dėl to "biškį mušta". jei yra paklausa, bus ir pasiūla. paimu merdinčią mašiną, su ja langvai įkalu į kokį stulpą ir sakau pirkėjui.. ai žinai, vokietis nestipriai bumtelėjo, pasiėmė draudimą ir nebrangai atidavė gerą mašiną, nes vokiečiuose labai brangu tvarkyt. čia gi tipo tik šiek tiek kėbulą pasitvarkai ir rami galva.
kitas atvejis - biškį užlinkęs motoras. nu drožė, drožė, atseit viską prižiūrėjo, bet variklio visai nežiūrėjo, tai užkalė. nusiperki nerangiai, pasidarai kapitalinį ir tipo važinėji laimingas.. o po to išlenda visi galai kaip buvęs savininkas tą variklį užlenkė. ir pakeiti viską aplinkui.
reziumė toks, kad turbūt nėra standartinio modelio "tu pirk vienaip, nes kitaip bus blogai". žiūri iš esmės pagal savus kriterijus ir tiek. ne naują perkam, tai turim žinot, kad tūkstančio kito tikrai reikės po pirkimo. jei perka be rezervo, tai taip ir būna, kad paskui verkia. nebent pirkt iš užsieniaus normalių salonų ar aikštelių su garantija. brangu, bet patikima (na, man taip naiviai atrodo).
pirkau savu laiku lybra. kaina nebuvo didelė tuo metu, bet atitinkamai mačiau dėl ko. tam primečiau apie 3000 lt sutvarkymui. nu ir susitvarkiau. ir gerai. o kitas būtų prakeikęs, jei nebūtų turėjęs.
pirkau 147. mačiau tam tikrus dalykus. pirkau, turėdamas rezervą. nusipirkęs eliminavau už tą suma. ir vėl ramu.
o be rezervo ir tinkamų patarimų, būtų variklis greitu metu užlinkęs, nes alyva varvėjo per riebokšlius ir alkūnė laisvumo turėjo. viskas sutvakyta ir ramu.
taip, kad reikia visą su protu.. su protu