Bijau, kad net ir powerflex'ai bejėgiai bus prieš duobes su trupučiu asfalto retkarčiais pasirodančiu. Ypač jei važiuoklė standinta.
Nu nežinau. Pravažiavau su Powerflexu, kaip jau minėjau, beveik metus. Tai reiškia, kad apie 25k km pralėkiau, jei ne 30. Tiksliai net neskaičiavau, nes paskutiniai metai buvo ypač daug mašinoje praleisti. Ir važinėju tikrai ne pensininko ir net ne paprastu režimu, o spaudžiu. Duobių specialiai nerenku, bet juk pasitaiko visko, ypač dabar po druskų ir šalčių. Ir flex'ai laiko. Su šarnyrais dar nežinau, bet kolkas jokių keistų garsų nesigirdi iš priekio, nepaisant stabilizatoriaus traukės dešinės pusės (jai jau laikas seniai turėjo būti). Tikrai nemanau, kad maždaug 500 Lt injekcija nuėjo veltui.
Originalios TRW viršutinės svirtys tokiomis apkrovomis man atlaikydavo apie 45000-50000 km, tai su powerflexu aš apie sailentus išvis pamiršau. Šarnyrai tik gali neduoti ramybės.
O bet tačiau. Čia tema apie spyruokles.