Autorius Tema: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje  (Skaityta 753051 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #110 Įrašytas: 2010-01-23 13:45 »
reikia tiketis, kad koks nors grynakraujis milijardierius italas nupirks sita marke ir ji netaps tik dar vienas skambus zenklas automobilizmo istorijoje ;) tegu jau geriau gamina maziau, brangesniu Alfu, bet bent jau visai neisnyksta...

nors is kitos puses Alfa Romeo bus kaip istorija, o mes vazinesim su itin retais modeliais ;D

 aha ir palaipsniui ju tiesiog mazes akyse, o veliau ir i joki servisa nepavyks uzvaziuoti, jei kas nors staiga nutiktu, kaip kad su MG Rover gavosi. ;)

 Jau geriau tegul nenaikina markes ir gamina ant amerikonu platformu. ;)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #111 Įrašytas: 2010-01-23 13:54 »
Jau geriau tegul nenaikina markes ir gamina ant amerikonu platformu. ;)

sutinku, cia butu geriausias sprendimas ;)
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #112 Įrašytas: 2010-01-23 14:08 »
reikia tiketis, kad koks nors grynakraujis milijardierius italas nupirks sita marke ir ji netaps tik dar vienas skambus zenklas automobilizmo istorijoje ;) tegu jau geriau gamina maziau, brangesniu Alfu, bet bent jau visai neisnyksta...

nors is kitos puses Alfa Romeo bus kaip istorija, o mes vazinesim su itin retais modeliais ;D

 aha ir palaipsniui ju tiesiog mazes akyse, o veliau ir i joki servisa nepavyks uzvaziuoti, jei kas nors staiga nutiktu, kaip kad su MG Rover gavosi. ;)

 Jau geriau tegul nenaikina markes ir gamina ant amerikonu platformu. ;)
as visom keturiom uz, kad 169 ar pan klases sedanai net neturi, o privalo buti ant amerikiecio platformos, nes kaip rodo istorija italai tiesiog nesugeba pagaminti isties didelio,galingo ir erdvaus automobilio. Mano galva, butent toks ir turi buti premium klases automobilis. Aplamai, fiatas gal per daug kisa alfa i kazkokius fiatiskus remus, kurie jai nelabai tinka. Juk, Alfa sportiniu automobiliu gamintojas, visu pirma.(buvo). Antra, brendas po siai dienai priskiriamas prestizinems markems. Bet kaip tu gali buti prestiziniu gamintoju, jei neturi nei vieno isties prestizinio modelio premium klaseje. Tokiu modeliu as laikyciau 169, jei tik jis isvys dienos sviesa. Tai bus modelis kuris uzpildys ta skyle, kuria alfa velka bemaz 20, gal daugiau metu. Jis stos salia a8,mb s class ir panasiu monstru. Kad ir koks puikus, sportiskas, grazus automobilis butu 159 ar buvo 166, jie neuzpildo tos spragos. Dabar, alfa gamina puikius vidutines klases automobilius. Bet jos brendas ir jo ivaizdis savaime nori palipeti auksciau. Truksta kazko radikaliai naujo. Manau, tai aplamai pakeistu daugelio nuomone i pacia alfa, kaip gamintoja. Pridejus siek tiek gero marketingo. Gal ja verciau koks Spyker nupirktu.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs ade

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #113 Įrašytas: 2010-01-23 16:28 »

[/quote]
as visom keturiom uz, kad 169 ar pan klases sedanai net neturi, o privalo buti ant amerikiecio platformos, nes kaip rodo istorija italai tiesiog nesugeba pagaminti isties didelio,galingo ir erdvaus automobilio. Mano galva, butent toks ir turi buti premium klases automobilis. Aplamai, fiatas gal per daug kisa alfa i kazkokius fiatiskus remus, kurie jai nelabai tinka. Juk, Alfa sportiniu automobiliu gamintojas, visu pirma.(buvo). Antra, brendas po siai dienai priskiriamas prestizinems markems. Bet kaip tu gali buti prestiziniu gamintoju, jei neturi nei vieno isties prestizinio modelio premium klaseje. Tokiu modeliu as laikyciau 169, jei tik jis isvys dienos sviesa. Tai bus modelis kuris uzpildys ta skyle, kuria alfa velka bemaz 20, gal daugiau metu. Jis stos salia a8,mb s class ir panasiu monstru. Kad ir koks puikus, sportiskas, grazus automobilis butu 159 ar buvo 166, jie neuzpildo tos spragos. Dabar, alfa gamina puikius vidutines klases automobilius. Bet jos brendas ir jo ivaizdis savaime nori palipeti auksciau. Truksta kazko radikaliai naujo. Manau, tai aplamai pakeistu daugelio nuomone i pacia alfa, kaip gamintoja. Pridejus siek tiek gero marketingo. Gal ja verciau koks Spyker nupirktu.
[/quote]

