vadinamas "švaistomi kibirkštinio" sistemą. (vartojamas taip pat "Ford EDIS sistema, taip pat kai kuriose Alfa Romeo V6 varikliai 3 ritės už 6 cilindrai). Pagrindinė priežastis, dėl iššvaistytos kibirkštinio sistemos išlaidas. Kadangi abi žvakės yra prijungti prie tos pačios ritės, uždegimo vienas iš jų ateis su atvirkštinių polarności ir reikalauja sumažėjo paskirstymas įtampos. Dėl vėliau (CF3) 16v TS keturių ritinių gaisro to paties cilindro žvakės (taip, ne 1 ir 4 dalyse bei 2 ir 3 porų, bet ritė # 1 gaisrai didelių ir mažų kištukas cilindro 1, ir tt). TS 16V varikliai, 1.6, 1.8 ir 2.0, visi naudoti 10 mm skersmens ir 14 mm skersmens ilgaamžiškumą platinos elektrodo kibirkštinio kištuko į vieną cilindrą. , Uždegimo žvakės turi pakeisti intervalą 100000 km (62000 mi). Veikimo Twin Spark variklis buvo taikomi daug diskusijų, tačiau tai yra bendrosios teorijos operacijos, kaip aprašyta Auto Italia žurnalas.
16 vožtuvų Twin Spark pagyvenusių padengti. info paimta is neto