kurgi ne, nebent važiuojant iš inercijos, kurią sukuria mašinos masė, visų velenų, kardanų ir t.t. inertiškumas. tipo lėtai važiuojant sąnaudos skiriasi, o prie 140 pradeda veikti mistinės jėgos.
Nu kaip čia pasakius, negali sakyt, kad čia visiška mistika... Topgear įrodė
, kad lenktynių trasoj BMW M3 ekonomiškesnis už Priusą, važiuojant Priusui max režimais, o M3 iš paskos
. Režimai, kuriais Priusui jau verčiasi lauk žarnos ir atsidaro antra gerklė, M3am yra beveik ekonominiai
Plius asmeninė patirtis irgi rodo - šeimoj yra 1,2 50AJ benzinas bei 3,0 220AJ benzinas. Važiuojant sąlyginai nedideliais greičiais 1,2 ir 3,0 sąnaudų nėr ko lygint, tačiau virš 100km/h 1,2 sąnaudos ima smarkiai kopt į viršų, tuo tarpu kai 3,0 dar nelabai supranta kad yra labiau apkrautas ir papildomai prašo tik simboliškai - "ant išaugusio oro pasipriešinimo"
Nebandžiau taip tyčiotis iš 1,2, bet visai nenustebčiau, jei ties 140-150km/h 1,2 ir 3,0 kuro sąnaudos susivienodintų