Autorius Tema: Spyruokles  (Skaityta 42051 kartus)

Neprisijungęs Makacinas

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 607
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #80 Įrašytas: 2015-03-13 23:16 »
as isemiau raudonas eibach spyruokles ir susidejau devetas standartines. pasigailejau. negavau reikiamo aukscio, turbut paemiau pasedusias. ysukau i tarpus tas gumas, siek tiek normaliau atkilo. db kai luzo desiu naujas KYB. paziuresiu kas gausis, kazkaip jauciu kad teks ir galines pirkt.
bet del masinos kietumo tai kazkaip nesiskundziau ir ka pavezdavau tai likdavo nustebe kad tokiom padangom visai nekieta auto.
ziema ysitaisiau gelzgaly, strut-bara. konstrukcija gaunasi 166oj nelabai teisinga, bet pasiteisino 100%. gailiuosi kad as jo pries 4is metus neysidejau. jausmas nelygiam kelyje toks masinoje kaip atrodo kad amortiku eiga padidejo, o staigiam pasukyje su R16 dabar jauciuosi saugiau nei kad buvo su R18.
Alfa Romeo 166 2,4 jtd. remontuoju pats.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #81 Įrašytas: 2015-03-14 00:20 »
Tai, kad mano kazkokios ale pasedusios ir tikrai nevaziuoja minkstai, kaip tikejausi pries perkant isviso 166.

Sakau, kietumo pas mane daug tikrai, palyginus kaip standartas. Dar kietint nematau reikalo, su zemintom masinom vazinejau 3metus (maziau nei degtuku dezute), tad vaziuoti zinau kaip.

O del pjaustymo, jei jos tinkamos irgi tada nematau reikalo, kodel negalima, jei lakstot su suluzusiom.

O jei kalbat apie devetas dalis, tai nematau niekur, kas turetu.
Gal tu geriau investuok i spyruokles,stabdzius ,pakaba,o ne garso aparatura masinoi? kazkaip keista jau daros skaityt.
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #82 Įrašytas: 2015-03-14 08:11 »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #83 Įrašytas: 2015-03-14 08:46 »
Man asmeniskai vienodai,bet saugumas turi but svarbiau uz viska.
Ps.166 labai nesportavo tad jokiu strutbaru nera joms,nebent samadelkos
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #84 Įrašytas: 2015-03-14 10:22 »
Tai ar luze ar pjauta, yra tas pats. Ant stilo galines buvo pjautos raudonos eibach ir fk amortizatoriai street ir vazinejau be jokiu problemu. Ar galima pjauti viskas priklauso nuo spyruokles formos ir atsiremimu pagrindu, o ant 166 spyruokles yra paprastos visiskai.

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #85 Įrašytas: 2015-03-14 10:41 »
Tai ar luze ar pjauta, yra tas pats. Ant stilo galines buvo pjautos raudonos eibach ir fk amortizatoriai street ir vazinejau be jokiu problemu. Ar galima pjauti viskas priklauso nuo spyruokles formos ir atsiremimu pagrindu, o ant 166 spyruokles yra paprastos visiskai.

idomi tamstos nuomone,nepamirsk,kad eibach ir paprastu spiruokliu standumas skiriasi ,pjauta ziurint kaip pjauta.Vistiek ne vienas ne kitas variantas nera gerai .
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #86 Įrašytas: 2015-03-14 11:10 »
Tu mane kvailu gal laikai ar kaip nesuprantu? Atrodo lyg nezinociau nieko apie tokius dalykus. Tiek coilus naudojes, tiek zeminancias spyruokles.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-03-14 11:12 sukūrė nieksas »

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #87 Įrašytas: 2015-03-14 11:31 »
Spyruoklių pjovimas yra ekonominis variantas visokiom kregždėm ar sierrom, kada automobilis nebevertas gero komplekto coil'ų ar žemintų spyruoklių su tam skirtais amortizatoriais. Tiem, kam vaizdas svarbiau už valdomumą - kaip ekonominis variantas sueis.

Strutbar'ų šis modelis neturi. Greičiausiai dėl konstrukcinių ypatumų (nelabai yra kaip primontuoti jį, kad jis atliktų paskirtį). Pradėčiau nuo storesnio stabilizatoriaus, rezultatas neturėtų nuvilti.
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs nieksas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 932
  • Karma: +1/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #88 Įrašytas: 2015-03-14 11:56 »
Storesnis stabilizatorius, kalbi apie visa stanga ar traukutes? Ir nuo to paties modelio kokio gta ar kitos masinos?

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Spyruokles
« Atsakymas #89 Įrašytas: 2015-03-14 11:59 »
Apie 166 nieko negaliu pagelbėt, nedomina ji manęs, kaip modelis, todėl ir nesidomėjau. Sprendžiant pagal alfistų parduotuvę, nieko ir nerasi... http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Suspensions:::1_32_60.html

Belieka dėtis powerflex'ą. O dėl stabilizatoriaus, tai pažiūrėk pagal katalogus, kokio storio jie ėjo į skirtingus modelius. Įtariu 3.2 V6 turės storiausią, bet gali būt, kad tas pats įdėtas į dyzelį.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-03-14 12:07 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD