aciu uz naudinga skilti:] tikiuosi ji bus kiek stipriau priziurima moderatoriu. jei neturite tam laiko - galiu prisiimti sia pareiga, priziureti, trinti neprasmingus ir nenaudngus post'us, nes tarp ju su laiku darosi sunku rasti naudinga info.
SO:
pirma man rupinti diskusija, kuri galbut jau buvo apzvelgta.
minkstosios pakabos dalys a.k.a salenblokai.
pirmas klausimas,- ar kas estae susidure su powerflex produkcija?
cia schema ir siulomos kainos pristatant i lietuva:

1 pozicija - 285Lt/kompl.;
2 pozicija - 285Lt/kompl.;
5 pozicija - 300Lt/kompl.;
6 pozicija - 390Lt/kompl.;
7 pozicija - 390Lt/kompl.;
8 pozicija - 195Lt/kompl.;
daug... uz visa sportiniu (salyginai) komplekta moketi 1875Lt - verta?
klausimas numeris 2:
analogai? cia mastom su vienu veikeju gamintis visus salenblokus is poliretano cia
Lietuvoje, Kaune (as vln). - kainos paaiskes tik tada, kai bus aisku keliem 156 modeliam
bus gaminama vienu metu. yra norinciu prisijungti.??
ir galu gale: kodel man iskilo sis klausimas. - salenbloku issidevejimas labai juntamas zeminant/kietinant automobilio pakaba. - pakomentuokite, kaip tai atsiliepia butent alfa-romeo
automobiliuose? (pvz vw uztenka teisinga tvarka viska padaryti).
salenbloku iverzimas - kiek yra tiesos tame, kad pakeistu pakabos elemntus (amortikai,spyruokles),
juos reik atlaisvinti ir ispausti tik masinai visais keturiais ratais remiantis i pagrinda, T.Y. - ant tokio
keltuvo, kaip pvz daro suvedima, o ne iprastinio, kuomet ratai lieka kaboti. - pasak vieno zmogaus
nuo sio momento ir priklauso kiek laikys gumines dalys.
so klausimas/diskusija labai plati. - noreciau kad pasidalintumete savo ziniom, nuomone, praktika.