faktas tas kad ts tepalus valgo. ta valgyma isnaikint galima tik darant normalu stumoklines remonta.
tk, tau pasiseke, turi gerai priziureta masina. kurios matyt nelabai droze, naudojo gerus tepalus ir reguliariai juos keite (gal net dazniau nei priklauso).
Aisku yra toks dalykas, kaip pries daugiau nei 100k km atliktas variklio kapitalinis, bet tas motoras jau virs 300k km prabeges, tai manau, kad net toks dalykas, kaip kapitalke jau itakos nedaug turetu tureti. Be to as kartais tikrai padroziu ta varikliuka iki 6k rpm. Zodziu po kapitalkes tikrai mates visko tas variklis, bet vistiek nevalgo. Matyt tikrai pasiseke siuo atveju. Jei viskas laimingai, bandysim 500k km riba pasiekti to variklio, o tada jau i poilsi turbut eis jis.
Iki manes, nemanau, kad ja labai rupinosi, nes buvo nupirkta su kiauru radiatorium ir artejanciu kap. remontu. Tada tikrai valge tepalus, bet 1000 km po pirkimo uzluzo ir tada Zazas atliko savo darba. Po to laiko tepalu nebevalgo. Pilami pastoviai buvo tik Castrol, Mobil arba dabar Valvoline 5w40 pilnos sintetikos tepalai.