Taiso tai autobravos meistrai, jiems uz tai mokamas atlyginimas, tai koks jiems skirtumas garantine ar ne, be to masina kaip bebutu garantine, visas dalis kurias pakeicia naujomis pagal mano supratima kompensuoja gamintojas ar kazkas tokio, ne autobravos ten saskaita viskas daroma, jei klystu pataisykit, gi nekalta autobrava kad masina atsiuncia brokuota. Bet kaip bebutu tai nauja masina, aisku yra gal ir prastesniu, bet uz tokia kaina kaip nauja alfa galima nupirkti ir geresniu, aisku tuo metu kai jos tik atsirado tai visi galvojo kad alfa isbrido is liuno. Siaip is dalies gal ir taip, gedimu maziau nei 156, bet tikrai dar nepavijo rinkos lyderiu. Susitikes su tuo zmogum pasnekesiu rimciau kada, paklausiu kokie gedimai, kaip juos salino ir pan.
Jei idomu, tai italisku automobiliu atstovais skundziasi ne tik Lietuviai, bet ir anglai, vokieciai (teko pasiskaitineti ju forumuose), bei kitu saliu alfistai. Ir cia ne masina ar marke kalta, o ja priziurintys asmenys. Savaime suprantama, kad Alfa uz tokia kaina dar negali pasiulyti tokios pacios kokybes automobilio (patikimumo prasme), kaip vokieciai ar japonai, bet viskas eina ta linkme, kad butu kuo maziau gedimu ir manyciau, kad Giulietta butent ir bus toks modelis.
Beje, pirmieji 159 modeliai is tiesu turejo nemazai problemu, kaip buna ir daugumai kitu markiu nauju modeliu ir dauguma problemu buvo istaisyta, berods, 2008 metais, kai buvo atliktas minimalus atnaujinimas modelio. Taigi, jei kas nors ziuresis sau 159 modeli, geriausia ziuret mazdaug 2008 ir veliau gaminta.
Justai, nepameni kelintu gamybos buvo to tavo pazystamo 159?