Autorius Tema: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos  (Skaityta 27482 kartus)

Neprisijungęs mantask

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 3
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2014-06-23 21:07 »
temos autorius lygina 3.2 jts su bmw 550 4.8 varikliu :) nelabai sulyginama. bmw simta susirenka per 5.5s , beje, taipogi daznai pasitaiko su mechanine deze. o bmw, susirinkes ta 100, niekur nesustoja, labai sekmingai renkasi iki 200+ . nereiktu lygint 4.4 v8 su naujos kartos 4.8 v8 :P tas 4.8 lepesnis variklis, bet gerokai galingesnis, bei ekonomiskesnis !
« Paskutinį kartą keitė: 2014-06-23 21:29 sukūrė mantask »

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2014-06-24 03:07 »
Alfos Q4 pirmiausiai eina i gala tik po to i prieki,to pasekoje gerai valdosi,panasiai kaip BMW.
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2014-06-24 08:57 »
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda  ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2014-06-24 09:14 »
Geriau 3.2 dujos, nei 1.9 dyzelis tas 8 vožtuvų... Ten tragedija vos ne dviejų tonų automobiliui...
« Paskutinį kartą keitė: 2014-06-24 11:26 sukūrė PiPPas »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs alfagta

Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2014-06-24 11:40 »
juk kalba eina apie 3.2 JTS tiesiogini ipurškima, dujine iranga atseis berods 7k litu jei neklystu ;)
Alfa Romeo 159 Ti Q4

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2014-06-24 12:59 »
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda  ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)

Nemaisyk senojo 3.2 V6 ir naujojo 3.2 kur su grandine motoras.

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2014-06-24 13:42 »
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda  ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)

Pas jį 3.2 v6, o kalbama apie 3.2 v6 JTS su tiesioginiu benzo įpurškimu, nežinau ant Lietuvos kas tokias dujas montuoja, o jei stato, tai kaina bus 2x, didesnė.

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2014-06-24 14:13 »
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda  ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)

Pas jį 3.2 v6, o kalbama apie 3.2 v6 JTS su tiesioginiu benzo įpurškimu, nežinau ant Lietuvos kas tokias dujas montuoja, o jei stato, tai kaina bus 2x, didesnė.

Kiek suprantu 3.2 JTS alfose yra Holden LY7 3.6 L modifikuotas variklis, tai jis dirba kitokiu principu nei 2.2 JTS, tai manau turetu tikti paprastos taskines dujos siam varikliui...

Holdenas net is gamyklos su dujomis sio variklio variacijas leido.
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2014-06-24 15:26 »
Na nežinau... Reiktų smulkiai gilintis kaip yra dėl jų. Vis tik pas abu tiesioginis įpurškimas. Alfaowner'y rašo žmogus, kad tas dujas kaip ir įmontuot galima, bet dėl perkaitimo nutraukta gamyba: only one giving me a problems was the 2.2JTS engine (sometimes problem with overheating). find out that afterwards BRC stopped offering the equipment for JTS engines. Similar with the Landi Renzo, Viale, Prince.
It seams that JTS engines have few minor problems with gas:
since having WCOC (water cooled oil cooler) if mostly running on LPG, oil does not contribute enough in cooling engine and overheat happens
LPG has bigger energy value than petrol, therefore by burning is developing more heat
JTS engines run on so called "lean burn" principle, which means higher temps (even with the petrol) then the normal TSs and other engines
am not sure if the fuel is used in engine head for cooling valve seats (like on, for example, Ford Z engines), any clue?
All this indicates that something special with the extra cooling has to be done, if we want to make JTS running on LPG."
Taip pat: "My dealership in Berlin told me that they still offer BRC system with pre-warning that there are some troubles to expect (over-heating) and that they do not recommend it."

Tik nelabai įsisiskaičiau,ar apie minimas BRC kalbama kaip standartines dujų įrangas su dujų kompu ar grynai tas, kurios tinka tiesioginiam įpurškimui. "Company Viale (Netherlands) is having the solution to similar lean burn direct petrol injection engines from VW group (TSFI), but they still do not have dedicated solution for the JTS (unfortunately, JTS itself is not produced any more and ARs are definitly not manufactured as bloody VWs, so not great business case). But it seams that they have sorted out the problems."
Štai čia visas straipsnis mechaniko apie tai: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/530873-project-getting-autogas-lpg-working-properly-on-jts-engines.html

O štai čia distributoriai tos firmos užsiimančios autodujų įranga, atstovybę turi ir Vilniuje, gal jie kažką plačiau galėtų paaiškint dėl to motoro 3.2 jts ir ką gali pasiūlyt.
http://www.liquidsi.com/index.php/en/page-distributor

P.S. Kas rimtai domėsitės apšvieskit liaudį kaip yra dėl to tiesioginio įpurškimo ir suderinimo su LPG, nes kol kas čia tikras tabu mūsų krašte.

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 159 3.2 JTS V6 / BMW 550i kuro sąnaudos
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2014-06-24 16:35 »
Kiek suprantu 3.2 JTS alfose yra Holden LY7 3.6 L modifikuotas variklis, tai jis dirba kitokiu principu nei 2.2 JTS, tai manau turetu tikti paprastos taskines dujos siam varikliui...

Holdenas net is gamyklos su dujomis sio variklio variacijas leido.

manyti galima daug ką.
atrodo net toks nepatikimas šaltinis kaip wiki vis dar dirba tai prieš rašant galima ir tenai akį užmesti.

vienintelis paprastas benzas kol kas yra 1.8, visi 1.9, 2.2 ir 3.2 - tiesioginis įpurškimas. ant 3.2 iš GM likes tik blokas ir tai dar klausimas ar Alfa ano nemodifikavo pagal savo poreikius. visą kitą Alfa padarė pagal save - galvos su išmetimu/įsiurbimo fazių variatoriais (čia turbūt vienas tokiu įdomesniu dalyku ant to motoro ir jo valinimas), tiuninimas pagal savo galios poreikius, ekonomiškumą ir net išmetimo garsą.

dabar kad į tokius motorus įdėti dujas visų pirmą! reik turėti vietos kur sudėlioti purkštukus - pvz. keli VAG'o FSI/TFSI motorai neturi vietos ir dujų nesudėsi. antras dalykas - tokios dujos tai ne mums priimtinos visiems - jomis motoras dirba tiek su dujom tiek su benzu vienu metu ir mieste ekonomijos ten nėra jau labai daug. trečia - įrangos kaina.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480