Autorius Tema: Airbag ECU  (Skaityta 15253 kartus)

Neprisijungęs Zhalias

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1714
  • Karma: +295/-2
    • Žiūrėti profilį
    • "Alfa Romeo" klubas Racing Team
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2008-04-22 13:01 »
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Buvo: AR33, AR164, AR156, AR147 T.S., AR147 JTD 16v, AR155 TI ZE, AR 159 JTD, AR GT JTD, AR Giulietta JTD, AR Giulietta QV, AR Giulietta Sportiva, AR 75.
Yra: AR GT 3.0 V6 24v Diavolo Rosso, AR GTV6, AR 156 GTA, AR Spider Duetto, Maserati Quattroporte, Maserati Granturismo.

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2008-04-22 13:11 »
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.

Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.

Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2008-04-22 13:14 »
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Dabar siunčiuosi Examine programą - Fiat, Alfa servisinę programą. Manau, kad ją galima instaliuot į bet kurį kompą, tik koks reikalingas interfeisas, t.y. kabelis, gal žinot?
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2008-04-22 13:20 »
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Dabar siunčiuosi Examine programą - Fiat, Alfa servisinę programą. Manau, kad ją galima instaliuot į bet kurį kompą, tik koks reikalingas interfeisas, t.y. kabelis, gal žinot?

Galiu nudziuginti, jokie sie dalykai nepades nuresetinti airbagu, autoprizmeje alia diagnostinis kompas su visokiais skaneriais nesugebejo nuresetinti, tik pas pazystama prie galingo stendo pavyko ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2008-04-22 14:06 »
Galiu atsakingai pareiksti, kad tokios klaidos pacios nenusiresetina, kad ir kiek laikytum akuma atjungta. Teks vaziuot jungt prie kompo.
Dabar siunčiuosi Examine programą - Fiat, Alfa servisinę programą. Manau, kad ją galima instaliuot į bet kurį kompą, tik koks reikalingas interfeisas, t.y. kabelis, gal žinot?

Galiu nudziuginti, jokie sie dalykai nepades nuresetinti airbagu, autoprizmeje alia diagnostinis kompas su visokiais skaneriais nesugebejo nuresetinti, tik pas pazystama prie galingo stendo pavyko ;)
Matai, ta Exzamine programa - oficiali FIAT'o koncerno programa, kurią naudoja Autobrava, t.y. kompiuterinei diagnostikai bei pvz. kad ir tų pačių Airbag klaidų ištrynimui. Dar nesu baigęs siųsti, tačiau vėliau susiinstaliavus, manau nesvarbu koks bus kompas. Tik bėda, kad notebook'e nėra COM'inio porto, tik USB, firewire, etc. Tai va ir domina kabelis, ar iš principo galima per USB jungtį ką nors "nuveikt". Reikės internete paieškot...
Beje, su Alfadiag tas klaidas būtų galima ištrinti, nauja programos versija palaiko ir AR 147, bei USB portą, tiktai ta programa neina ant Windows Vista, tai man nelabai ir tinka.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Masas

Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2008-04-22 14:24 »
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.

Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.

Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.

gali gali pasidalinti informacija? nes turiu 1 rakta neprikabinta.
p.s. galima ir nauja tema pakurt, gal ne man vienam naudinga butu.
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2008-04-22 14:36 »
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.

Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.

Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.

gali gali pasidalinti informacija? nes turiu 1 rakta neprikabinta.
p.s. galima ir nauja tema pakurt, gal ne man vienam naudinga butu.

Butu tikrai naudinga. Pats norejau tokia kurti.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2008-04-22 14:55 »
Del akumo labai abejoju, jau daug kartu buvau atjunges akuma, kitais tikslais, bet lempute neuzgeso. Nebent gal kelias paras be jo palaikytum, bet ir tai vargu. O kiek kainuoja nuresetinimas?
Bent jau pas mus, Radvilisky, tiesa, vw, ne Alfai kainuoja 80lt. O laikyt para atjungus akumuliatoriu nera prasmes, viskas kas laikina is atminties issitrina berods per 45 minutes.
Įprastinė diagnostika Autobravoje ~ 160 Lt. Čia ne pinigų klausimas - su laiku problemos pas juos nuvažiuot, tai ir norėjosi kaip nors pačiam nusiresetint. Reikės bandyt palaikyt akumą apie valandą atjungtą, pažiūrėsiu kas bus.

Ziurek, kad imobilaizeris kartu nenusiresetintu :D
Ta prasme, raktus iš naujo "prikoduot" reiktų? Bet juk yra aprašymas kaip tai daryti. Turiu ir rakto kodų kortelę.

Na avarinis imobilaizerio atjungimas su pedalais tai nepririsimas ;)
Na kad yra aprašyta, kaip raktą "prikabint" prie kompo, ne manau, kad sudėtinga.

gali gali pasidalinti informacija? nes turiu 1 rakta neprikabinta.
p.s. galima ir nauja tema pakurt, gal ne man vienam naudinga butu.
Gerai, vakare nuskanuosiu ir patalpinsiu naujoje temoje.
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs Wojszwillo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 645
  • Karma: +6/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2008-04-22 18:53 »
Kaltas, savo laiku neatidžiai skaičiau - turiu info tik kaip laikinai "apeiti" imobilaizerį su kodų kortele ir akseleratoriaus pedalu...
Regis, be Autobravos "pririšti" rakto nieks negali. Anglų forume apie tai:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/18061-immobilizer-problem.html
Buvo:
Alfa Romeo 147 1,6 TS '02
Yra:
Alfa Romeo Brera 2,2 JTS '07
Alfa Romeo Stelvio 2,0 MAir 280AG '18

Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Airbag ECU
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2008-04-22 19:11 »
Kaltas, savo laiku neatidžiai skaičiau - turiu info tik kaip laikinai "apeiti" imobilaizerį su kodų kortele ir akseleratoriaus pedalu...
Regis, be Autobravos "pririšti" rakto nieks negali. Anglų forume apie tai:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gtv-and-916-spider/18061-immobilizer-problem.html

1 - 0 mano naudai :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?