Pabandysiu aprasyt kaip tai daroma jai kam prireiks ateiti,jai kazka pamirsiu paminet kas ta daret papildykit

pradejau nuo salono,sedyniu neisiminejau,nes tingejau tai jas galima pilnai atitraukt atgal isemus gale esancia pelenine matosi prisukta pora varztu, juos atsukam isemam viska is konsoles veidrodeliu valdymas,langu, tas detuves ir t.t bei begiu svirties apdaila

ta panele prisukta keliais smulkiais varzteliais is kitos puses ir is keleivio puses ties rankiniu vienu varztu,bent jau maniskiai 93m. panele nuemus nuemam virs dureliu esancia apdaila ji ten uzsispaudzia ,prisisuka tik keliais varztais kur laikymosi rankeneles,keleivio pusei ir uzdengtos pagrazinimais vairuotojo.Pradedam AArdyt priekine panele isemam klimato kontroles valdyma,magnetola , ortakiu paliekam,atsidarius daiktadeze ir nuemus pagrazinima matos kontaktas,galit ji atjungt galit palikt veliau atsijungsit,jis valdo klimato kontroles varikliukus, pacioi apaioi paneles keleivio pusei ir vairuotojo yra varztai is vairuotojo puses saliai kapoto atidarymo matos prisukta panele atlaisvinam tuos varztus, kiekvienoi pusei po viena tixliau.tuomet nuemam vairo apdailas atsukam vidurini varzta nors nezinau kam, ir du ilgus varztus kurie leidzia vairui vaiksiot auktyn zemyn, tai bus tas su rankenele ir gerokao giliau dar vienas kuris prilaiko stumdant, atsukus tuos du varztus vaira istraukiame, nuemam soninius kilimelius,laikos ant poros varztu juos istraukiam tyuri matytis ortakiai kurie pusia oro i keleiviu sedinciu gale kojas

, salone lygtais viskas. atsidare kap[oto pradedamardymus, kad palengvisnt sau gyvenima po kapotu is kart nuemam esancia plastmase , tuomet atsukam varztus kelis kurie laikopertvara, nuo jos atjungiam laidus ir fiskes istraukiam ta petvara. imames valytuvu juos nuemam , tasukam visus varztus kurie yra is virsaus salia priekinio stiklo, tuomet salia puskstuko slangoszemiau tarp valytuvo skersiniu yra varstas kuris laiko visa mexanizma ji atsukt gan sunkoka priejimas nekox atsukam ji ir istraukiam valytuvu mexanizma su varikliuku. kadangimaniske TS numaunam vakumo slangas ir uzkise treksle atsukam isiurbimo kolektoriaus pora varztu is apacios atjunge slangas nuo gumu numaunam ir isemam kolektoriu, reikia atjungt ir akseleratoriaus trosa. atsukam peciaus varsztus vienas matos akivaizdziai virs peciaus vintiliatoriaus ,kitas keleivio pusei salia lanzerono,atsukam klimos slangas, ta kur ateina per vairuotojo puse atsukam nuo saldytuvo,o o kur ateina i sistema nuo kondicionieriaus siurblio, ten prieit galima gan patogiai is virsaus uzlipus ant variklio

.isemam peciu, variklis peciuko lieka. matos vienoi pusei keturi varztai ir kitoi atsukam varztus ir einam i salona geriau dviese traukt panele

ja istrauke ir pasideja ant sedyniu vairuotojo pusei matos ortakiai virsui atsjukam varztus ir juos isemam ismaunam, pasidarom laisva kelia iki varikliuku ir reduktoriu,, atsukam juos laikancius tris varztus ir nuemam , pastatom nauja ka reikia ir viska graziai surenkam. beja neapaminejau,kad reik nuimti slangas peciaus ir isleist tosola, jo dar truputi nubegs kai isimdinesit panele. visus varztus dekit atskirai i dezutes pasizymekit kur kurie, nes kitaip galima ir pasiklyst ,arba ju likt per daug arba pritrukt, laidai po kapotu kur prisukti kur kurie turi but apsiviniokit izoliacija,kad ju nepamest, o taip reik kantrybes ir galima pasidaryt paciam sekmes