Geros mintys. Tiesa, zinant amerikieciu surinkimo kokybe, interjero dizaina, jo medziagu parinkima truputi darosi baugu. Zinant, kad Alfa su 169 taikosi butent i amerikos rinka, galima teigti, kad visi mano pamineti aspektai mums europieciams bus tik patenkinamo lygio. Beabejo yra ir laaabai geru dalyku: matmenys, v8 ir pan. Laukiu as tos 169, ale taip knieti oficialias nuotraukas ir tech.duomenis suzinot. Po to beliks tik dar desimtmeti palaukt ir 169 turetu stoveti po mano langais...Gerai jau grybauju.. ;)
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #114 Įrašytas: 2010-01-23 17:02 »
Stai ant MATT BIANCO dziaz grupes is UK virselio isleisto berods 2009 metais -  alfa romeo!
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #115 Įrašytas: 2010-01-23 17:34 »

Geros mintys. Tiesa, zinant amerikieciu surinkimo kokybe, interjero dizaina, jo medziagu parinkima truputi darosi baugu. Zinant, kad Alfa su 169 taikosi butent i amerikos rinka, galima teigti, kad visi mano pamineti aspektai mums europieciams bus tik patenkinamo lygio. Beabejo yra ir laaabai geru dalyku: matmenys, v8 ir pan. Laukiu as tos 169, ale taip knieti oficialias nuotraukas ir tech.duomenis suzinot. Po to beliks tik dar desimtmeti palaukt ir 169 turetu stoveti po mano langais...Gerai jau grybauju.. ;)
Kalbu butent tik apie amerikieciu PLATFORMA. Iskaitant v8, bei galine pavara. Nors, idomu, kaip interjeras kokio 300c atrodo, manau, turetu buti kazkas rimtesnio. Bet kuriuo atveju nesvarbu tas 300c ar kaip jis ten tiksliai vadinasi, italai moka gaminti grazius automobilius, moka gerai irengti interjera, moka padaryti gerai valdoma automobili, bet fiatas budamas italijos ziguliu, stampuoja atitinkamos paskirties platformas ir tuo viskas baigiasi.  O Alfa ir anksciau gamino modeliu spec amerikos rinkai, pvz 75 v6 buvo tik amerikos rinkai ir vien del to, toji "75 america" yra nuostabi, ir laikui begant jos verte tikrai dides. O kas butu, jei amerika jiems tada nebutu buvus aktuali, manau, taip ir nebutu isleista minetos modifikacijos 75. Puiki proga paimti tai kas geriausia abiejose markese ir padaryti viena tikrai ispudinga "italiska" produkta.
« Paskutinį kartą keitė: 2010-01-23 18:11 sukūrė KLIFF »
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Infas

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #116 Įrašytas: 2010-01-23 18:36 »
ar as durnas, ar maserati yra nepriklausomas gamintojas visai neseniai pabeges nuo ferrari? :) bent per top gear taip sake... cia prie to, kad fiat nori juos sujungt su kitais..
« Paskutinį kartą keitė: 2010-01-23 18:40 sukūrė INFAS »
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #117 Įrašytas: 2010-01-23 18:41 »
ar as durnas, ar maserati yra nepriklausomas gamintojas visai neseniai pabeges nuo ferrari? :) bent per top gear taip sake... cia prie to, kad fiat nori juos sujungt su kitais..
tikriausiai pabego nuo ferari "group" i fiat group ;D
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #118 Įrašytas: 2010-01-23 19:21 »
ar as durnas, ar maserati yra nepriklausomas gamintojas visai neseniai pabeges nuo ferrari? :) bent per top gear taip sake... cia prie to, kad fiat nori juos sujungt su kitais..

 Maserati priklauso Fiat koncernui jau keleta meteliu. Ferrari taip pat priklauso, bet tik salyginai (ten berods 5 ar 10% akciju paketo turi Fiatas ir viskas, o toliau Ferrari patys tvarkosi). O vat Maserati akciju Fiatukas daugiau turi ir tavrko reikalus ju, kaip ir Alfu. ???  Cia vienam is 2009 metu galo automobiliniu zurnalu buvo rasyta apie siuos priglaudimus po savo sparneliu didesniu kompaniju mazesnes. Reikes pasiieskoti zurnala. Pasakyciau kiek tiksliai procentu kas ka turi. :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo aprasymai ir naujienos spaudoje
« Atsakymas #119 Įrašytas: 2010-01-24 01:12 »
bijau sumeluoti kada tai isleista bet manau kokie 1-2 metai iki krizes pradzios  :smilie: