Tai va, 159 alfos JTD termostata i slanga priima puikiai, taipogi ir 156/166 2.4 129kW ir visi kiti jokiu perdarymu, nieko, numoviai slanga - idejai, uzverziai ir viskas uzmiestyje prie dabartiniu salciu uzmiestyje su peciuko sildymu stovi rodykle ties 90 laipsniu arba viduriu
p.s. geras termostatas 159 2.4JTD su pakeitimu ~300lt, o idejimas i slanga bijau sakyti, bet ~30lt gal 35lt su antifrizo 200-300g dapilimu (pats termostatas 20lt). Vazineja jau neviena 159 ir visi "meistrai" galit nesapalioti nesamoniu, kad "kazkas blogai" - isbandyta visokiomis salygomis.
Tu geriau is anksto papasakok, kaip ta auksini daikta nuo Renault uz 20 Lt is zarnos reiketu islupti, kai jis uzsilenks anksciau ar veliau.
Man atrodo kazkur sioje temoje apie tai jau rasiau.
Kadangi jis stovi slangos pradzioje, numauji slanga, paimi plastikini, storesni "uztrauktuka", perkisi per ta termostata "kablio" principu, istrauki, "uzsegi" ir istrauki - pats esu istraukinejas - 5-10 min darbo ji isimti
arba paprasciausiai is storos plienine vielos kabli padarai ir islupi.
Mano patirtis tokia buvo - 3 metus atvazinejau, islupau ji lauk vien tik todel, kad tvarkiau radiatoriu, keiciau antifriza ir tuo paciu pakeiciau ta termostata, nes nieko nekainuoja ir senasis vis dar metosi kazkur garaze